środa, 4 grudnia 2013

Cicha noc?

Żeby człowiek nie myślał, że jest doskonały
I żeby nie miał złudzeń, że się z Bogiem zbratał,
Że wszystkie mu zwierzęta będą się kłaniały
I uznają, że właśnie on jest panem świata – 
Więc żeby człowiek nie wpadł w samouwielbienie,
By poznał jak ułomna jest z niego istota,
Bóg dał mu przykazania, rozum i sumienie,
A gdy to nie pomogło, wtedy stworzył... KOTA.
Franciszek J. Klimek




Rzeczywiście, CiiiiiiiiCHA  jest ta noc... 
:)))))

Przygotowania do kolejnej przygody z niteczkami i igłą rozpoczęte ;)

58 komentarzy:

  1. Są tak cudne, że gębucha sama się śmieje. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wspaniały ten koci duet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny humorystyczny motyw!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne są te kociaki! Rewelacyjny duet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne kociaki, haft jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ło mamuś, ten to jest dopiero cudny czupur!
    Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrana z nich para :) a wierszyk rewelacja, nie znałam tego poety "kociarza" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tych kociakach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowni kolędnicy. Bo oni kolędę śpiewają?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ciche kociaki. Słodko śpiewają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super motyw!! :)))))) przeurocze są!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten wiersz:) a hafcik rewelacyjny!
    oprawisz go w rameczkę czy inaczej zagospodarujesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buuuu! Już nie ma dla mnie życia bez tego wzorka...;)) To najpiękniejsza wersja kociaków , jaką widziałam. I ślicznie wyszyta.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne koty, a wierszyk też super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wiersz a ten haft z kociakami jest po prostu cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha, ha, ha boski wiersz :D Obrazek wyszedł prześliczny, no i ta dbałość o szczegóły... Bardzo podoba mi się wykończenie szalika :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny hafcik! ;) Kocia wersja koled moze byc interesujaca :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeny boski hafcik a woreczek będzie cudowny a wierszyk ten tez bardzo lubię. Mistrzowskie wykonanie jak zwykle zręszta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kociaki! Pięknie wyhaftowane i oczywiście o niebo lepiej wyglądają niż na zdjęciu z folderu czy z zestawu. Wierszyka nie znałam, ale to cała prawda o kotach :)
    Strasznie jestem ciekawa co tam będziesz teraz haftować? Czy to czasem nie siedem świątecznych elfów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Edytko, to nie elfy. Nie wiem, o jakich elfach piszesz... chyba ie znam..
      Na razie nie mogę niczego zdradzić prócz tego, że rzeczywiście to coś świątecznego :)

      Usuń
    2. Oh, a myślałam, że zgadłam:) Te gwiazdki mnie zmyliły:) To teraz umieram z ciekawości:D

      Usuń
  20. Znam dobrze Franciszka Klimka i jego kocie wiersze.

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze :-) ale super:-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ilekroć trafię na ten wzór albo obrazek to zawsze się uśmiecham:)))))
    Twój jest pięknie wyszyty!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem wprost, wszyscy którzy mieli lub maja kota bądź koty wiedzą, że ten wiersz to szczera prawda ;)))
    Fantastycznie wykonany haft, wzór powalający :)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodkie kociaki choć widać, że niezłe z nich zawadiaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft i fantastyczny komentarz - nie sposób nie uśmiechnąć się :-) Ciekawam okrutnie kolejnej robótki :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Taaak za oknem właśnie drze się taki jeden...
    Fantastyczne kociaki:):):)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesłodkie są te hafciki :)
    Pięknie, starannie wykonane.
    Bardzo fajny wiersz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A takie śpiewy nie powinny być marcowe? ;)
    Słodziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo słodkie, uwielbiam takie pluszowe haftowe wyszywanki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny wierszyk :) Kotki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudo czy ja mogę dostać taki wzorek? proszę proszę proszę te koty są wspaniałe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Koty-cudaki mają w sobie dużo uroku.
    Jakie ładne kolory nici do następnego haftu, i jeszcze jakieś dodatki śliczne widzę. Chyba coś świątecznego jeszcze powstanie..?

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny hafcik :) taki wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. "Cicha noc" jest prześliczna, koty się drą fantastycznie:)
    Miło że zacytowałaś wiersz Pana Klimka, mam chyba wszystkie tomiki z jego poezją - potrafi pisać o kotach, jak nikt inny.

    OdpowiedzUsuń
  35. "Już dziesiąta na zegarze gasić światła gospodarze"....Super....całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne rozwrzeszczane kociska :)

    OdpowiedzUsuń
  37. hhehehe ale się uśmiałam, jak zobaczyłam ten haft :) przypomniało mi się, jak w dzieciństwie kolędowałam ze starszym bratem u dziadków :D śpiewaliśmy z takim samym zapałem jak te kotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie słodziaki:) Następny hafcik też zapowiada się ciekawie -tyle pięknych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  39. Znowu sobie komentarz skasowałam :/
    Ja nie znałam tego wiersza, jest super! A hafcik cudowny, te kociaki są przezabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. genialnie malujesz niteczką :) a kociaki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bomba, po prostu bomba:))))) Hafcik genialny i przezabawny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bomba, po prostu bomba:))))) Hafcik genialny i przezabawny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Hafcik jest powalający, zakochałam się w tych kotach, a może w ich śpiewie? :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wierszyk zmiażdżył mój system! Ekstra! A koty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny hafcik:)Super jest ten wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wierszyk. Hafcik jest ekstra ! Cudne kociaki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Koci duet rewelacja tylko ta noc cicha to nie będzie.... Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniały obrazek,przesłodki. I wiersz mądry :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny hafcik, śmieszne te kociaki:))

    OdpowiedzUsuń
  50. heheh fajne prace :D podoba mi się Twoje poczucie humoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po tatusiu i mamusi :))) Małam to szczęście mieć zabawnych Rodziców :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)