sobota, 1 marca 2014

Idzie nowe

Jak się macie? Słońcem i wiosną opętani? Upojeni? Zachłyśnięci?
Bo ja tak! I jak jeszcze! Choć pozostaję dalej w mocy nitkowych szarości, to jednak w sercu maj :)
Rzadziej niż zwykle pojawiam się na blogu i w sieci, bo zew wiosny czuję i w plener mnie ciągnie :) Ale żeby nie było, że zniknęłam, pojawiam się dziś z kolejną odsłoną samplera, gdzie pojawili się już jego bohaterowie, co sprawiło, że wszystko stało się jasne:



Ale idzie też nowe. Takie, co to: kilka krzyżyków i, mając na uwadze wszechobecne oznaki wiosny, motyw oczywisty :))) Takie, co to od bardzo dawna w głowie siedziało. Małe. Proste. Łatwe i przyjemne :)



Nie wiem tylko, jak zniosę powtarzalność, bo rzeczony oczywisty motyw, który właśnie zaczęłam dziś haftować na taśmie, muszę pomnożyć przez cztery :)
Mnóstwo cieplutkiego słońca Wam przesyłam i pozdrawiam wiosennie :)

25 komentarzy:

  1. Oj, piękne te Twoje szarości! Małe, proste i przyjemne prezentuje się uroczo:)
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko, szaro bure, a jakie ogromne wrażenie robi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. London 1843? Dobrze przeczytałam? A cóż się wtedy wydarzyło? Piękne rzeczy haftujesz, do niczego się przyczepić nie można! ;) Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas akcji opowiadania Dickensa, Reniu :)
      Serdeczne uściski!

      Usuń
  4. Szare, ale z klasą.U Ciebie nie ma monotonii, nawet jeśli jest to szare. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny sampler i bardzo nastrojowy będzie. W moim stylu!I ta delikatna gwiazdeczka sniezynka...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sampler coraz piękniejszy! a w tej taśmie z dziurkami to się zakochałam♥ cudo na niej powstaje!:)
    Pozdrawiam cieplutko☺

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny sampler, a taśma z mereżką cudna i cudny motyw hafciarski. Pięknie haftujesz, narazie mogę pomarzyć tylko o takiej perfekcji. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny samplerek i jak perfekcyjnie haftowany.
    Wiosna to wspaniała pora roku. Dzisiaj zaliczyliśmy długi rodzinny spacerek i byłam w szoku, w jakim tempie wszystko się budzi do życia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, coraz bardziej mi się podoba... I to ogromnie :) I bardzo mnie zaciekawiły te taśmy... Wszystko takie ciekawe...
    Będę się umizgiwać o informacje ;)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I dzięki Bogu mamy już marzec! Zawsze to brzmi lepiej niż luty. Bardzo dystyngowanie zapowiadają się te taśmy. Dyskretnie i elegancko, a samplerek piękny:)
    Ciepłego słońca marcowego! Kajka

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę słońca i zaczynam odżywać po zimie:) Sampler coraz okazalszy, no i jestem ciekawa tej taśmy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten sampler :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się kolorki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. pozdrawiam gorąco, coś za oknem szaro i zaczyna prószyć śnieg...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cudne słońce, ale w duszy udręka z powodu powtórki z mrocznej historii, tm razem na razie na Ukrainie...

      Usuń
  15. Słońce mnie fajnie naładowało pozytywną energią, ale syn uczy się jeździć na dwóch kółkach, więc potrzeba mi duuużo dozy cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taśmy są po prostu obłędne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Samplera ślicznie przybywa ..ale dzisiaj najbardziej przykuła mój wzrok taśma z mereżką...świetna... i ciekawa jestem, cóż na niej powstanie;) Pozdrawiam i życzę słonecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Samplera przybywa, bardzo mi się podoba ten wzór! Taśma z mereżką wspaniała, już czekam kiedy pokarzesz wyhaftowaną całość:) Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://ktogus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna ta taśm....a z haftem będzie na pewno zadziwiająca...Odkryj tajemnice gdzie zdobyłaś...taka cudna taśmę....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, sampler ślicznie już wygląda i pięknie przybywa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko cudne. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia, a szczególnie Twoje :)
    sampler ma piękne kolory i elementy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)