wtorek, 7 lipca 2015

Moja metryczka wymiankowa

Na kilku blogach przeczytałam o wspaniałej inicjatywie Ewy, żeby stworzyć własną metryczkę wymiankową. Moją metryczkę stanowi poniższy wpis, a wszystkie metryczki pozostałych uczestników tego projektu znajdziecie w jednym miejscu: 



Rzadko uczestniczę w takich zabawach, bo od dłuższego czasu leczę oczy i ich stan nie pozwala mi na wypełnianie terminowych zobowiązań, a z podejmowanych zadań zawsze się wywiązuję i nie wyobrażam sobie zwlekania z czymkolwiek. 
Jednak czasem zdarza się nam wszystkim coś do kogoś wysyłać w drobnym upominku i łamiemy sobie głowę, co by mogło ucieszyć adresatkę... Dlatego pomysł stworzenia własnej metryczki wymiankowej wydaje mi się fantastyczny!
Oto moja metryczka:


1.Nick/imię - CHRANNA

2. Co najchętniej przygarnęłabyś, jakie techniki podziwiasz?
Podziwiam wszystkie techniki hand made, ale ponieważ mało szyję, cieszą mnie szyjątka. Kocham ładną ceramikę, małe motywy, drobiazgi z gliny szkliwionej. Kubki z motywem haftu krzyżykowego. Bardzo podobają mi się transfery na lnie! Chętnie przygarnęłabym też na przykład ozdoby świąteczne. Poza tym bardzo lubię transfer i haft użytkowy, czyli konkretnie wykorzystany, na przykład jako okładka, etui, wieczko pudełka, poszewka na poduszkę, torba, fartuszek kuchenny, podkładki pod talerze, saszetka, woreczek na sztućce, susz lub na jakieś drobiazgi...
Ostatnio zamierzam spróbować swoich sił w scrapbookingu, więc wszelkie papierki, tekturki, dodatki, których nie ma w stacjonarnych sklepach papierniczych,  tusze, pieczątki, może jakiś niepotrzebny dziurkacz czy stempelek chętnie przygarnę :)
Nie mam ogrodu, ucieszą mnie naleweczki i inne ogrodowe skarby zamknięte w słoiczkach - własnej roboty!

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?

Zajmuje mnie haft krzyżykowy, hardanger, richelieu, mereżki, koronka szydełkowa i czółenkowa. Ale ze względu na chore stawy czółenkiem macham coraz mniej...

4. Trzy ulubione kolory...

Oj, z tym to jest trochę zachodu u mnie. Bo kocham wszystkie! A najbardziej jasne pastele, pudrowe róże i różne odcienie mięty, błękit w połączeniu z beżem, turkus, ale też fuksja z żółcią, chabrem i pistacją - czemu nie? Wszystko zależy od odcieni...  I takie kolory ziemi - czyli barwy złamane szarością, dotknięte patyną... Lubię też biel i ecru. Mistrzynią alchemii  koloru  jest dla mnie na przykład Alveaenerle (klik)

5. Kolory, których nie noszę, nie lubię...

Nie noszę pomarańczowego, ostrego różu, żywej, sygnałowej czerwieni, żółci, brązu w ubraniach.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie.

Pewnie że tak. Ogromną radość sprawiłyby mi bobinki plastikowe (każda ilość!), elementy do wykonywania kartek, zwłaszcza ramki i napisy ozdobne! Lubię materiały naturalne: taśmy, tasiemki i koronki bawełniane oraz lniane, lny, bawełny, mulinki DMC (z wyjątkiem multikoloru), klej gutermann (oj, dużo go zużywam),  passe-partout, impregnat do haftu... ramko - tamborki z naturalnego drewna, stempelki - czcionki do tkanin... Ramki do oprawiania obrazków. Mogłabym długo wymieniać!

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, to jaką.

Noszę biżuterię. Ale mam jej takie mnóstwo, że naprawdę jest w czym wybierać, więc może na razie starczy... no chyba że jakaś filcowa brosza...

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Ptaszki i ptaszyska :) i 3xD :
Domki
Drzewka
Dzika róża

9. Kawa czy herbata?

Jedno i drugie, z akcentem na dobrą herbatę liściastą :)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej...

... czekoladę z orzechami i bakaliami, gorzką smakową, ferrero rocher, chałwę królewską z kakao i bakaliami, sezamki

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej?

Tak, ale... tu jestem bardzo wybredna... ;) Nie zaśmiecam głowy byle czym. Nie czytam romansów ani kryminałów... Może więc zamiast nich książka lub magazyn robótkowy?

12. Czy ucieszyłby cię kosmetyk? Jeśli tak to jaki?

Wolę wybierać je sama ;) ale ucieszyłby mnie dobry krem do rąk :)

13. Chciałam jeszcze dodać...

... że nie kolekcjonuję naparstków, nie potrzebuję metalowych puszek, świec, cekinów, koralików, wstążeczek takich szorstkich, sztucznych, ze srebrnymi i złotymi nitkami, ani koronek stylonowych... i chciałabym jeszcze dodać, że bardzo Was lubię, moje kochane Koleżanki - pasjonatki rękodzieła!


ZACHĘCAM DO STWORZENIA WŁASNEJ METRYCZKI - TO FANTASTYCZNY SPOSÓB NA POZNANIE GUSTÓW I POMOC W PODEJMOWANIU PREZENTOWYCH DECYZJI!

8 komentarzy:

  1. Bardzo sie cieszę ,ze mogłam bliżej Cię poznać,widzę wiele wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę bardzo! Właśnie Twój wpis mnie zmobilizował do utworzenia własnej metryczki :)

      Usuń
  2. Co raz bardziej podoba mi się ta akcja, bo możemy się bliżej poznać. To jest bardzo miłe :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam:-D I zostanę sobie, a co! Buziaki 3!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metryczka- podoba mi się,że tak wszystko precyzyjnie wyszczególniłaś. Przyda się nie tylko w wymiankach .

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ciekawych rzeczy się dowiedziałam:) Super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)