poniedziałek, 5 grudnia 2011

Mikołajowy post :)

Wierzycie w Świętego Mikołaja??? Bo ja tak! A kto nie wierzy, niech patrzy: 

Bliżej:


I kolejna odsłona. Tym razem trzej jegomoście czekają na swoją kolejkę. A co, święci też przecież winko piją: 


No i proszę, dwóch trzeźwych, a jeden wstawiony:


Oprócz fartuszków mikołajowych powstają też różne zawieszki. Dziś mam do pokazania sowią rodzinkę. Nie wiem jak Wam, ale mnie się coś widzi, że w tegoroczne Święta tylko sowy będą śnieżne... No, może jeszcze te wszystkie cudne bałwanki, co to je podziwiam na Waszych blogach. A wracając do zawieszek, jest już tata i młode, mama na razie w postaci szablonu. Te i inne cudne ptaszki wypatrzyłam tu. Oj, można się tam zasiedzieć, ale też znaleźć mnóstwo fantastycznych pomysłów. Szablonów nie ma, niestety, wyrysowałam i wycięłam je sama na podstawie fotki. Wykorzystałam czarne sukno z poprutej kurtki i biały filc oraz koraliki:


 U mnie za oknem darmowa samochodowa myjnia, czyli leje. Światło w domu fatalne do robienia fotek. Starałam się jak mogłam, wyszło jak wyszło.
A na koniec coś bardzo dla mnie miłego - pierwsze otrzymane wyróżnienie od Pusi. Wielki buziak dla Ciebie, Pusiu!


Zasady zabawy:
1. Umieszczenie u siebie linka do blogu osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie logo na swoim blogu.
3. Napisanie 7 informacji o sobie.
4. Nominowanie 15/16 osób i poinformowanie je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

No a teraz siedem informacji o mnie:

1. Kocham wspomnienie Świąt Bożego Narodzenia w moim rodzinnym domu. 
2. Moim marzeniem jest mały domek na wsi z ogródkiem i sadem.
3. Lubię dobrą kawę i dobre wino w małych ilościach.
4. Bez jazzu i koncertów muzycznych nie wyobrażam sobie jesiennych wieczorów.
5. Lubię spotykać się z moimi Przyjaciółmi w klimatycznych kafejkach i pubach.
6. Patrząc na szczyty gór doznaję wręcz mistycznych przeżyć, wędrówki po górskich szlakach sprawiają mi nieopisaną radość.
7. Nie lubię u siebie lenistwa :(

Zadanie dla mnie najtrudniejsze: komu przekazać to wspaniałe wyróżnienie??
Są blogi, na które wracam niemal codziennie, bo inspirują i mobilizują mnie do różnych moich robótkowych poczynań. Jest ich tak wiele, że nie sposób wymienić wszystkich. Niektórzy właściciele dziękują za wyróżnienia, prosząc jedynie o komentarze. Zatem wyróżnienia trafią tym razem do:

 2. apuni 
13. Muniana
14. Mój dom moja ostoja 
15. Drewniana Szpulka  

Dziękuję nowym Obserwatorom za dołączenie do podglądających moje poczynania blogowe. Każda nowa Duszyczka jest tu na wagę złota :)))
Dziękuję też wszystkim, którzy zechcieli udostępnić mi schematy, o które poprosiłam i podzielić się ze mną swoimi cennymi radami oraz za wszystkie ciepłe komentarze i proszę o więcej :)))
Wszelkiego dobra na nadchodzący czas i do miłego zaś :)

27 komentarzy:

  1. Świetne te mikołajkowe fartuszki i to nic, że jeden wstawiony! Zawieszki sówki przemyślnie pomysłowe, a wyróżnienia gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i ogromnie dziękuję Ci za jego przyznanie mojemu blogowi! Wielki buziak!

    I wstawieni Mikołajowie:), i sówki, bardzo mi się podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja i tak lubię tu wpadać, czy po wyroznienie, czy nie :) dziękuję bardzo, tym bardziej, że to moje pierwsze, nie omieszkam się pochwalić w następnym poście :)
    sówki świetnie, nie wiem czy nie odgapię!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam Twój blog i oglądam, naprawdę fajne rzeczy tworzysz i swietnie piszesz :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chranno, gratuluję wyróżnienia bo należy się Tobie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za wcześnie wcisnęłam nie ten klawisz:-)

    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, które między innymi i ja dostałam. Z ciekawością przeczytałam kilka informacji o Tobie i stwierdziłam, że w wielu punktach, a w zasadzie w większości się zgadzamy.
    Mikołajki rewelacyjne, sówki też. Ale ja i tak zachwycam się najbardziej serwetką klockową:-)) Jest piękna!!!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze św.Mikołaje i zabawne fartuszki :)
    Ale sówki prze-cud-ne!!!
    Długo się opierałam, ale widzę, że to na nic, pokochałam motyw sowy i pewnie szybko mi nie przejdzie... A Ty się walnie do tego przyczyniłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, wybacz, ale nie będę przekazywała go dalej. Zabawa w wyróżnienia trwa już tak długo, że ciężko kogoś wytypować :)
    Zrobiłaś bajeczne fartuszki na butelki, pięknie wyhaftowane i uszyte, aż się proszą o lampkę wina :D Sówki też fantastyczne, zapowiada się śliczna rodzinka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona fartuszkami. Pomysł rewelacyjny a wykonanie perfekcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, małe dopowiedzenie się należy: Fartuszki są do nabycia w zestawie, nie szyłam ich sama.

    OdpowiedzUsuń
  11. sówki są boskie! tak łatwo o tym mówisz, ale ja nie wiem jak można zrobić z kawałeczków materiału takie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fartuszki i pomysłowe sówki.
    Jak najbardziej należy się serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sówki i mikołajki-bossskie!A wyróżnienia bardzo gratuluję:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne te fartuszki :) Sówki urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleś Ty zdolna bestyjka jest! A może wymianka - za sówkę i Mikołajka albo ćwirka? Odezwę się wieczorkiem, bo teraz lecę z dzieciakami do lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliniaczki na butelki - tego jeszcze nie widziałam:-D Świetne! Ten zagraniczny blog rzeczywiście ciekawy. Jak zobaczyłam post z pracownią, to stwierdziłam, że nie ma się co usprawiedliwiać twórczym bałaganem tylko trzeba się wziąć za porządkowanie i logiczne ułożenie materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochaniutka bardzo, bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Jest mi niesamowicie miło, że pomyślałaś o mnie i o moim blogu. Jest to moje pierwsze wyróżnienie więc wyjątkowo dodaje mi to skrzydeł to tworzenia i dzielenia się moimi pracami z innymi Blogowiczkami :) Szybciutko dodam logo na swoim blogu i jak najszybciej postaram się napisać nowego posta z tym szczególnym obwieszczeniem :) A póki co zmykam, bo jak na złość choróbsko rozłożyło wszystkich domowników, w tym i mnie...Paskudny wirus krąży po moim mieście :( Raz jeszcze bardzo dziękuję i życzę zdrówka i udanego tygodnia:D

    Munia

    Ps.Fartuszki są fantastyczne...Można na nich wyhaftować każdy jeden motyw i na każdą porę roku...Rewelacja :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomniałam dodać :) Na Twojej liście nominacji figuruję pod numerem 13 :) Jest to moja szczęśliwa liczba, która towarzyszy mi przez niemal całe życie, wiele ważnych spraw jest z nią związanych :D Moja szczęśliwa liczba po raz kolejny wywołała uśmiech na mej buźce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Z wielka przyjemnoacia tu zagladnelam, i od razu dziekuje za wyroznienie, jest mi baaardzo milo.
    Zawieszki sowki sa fantastyczne, ja mam nadzieje ze jednak te swita beda biale jak one:))))
    Fartuszki mikolajowe to rewelacyjny pomysl, lubie jak buteli maja takie oryginalne ozdobki:)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie udalo mi sie zostac Twoim obserwatorem, ostatnio mam jakies problemy z ta opcja:(

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne fartuszki ,sama takie robię ale z innymi motywami, ale Twoje sa cudne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te mikołajowe fartuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fartuszki rewelacyjne! Fantastyczny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne Mikołajkowe fartuszki ;-) Sówki są cudne ;-) Ostatnio mam do nich słabość ;-)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Sowa jest świetna ,ale Mikołajki bajeczne .

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz niesamowite pomysły! I podziwiam szczerze za precyzję z jaką je realizujesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)