wtorek, 30 czerwca 2015

Pszczoły bąków nie zbijają

Wiadomo, że pszczółki to pracowite stworzenia. Nic, tylko przykład brać. No więc i ja bąków nie zbijałam, tylko w pocie czoła igłą machałam.
Dziś będzie o bzykniętym słoiku :-)
Bo u mnie pszczoły brzęczą wokół niego :)
Opaska i chusteczka na słoik z miodem gościły przez ostatnie 3 dni na moim tamborku :) Wczoraj z niego zeszły i dziś mogę pokazać, jakie są efekty mojego związku z nitką :)
Haftowałam na niemieckiej taśmie lnianej i na polskim, bardzo drobniutkim lnie. Wzorki Veronique Enginger, krzyżyki dwiema nitkami muliny DMC, ścieg backstitch jedną nitką. Mereżka antyczna nićmi lnianymi.











Mereżka antyczna:

















Planuję jeszcze jeden taki komplet i jak znam siebie, będzie wymiana ubranka, bo szczerze mówiąc, nie do końca mi gra w tej orkiestrze :)

Kto lubi miodek, palec pod budkę!



41 komentarzy:

  1. Ale pięknie ubrany słoiczek :D Śliczne hafty na lnie!
    A miodek własnej produkcji, czy nabyty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miodek z pasieki utytułowanego pszczelarza - taty mojej przyjaciółki :)

      Usuń
  2. Miodek uwielbiam! Ale tutaj opakowanie jest cenniejsze od zawartości :))). Przepiękne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie i smakowicie :)) Mniam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie przystrojony słoiczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny hafcik!Słoiczek pięknie ubrany! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się opaska, bardzo ładny wzór. Sama bym się bała tak ubrać słój z miodem, zaraz by się te piękne ozdoby całe kleiły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miodzio :)
    Cudne hafciki i cała kompozycja zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś pięknego! Gdybym znalazła w sobie choć odrobinę cierpliwości do xxx... cudna ta opaska, serwetka, mereżka i miód ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie słoik przybrany :) aż się miodek chce jeść...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne hafty!
    Byłam w ostatni weekend w pasiece mojego brata, smaczne miody ale brakuje mu takich własnie ozdób. chyba muszę się spiąć i coś mu zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany....jakie cudowności zrobiłaś!!!!! :) Nie mogę się napatrzeć...... O_o

    OdpowiedzUsuń
  12. Pychota a jeszcze w takim cudnym ubranku....

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny słoik, bardzo mu do twarzy w tych pszczółkach. Mereżka mnie zachwyciła! Wszystko ma taki swój klimat, cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudo! Przepiękne miodowe ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle cudo u Ciebie powstało :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny komplet! Idealne wykonanie!
    Baaaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie ubrałaś ten słoiczek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś z tego słoika dzieło sztuki, aż szkoda zdejmować to ubranko :) Uwielbiam miodek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjawiskowo! Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cuda! tak opakowany słoik z miodem stałby u mnie lata, długie lata! szkoda by było go rozpakowywać i niszczyć dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, miodek można wyjadać i za każdym razem nakładać na wieczko chusteczkę. To żaden problem i nic się nie niszczy, bo dobry miód się krystalizuje i nie brudzi słoika :)

      Usuń
  21. Przepiękne ubranko na miodzik. Ja też tylko patrzyłabym na taki rarytasik:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie ubralas sloiczek. Masz zdolność do wynajdowania pięknych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetnie to wymyslilas !

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam miód, a hafty przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny haft a słoiczek ubrany w lniane cudo wygląda nieziemsko!
    Naprawdę piękna robota!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł, super wygląda ten słoiczek:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapatrzyłam się, zadumałam, zakochałam...
    Uściskuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzory przepiękne, ale ja najbardziej podziwiam równiutki haft, na niezbyt równym lnie.To jest trudne zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna robota,aż chce się zjeść małe co nie co.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Kasiu, to łatwe do wykonania, ważne, żeby był pomysł, a pomysł już jest :-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  31. Uwielbiam motywy z pszczolami, ale jeszcze sobie takiego słoiczka nie sprawilam. Pięknie go ozdobilas, pszczółki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ubranka też już niekompletne... bo się komuś spodobały i poszły w świat :-(
      No ale zawsze mogę sobie dohaftować kiedyś w wolnej chwili :-)
      Dziękuję za miły komentarz :-)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)