sobota, 15 marca 2014

Wichurom i deszczom wbrew

Witajcie w tę zapłakaną deszczem sobotę. Dobrze, że kropi, bo zima była sucha i ziemia potrzebuje wilgoci. 
U mnie dalej zimowy sampler, ale postanowiłam już nie katować Was kolejnymi elementami, które się na nim pojawiają. Poczekam z odsłoną - już ostatnią przed oprawieniem. A że twardo się trzymam postanowienia noworocznego, nic większego nie mam dziś do pokazania, prócz małego hafciku, który prezentuję w nowej winiecie. Jak Wam się podoba ptaszek w gniazdku z różowym serduszkiem? Ja muszę przyznać, że kiedy zobaczyłam ten wzorek, nie opierałam się zbyt długo ;)
Korzystając z przepięknej pogody, wyszłam wczoraj, żeby cyknąć jakąś wiosenną fotkę pasującą do mojego ptaszka. I chyba mi się udało z tą gałązką pigwowego krzewu...?
Mam też dziś dla Was kwiatuszki spod mojego balkonu :)








Pozdrawiam wiosennie :)

30 komentarzy:

  1. śliczne kwiatuszki. A deszcz jest nam bardzo potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie Aniu,coś, gdzieś wschodzi, a u mnie taka mizeria jeszcze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna, u mnie też dużo kwitnie różnych kwiatuszków wiosennych. Ptaszek śliczniutki:) Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim ogródku też coraz bardziej kolorowo, ale faktycznie potrzeba deszczu.
    Ptaszek bardzo wiosenny, więc jesteś usprawiedliwiona, że się za niego zabrałaś :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik uroczy, a krokusy kusza kolorami! U mnie dziś wichura, więc już chyba po krokusach, a na dodatek spora część domu pozbawiona prądu. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszek śliczniutki!:) U mnie też mnóstwo kwiecia! Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację Aniu,deszcz potrzebny...ale ja miałam dzisiaj obfotografować swój sweterek :(
    Kwiaty masz pod balkonem piękne,to prawda,ale jakie im zdjecia zrobiłaś!Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptaszek przecudny ! czy mogłabym poprosić o wzorek? chyba popełniłabym sobie taki świąteczny stroiczek:-) ...a krokusy budzą do życia i dają radość , pozdrawiam serdecznie ! Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Deszcz, deszcz , wichura i brak prądu przez większą cześć dnia i wszystkie sobotnie plany wzięły w łeb - hafcik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ptaszek super, za twoja namową wypróbowałam haftowanie na lnie na pierwszy ogień poszedł hafcik wielkanocny kura z kurczakiem jutro postaram się pokazać na blogu. został mi tylko napis do wyhaftowania.Miałaś racje lnu nie trzeba się bać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nu, ptaszkowi to ja bym się nie oparła, przepiękny jest!
    krokusiki też, u nas niestety posucha straszna jeszcze, ledwie śniegi schodzą...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny hafcik, też mam na niego ochotę☺
    a banerk cuuudny sobie sprawiłaś!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny banerek :) ptaszek... brak słów - po prostu śliczny..

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak pięknie wiosennie u Ciebie :)) Muszę i ja zmienić grafikę na blogu bo dalej jest zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas z kolei deszczu nadmiar. Wystarczy przejść po trawniku kilka razy, a błoto się robi :(
    Śliczne kwiaty urosły pod Twoim balkonem, a ptaszyna przesłodka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko pozazdrościć ...ja mam śnieg i jest zimno....Cudne zdjęcia....pa...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ptaszek się podoba :) Jak cała reszta zdjęć zresztą. Wiosna napędza baaaardzo a patrząc na kwiatki od razu się ciepluchno robi na serduchu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się podoba ptaszek??
    Jest cudowny, od razu rzuca się w oczy.
    Kwiatki cieszą oko, ale przyznaję bez wstydu, że dopiero od deszczowej soboty nabieram ochoty do życia.
    Wiem, że jestem w zdecydowanej mniejszości;-)
    Aniu, pięknie tu u Ciebie
    Pozdrawiam i czekam na Twoje paciorkowanie:-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie ptaszek też od razu rzucił się w oczy:) Śliczny jest! Też od zawsze mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U nas popadało, ale już chyba trzeba było takiej porządnej ulewy, bo wszystko zaczynało wysychać. Zima nie rozpieściła śniegiem, to i rośliny nie miały wody w nadmiarze. Ja też cieszę oczy wiosennymi oznakami, kiedy tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądają te kwiatki , masz szczęscie ,że nie ma amatorów na nie , bo u mnie niedługo zacznie się sezon hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie na przydasiowe candy
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To mnie u Ciebie jeszcze nie było? Mea culpa, mea culpa. Kwiatki wspaniałe, a ptaszek zachwycający!!! Bardzo proszę o schemat jeśli mogę prosić. Bardzo ładnie proszę. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Ptaszek cudny, takie gniazdko miłości:))
    I dziękuję Ci za te kwiatki, u mnie jeszcze mało przejawów wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj! jak u ciebie pięknie, śliczne hafty, podziwiam, pozdrawiam i zapraszam
    http://elizaart-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje krokusy też już kwitną, piękne zdjęcia. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. Ах, какая красивая у вас Весна!! Люблю крокусы!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wysłałam @ - mam nadzieję, że doszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)