wtorek, 26 sierpnia 2014

Okrągłe liczby i moje candy

Czas na lawendowy torcik :)
1. Po pierwsze, publicznie pozostaję w związku z nitką już trzy lata!
2. Po drugie, właśnie piszę dwieście pięćdziesiąty post!
3. Po trzecie, już niedługo będę obchodziła po raz trzeci                       dziewiętnaste    urodziny ;)
Nieśmiało sobie myślałam, że liczba moich przemiłych Obserwatorów sięgnie trzeciej setki, jednak na razie tak się nie stało... Ale to nic, wszakże nie ilość jest ważna, a jakość, no nie?
Z tej okazji chciałam wszystkim gorąco podziękować za obecność, za wszystkie serdeczności pod moim adresem, za wymianę Naszych myśli i doświadczeń, za pomoc w pozyskiwaniu potrzebnych materiałów, za tak ciepłe przyjmowanie moich robótkowych poczynań, za znoszenie ględzenia i niedoskonałości w wypowiadaniu myśli :)))
Zatem ogłaszam Candy :)))
Do przygarnięcia będzie znana Wam frywolitkowa saszetka lawendowa na tiulu, tym razem w kolorze bledziutkiego, pudrowego różu :) Podobna do tej z baneru, ale nie identyczna...


Zasady takie jak zawsze:
1. Posiadanie blogu lub swojej strony www.
2. Informacja o moim candy i umieszczenie podlinkowanego banera     u siebie.
3. Wyrażenie chęci udziału w komentarzu pod tym wpisem.
Prócz saszetki pomyślę też o jakiejś niespodziance, żeby było ciekawiej ;) 
A że październikowa kobitka ze mnie, to zapisy potrwają do 14 października. Po tym terminie ogłoszę wynik losowania, oczywiście jeśli na liście znajdą się choć dwie Osoby :)
Przesyłam ukłony i zapraszam do zabawy :)
BUZIAKI!!!

83 komentarze:

  1. Chyba będę pierwsza po to cudeńko :)
    Banerek już wieszam w Robótkowym kąciku czytelniczym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nuu, skoro Ty październikowa dziewczyna jesteś, to mnie październikowej podwójnie tym bardziej nie wypada nie zamieścić banerka. Niech się tylko poduczę jak to czynić. Tępotą mnie ogarnęło na stare lata, niestety...
    Aniu, saszetka cudność i byłoby najprawdziwszym szczęściem mieć ja w swym posiadaniu!
    Pozdrawiam cieplutko zgłaszając swój udział w candy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też październikowa i to akurat z 14-ego, więc nie wypada mi nie wziąć udziału. Banerek wstawię wieczorem,
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrójna okazja, zatem przyjmij Aniu ode mnie potrójne serdeczności :)
    A, że saszetką się zachwycam , to spróbuję szczęścia, może do mnie trafi.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie może mnie zabraknąć....Zachwyciłam się od razu Twoim cudeńkiem...Ja też w październiku mam swój dzień....Gorące buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko zobaczyłam tą saszetkę moje serce do niej wzdychało więc skoro jest jakiś cień szansy to ja staję w kolejce do niej:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takie cudeńko ustawię się w najdłuższej kolejce świata!
    Banerek podlinkowany!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do udziału w losowaniu tego cuda.
    Gratuluję wytrwałości w pisaniu i publikowaniu! Trzy setki to już nie byle co!
    Przy okazji zauważyłam, że ja to chyba twoim obserwatorem nie byłam, taka gapa ze mnie. Już to nadrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli masz powody do radości :) 300 postów to nie byle co! Gratuluję :) Zgłaszam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że chętnych uzbiera się całkiem sporo... Kurka, będzie większa konkurencja! Ta saszetka jest cudowna, bardzo chciałabym taką mieć, jakoś nie po drodze mi z własnymi frywolitkami... Mam nadzieję, że dorzucisz frywolitkowe kolczyki :) Jak dla mnie w kolorze czarnym poproszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Za to frywolitkowe cudo dałabym się poćwiartować, więc już banerek umieszczam i mocno wizualizuję jak ściskam to cudeńko i jak... obnoszę się z czarnymi frywolitkowymi kolczykami:). Gratuluję wspaniałych trójek i życzę jeszcze wielu innych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wizualizacja odniesie skutek, będą czarne :)))
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Po trzykroć hurra! I potrójne gratulacje.;) Saszetka jest boska, więc nie może mnie tu zabraknąć. Będą też kolczyki? Czerwone?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To trzykrotne gratulacje !!!!!!!!!! Ja po tą piękną saszetkę także chętnie stanę w kolejce)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział :) Podlinkowany banerek znajduje się na pasku bocznym mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką radością biorę udział w Twoim candy:) ..cudności tworzysz, a w połączeniu z lawendą to już uczta dla dwóch zmysłów - wzroku i węchu:)))
    Serdeczności cieplutkie z okazji Trójkowych Rocznic:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnego roczku pięknej twórczości, zapału i pomysłów na następne blogowe lata życzę! Kusisz frywolitką, więc trudno się oprzeć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha! O tej dwójce to dobry żart! Ja już nawet nie patrzę, która jestem, ale okazji na frywolitkę i to jeszcze TAK śliczną nie opuszczę! Gratuluję wszystkich rocznic i życzę 100 lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj od jakiegoś czasu ślinię się na widok tej poduszeczki cudeńka. Oczywiście staję do kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twoje saszetki, może mi się poszczęści i zostanę właścicielką jednej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 300 postów... fiu fiu ;) Aniu, serdeczne gratulacje! :) Z przyjemnością biorę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No no 300 postów to jest coś, trzy latka to też wynik imponujący. i jak tu się nie zapisać na tak cudną saszetkę z lawendą. Banerej już na stronce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję serdecznie. Saszetka taka piękna jak można byłoby się nie pokusić. Banerek umieszczony na blogu, a teraz tylko cierpliwość:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie potrafię tworzyć frywolitek, a Twoja poduszeczka jest śliczna i jeszcze pachnie lawendą. Chętnie się więc zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Nigdy nie dotykałam nawet frywolitki... a jeszcze w połączeniu z tak cudownym zapachem - moje marzenie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Całe szczęście, że tu dzisiaj zajrzałam, bo się okazało, że coś zeżarło mój wczorajszy komentarz! Ja tu już wczoraj byłam, w tej kolejce! I banerek wczoraj u siebie wstawiłam! No przecież, że nie może mnie zabraknąć w tłumie chętnych po to lawendowo-frywolitkowe cudeńko! Szczerze mówiąc, ja do dzisiaj nie dowierzam, że frywolitki są wytworem ludzkich rąk... cud dla mnie niepojęty! Kochana, z tej potrójnej okazji potrójnie gratuluję i ściskam serdecznie z najlepszymi życzeniami!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu trójek ;).
    I ustawiam się w kolejce po saszetkę. Co prawda za lawendą nie przepadam, ale frywolitka jest tak piękna, że nawet do zapachu jestem gotowa się przyzwyczaić ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, jest okazja do świętowania! Tyyyyle trójek - pogratulować!:)))
    Oczywiście staję w kolejce po cudną, nieziemsko piękną nagrodę, a skoro Promyk dopomina się o czerwone kolczyki, to ja nieśmiało pytam, czy nie mogłyby być niebieskie?;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też chcę :)., ciągle mi coś przeszkadza napisać komentarz o tym cudeńku, więc muszę wykorzystać szansę na jego zdobycie.
    No i gratuluję tych trzech owocnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie stanę, info w formie pisemnej zamieszczam - może być- czy bardzo się wyłamię?

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla podwójnej Jubilatki !:) Z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy! Taka saszetka byłaby perełką pośród moich skromnych lawendowych woreczków :))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję, życzę wielu aktywnych obserwatorów i weny twórczej. Oczywiście staje w kolejce po to cudeńko. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję takich rocznic. Zaglądam tu od jakiegoś czasu, więc chyba i ja mogę się ustawić w kolejce po takie piękności. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, nie mogę przejść obojętnie obok Twojego Candy:-)
    Lawenda - jedyna słuszna!!
    Może jak dodatek kolczyki również lawendowe??;-)
    Stoję w kolejce, a jakże!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być lawendowe, Jolu ;) Miło mi bardzo, że dołączyłaś :)

      Usuń
  34. z miłą chęcią staję w kolejce po te cudo:)
    baner juz jest u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Zapraszam również na moje cukierasy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się zapisuję, bo bardzo podobają mi się Twoje prace, Gratuluję tylu rocznic. Niech zatem będzie ich jeszcze więcej. Pozdrawiam serdecznie i pięknego tygodnia życzę.
    elizaart-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja bym się tu ustawiła raz jeszcze do Ciebie, ale grzechem byłaby taka niecność z mojej strony! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. E tam, ja bym Ci dała rozgrzeszenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękności rozdajesz chetnie stanę w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziwne, nigdy nie przepadalam za frywolitka, akies grube te rozne serwetki mi sie wydawaly, ale Twoja frywolitkowa saszetka est piekna! Wiec zanim chwyce za czolenko ustawiam sie w kolejce po to cudo! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Na taka prace w takim candy ustawiam sie chetnie w kolejce. Praca jest przepiekna!!! Licze na szczescie w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę kolejnych owocnych lat, prac, postów, itp, itd...
    Z przyjemnością wpisuję się na listę fanek saszetki lawendowej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam Twoje prace, dopracowane w każdym szczególiku, perfekcyjne wręcz, więc z miłą chęcią zapisuję się na candy. Może dopisze mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Również i mnie nie może tutaj zabraknąć!:) O takiej saszetce już od dawna marzę:-)
    Aniu, serdecznie gratuluję Ci tyyyyylu postów oraz trzech lat w blogowym świecie:) życzę dalszego udanego, miłego i twórczego blogowania, niech wena twórcza nie opuszcza Cię nigdy☺
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak mogłam przegapić taką okazję...
    Już się ustawiam w kolejce :-)
    A z potrójnej okazji przyjmij potrójne serdeczności. Zdrowia, szczęścia i wielu ciekawych pomysłów na kolejne setki postów :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Może do " bardzo starego", ale czynnego nauczyciela, los się uśmiechnie na dzień KEN?
    Tobie życzę wielu następnych blogowych radości, gratuluję pomysłów i podziwiam.
    Bardzo cieplutko pozdrawiam, a banerek od kilku dni wisi sobie na http://5porroku.blogspot.com/
    Dodam jeszcze, że kocham frywolitki i jeśli los się do mnie uśmiechnie, otoczę je najczulszą opieką:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolejka długachna, ale jak tu się nie ustawić po takie cudo! Mnie też, z racji zawodu, bliskie są wybrane przez Ciebie daty rozpoczęcia i finału candy. Życzę Ci wielu kolejnych blogowych rocznic! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he he u mnie to podwójne świętowanie, zostałam z góry namaszczona na belfra, bo urodziłam się w Święto Edukacji Narodowej :))) Rzem ze mną widzę nas cztery w tych komentarzach , ale kto wie, może jest więcej?

      Usuń
    2. No to nie miałaś wyboru:)

      Usuń
  47. Grzecznie staję w tym ogonku po takie cudo !!!! pozdrawiam anielskaszpulka

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne, też takie chcę, pozdrawiam z http://hobbymarioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam lawendę, więc spróbuję szczęścia :)
    Podlinkowany banerek wisi na bocznym pasku.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję wszystkich rocznic i okazji !
    Oczywiście CHCĘ , więc zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę kolejnych 3 lat!!! Chętnie się przyłączę do zabawy bo frywolitka jest cudna a i zapach lawendy też urzeka swą delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolejka robi się długa, ale po takie cudo warto ustawić się w kolejce :) .
    Oby następne lata były równie twórcze jak nie lepsze od minionych :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. 100lat, 100lat, 100lat:)
    Z przyjemnością i ja dołączę do zabawy:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wielka ochota na to cudo frywolitkowe przylaczam sie do Twojej zabawy.Losuj szczesliwie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję szczęśliwych trójek i życzę kolejnych:))
    choćby dwie osoby??:)) hmmm, kolejka długa, ale może się uda :))
    marzy mi się Twoje cudo, piękna praca i świetny pomysł na wykorzystanie frywolitki w taki sposób!

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję :)
    i też zapisuję się w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się i ja :)
    Cuda tworzysz i na pewno będę tu zaglądać :)
    Banerek umieszczony na www.decustyle.blogspot.com - gdzie oczywiście zapraszam do świata decoupage!
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie.. i oczywiście najlepszego z okazji urodzinek :) wielu niezwykłych inspiracji oraz lat blogowania! :)

      Usuń
  58. Gratuluje kolejnej rocznicy. Życzę wielu kolejnych tak twórczych latek, uwieńczonych wspaniałymi pracami!
    Grzecznie staje w długim ogonku licząc na szczęście, że zostanę posiadaczką frywolitkowego cudeńka;)) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej dziewiętnastki;)
    Ps. A jeśli dopisze mi szczęście, to jako dodatek proszę o przepiękne Sango;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli los się do Ciebie uśmiechnie, to Sango bankowo wyplotę :)

      Usuń
  59. Cudne rzeczy tworzysz, więc jak w ogóle mogłaś pomyśleć, że zgłosi się niewiele osób:) Gratulacje dla Ciebie:) Ja również ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Dłuuuuuga kolejeczka, ale się dopiszę bo ja tez pażdziernikowa jestem ;-)
    może sie los usmiechnie,
    uwielbiam frywolitki, choc technika to dla mnie czarna magia

    OdpowiedzUsuń
  61. Magiczne frywolitki mnie zaczarowały dlatego stoję i moje gratulacje dokładam na deser:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawię się w tej kolejce, choć raczej jestem pechową istotą, jeśli chodzi o candy... Ale nie mogę się oprzeć tej saszetce i jeszcze do tego ewent. Twoje kolczyki (np. białe piękne), ale by mi było dobrze :)
    Postaram się o więcej wiary...
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szczęście dopisze właśnie Tobie, to oczywiście uplotę białe kolczyki dla Ciebie :) Czy piękne...?

      Usuń
  63. piękne dzieło gratuluję zwinnych rączek i chętnie zapisuję się do zabawy gorąco pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przyłączam się i ja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Ale liczności, ja również z miłą chęcią ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Za pomoca mojej corki zapisuje sie na Twoje Candy .Chetnie tu zagladam ale komentowac nie umiem :(
    Moje namiary :http://cornelka2.blox.pl/html
    Poz.Cornelka2

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością i ja sprobuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Twoje frywolitki są przepiękne..
    A pudrowy róż to mój faworyt. :))
    Niezwłocznie ustawiam się w kolejce.
    Baner: http://marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja w kolejce staję licząc na szczęśliwą wygraną .Banerek postaram się umieścić u siebie na Biebrzmilska Kraina ,ale nie wiem czy mi się uda , ponieważ dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam, witam. I ja chętnie wezmę udział z zabawie :) Podlinkowany banerek umieszczę na pasku bocznym mojego bloga :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. 3 razy serdecznie gratuluję oraz życzę Ci spełnienia marzeń, zdrowia, miłości i tylko słonecznych dni.
    Mimo, że zaglądam na bieżąco, to byłabym przespała Twoją zabawę, kwadraciki mnie obudziły.
    Z wielką przyjemnością pomarzę o Twoim prezencie. Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję - Terenia.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps. Gratuluje 300 Obserwatorów !!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  73. ja tez zrobiłam poduszeczki zapachowe ale w kwietniu 2013 roku http://irenekaba.blogspot.it/2013/04/poduszeczki-zapachowe.html
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)