sobota, 29 marca 2014

Moje topienie Marzanny :)

Moje topienie Marzanny dokonało się wczoraj wraz z wypraniem zimowego Christmas Carol Sampler, którego bohaterami są Tiny Tim Cratchit i Ebenezer Scrooge z Opowieści wigilijnej Karola Dickensa. 
Z dużym opóźnieniem, ale ważne, że nastąpiło i że wytrwałam w postanowieniu.
Zatem definitywnie żegnam zimę tym oto obrazkiem. Niechże sobie czeka teraz spokojnie na swoją oprawę, a póki co wygląda tak:



Wiosnę przywitałam, jak wiecie, zanim "utopiłam Marzannę" - baziami i ptaszkiem w gniazdku. Dziś dorzucam skromniutkie jajeczko hardangerowe. Haftowałam je już wcześniej, chyba dwa lata temu, ale bardzo lubię ten wzorek i chętnie powtórzyłam go w tym roku :)


Bardzo wiosennie Was pozdrawiam, życząc spokojnego weekendu :)
Wasza Chranna

25 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona Twoim samplerem! Jest tak przecudny i nastrojowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość jest oszałamiająca: ma swój klimat. Warto było zrobić ten sampler.:) Jajeczko też śliczne.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona samplerem. Jest śliczny. Czekamy zatem na oprawę.
    Jajeczko też śliczne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem samplerka,jest rewelacyjny,gratuluję...a jajeczko bardzo wiosenne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kochana!No i mnie rozbroiłaś...ja kocham "opowieść wigilijną" więc jak się domyślasz jestem pod wielkim wrażeniem! A jajeczko...no tą techniką wykonane też mnie rozbraja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten haft jest śliczny! Bardzo mi się podoba. Jajeczko również bardzo ładne. Nigdy jeszcze nic nie wykonałam tą techniką, więc tym bardziej chylę czoła.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sampler jest naprawdę wyjątkowej urody, taki romantycznie nostalgiczny, przepiękny! Bardzo jestem ciekawa jak będzie się prezentował po oprawieniu, mam nadzieję, że nam go jeszcze pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten sampler! ja jestem zachwycona:)
    a jajeczko cudne♥
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  9. jako fajne i kogucik czadowy:)
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego Bloga,Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny świąteczny samplerek i jajo słusznego koloru:) Aż się chce świętować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyszedł ci ten zimowy wzorek cudowny taki baśniowy, a jajeczko bardzo ładne. pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Sampler " Opowieść Wigilijna"- Jest niesamowity, porusza, wzbudza zarazem i uśmiech i westchnienie . Mam nadzieję ,że zaprezentujesz go jeszcze na blogu . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft piękny, bardzo klimatyczny, jajko też jest śliczne, tą metodą czyli mereżką kiedyś haftowało się serwetki. Ta metoda była bardzo modna. Fajnie, że mereżka wraca do łask.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten haft - cudna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie prezentuje się cały sampler! Świetnie pożegnałaś zimę;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. sampler przecudny!!!!!!!!! ...a ja kocham takie klimaty, nawet wiosną.......

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda ten sampler ukończony

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny hafcik, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo efektownie wygląda to jajeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba! Ciekawy, niebanalny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wygląda ! ale Ci zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń
  22. Godnie pożegnałaś zimę:) Haft jest piękny! A jajeczka zazdroszczę, bo ja takiego nie umiem;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, niepowtarzalny sampler z klimatem. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy wzór tego samplerka..ciekawe, jak będzie prezentował się w oprawie..

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona Twoim samplerem :) Bardzo mi się podoba...
    Gratuluję i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)