piątek, 2 listopada 2012

Nie ma takiego drugiego :)

Czy ktoś kiedyś otrzymał  równie piękny KAJET, jak ten?



Może i tak... Ale mój jest absolutnie wyjątkowy, bo zaprojektowała i cudnie wykonała go w urodzinowym prezencie Jola, wspaniała Dziewczyna o ciekawej osobowości, dobrym sercu i złotych rękach :)
Jola wie, że lubię kolory ziemi. Przydymione, zszarzałe lub rozbielone... i właśnie w takim klimacie przygotowała dla mnie tę niesamowitą niespodziankę :)
Obie lubimy ptasie motywy. No i proszę bardzo! Przysiadł sobie jeden taki pierzasty obywatel na łuku triumfalnym i urzeka :)))


Dół okładki zdobi piękny kwiat i ciekawie skomponowany napis:


Ale kto myśli, że to koniec, ten się, za przeproszeniem, myli ;)
Bo wnętrze kajetu kryje jeszcze jedną niespodziankę - jest nią prześliczna zakładka z moim monogramem!


Jolu, jestem wzruszona, że pamiętasz o mnie i myślisz tak ciepło, że miałyśmy szczęście spotkać się w drodze...
Najgoręcej dziękuję za tak cudną niespodziankę :)

17 komentarzy:

  1. ja takiego jeszscze na oczy nie widziałam, a co tu mówić o posiadaniu?? :) rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny!!! Ja tez jeszcze takiego na oczy nie widziałam! Jest genialny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, bardzo, ale to bardzo się ciesze, że niespodzianka się udała:-).
    I że kajet się spodobał:-))

    Pozdrawiam serdecznie:-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, nie ma dwóch zdań i zrobiony dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca!!! Miło jest otrzymywać takie cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiu fiu fiu - że tak powiem! Cudowna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę takiego cudnego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie cudowny prezent. Niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny prezent,po prostu prześliczny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny! Pozazdrościć takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały i wyjątkowy! Od razu przyciągnął moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  14. Już komentowałam ten kajet u Joli...coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba!
    nie przekombinowany, w sam raz. Podoba mi się mocno taki prezent (widać, ze jesteś ważną osobą dla tej, która Cię obdarowała)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)