środa, 18 grudnia 2013

Był listonosz

Dzisiaj :)
A co mi przyniósł?
CUDO!
W prezencie :)
Od Kajki :)
Kto zna, ten wie!
Kto nie zna, ten kiep :))) I niech czym prędzej zapuka tużeby zmienić ten stan rzeczy!
Słowa zbędne, obraz powie Wam wszystko:




Żeby unaocznić misterność haftu i piękno nitek, detal z położonym obok nawlekaczem igieł:





Choinkę zawsze ubieramy dopiero w Wigilię, więc zanim zawieszki zajmą honorowe miejsce wśród igliwia, tymczasem zawisły na girlandzie między kuchnią a jadalnią. Tam spędzam teraz najwięcej czasu, więc będę miała możliwość spoglądania na nie z radością w sercu z tak pięknego daru :)
Kasiu, wdzięcznym sercem dziękuję, za cudny prezent i piękne życzenia! Niczym, absolutnie niczym nie zasłużyłam na taki podarunek...
Girlanda jest bardzo słabo oświetlona, więc wybaczcie podłą jakość zdjęć:








Powoli kończę już porządki i zaczynam myśleć o skromnych, świątecznych aranżacjach :) W tym roku w jadalni w roli głównej prócz szopki i wieżycy kościelnej wystąpi... kruk :)))



Jest też już jedna choinka - złożona ze szklanych pojemników pełnych pierników :)



Pozdrawiam piernikowo i zmykam do przedświątecznych obowiązków :)
Pa!

44 komentarze:

  1. Rzeczywiście wspaniałości dostałaś! Prześliczne drobiazgi, hafciki niesamowite! Girlanda bardzo mi się spodobała :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jestem "kiep" i idę zmienić stan rzeczy:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kiep ....
    Prezenty super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prezent! Nawet gdybym tak potrafiła, to i tak nic by mi z tego nie wyszło, bo potrzebna byłaby duża lupa :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przepraszam, że tylko trzy zawieszki ale obiecuję, że się poprawię. Strasznie dużo uzbierało mi się przesyłek i nie chciałam kogoś ominąć. Fajną okcję prowadzą dziewczyny Robótka 2013, u mnie baner i nie mogłam obojętnie przejść więc czasu na coś innego mi nie straczyło. Ale obiecuję poprawę, hihi.
    Trzymaj sie kochana cieplutko i jak dla mnie to była czysta przyjemność. Choineczka jest prototypem i nie do końca perfekcyjna ale pierwsza i chyba najbardziej od serca.

    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, za ogromne serce Ci dziękuję raz jeszcze! Brak mi słów! Zawieszki przerosły moje najśmielsze marzenia!

      Usuń
  6. Same cudowności dostałaś, przepiękne ozdóbki,a na stronkę Kajki zaglądam co jakiś czas, girlanda super. Ciekawa jestem gdzie kupiłaś ten cudowny pojemnik w kształcie choinki na pierniczki świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to niekoniecznie na pierniki :) Można tam włożyć bombki i co tylko komu w duszy gra :) Ja wymyśliłam, że będzie na pierniki, bo nie będą się zsychać no i przy okazji piernikowa dekoracja stołu :) A kupiłam w moim mieście w zaprzyjaźnionej kwiaciarni :) Pani przywiozła siedem i rozeszły się w tydzień :)

      Usuń
    2. No nie dziwie się cudo ale mnie pomysł z piernikami też wydaje się ekstra:)

      Usuń
  7. ja kiep idę zobaczyć :P
    cuda dostałaś!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale cuda dostałaś Aniu! Jak misternie wyhaftowane są te zawieszki! Muszę koniecznie wpaść do Kajki. Dekoracje świąteczne masz śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zauważyłaś, Edytko, swoje donaty w szklanej choince? :D

      Usuń
    2. O rany, nie zauważyłam :) Jakoś bardzo przyciągają wzrok te pierniki na dole:)
      Hi,hi a donaty wyglądają w tej choince jak prawdziwe:)

      Usuń
  9. Śliczności dostałas!
    Pięknie u ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow...ale cudeńka dostałaś! podziwiam i troszkę zazdroszczę:)
    a ten pojemnik na pierniczki prześliczny jest, szkoda, że u mnie w kwiaciarnach nie ma takich cudeniek:(((

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne i delikatne! super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach przepiękne zawieszki i twój wystrój świąteczny rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę cudne zawieszki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kiep idę nadrabiać! Aranżacje śliczności - gratuluję pomysłowości Aniu:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu piękne zawieszki otrzymałaś!!! Girlanda i ozdoby świąteczne wyglądają rewelacyjnie. A do Kajki zaraz biegnę popodziwiać jej prace. pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zawieszki, to prawdziwe cudeńka!!! Choinka na pierniki jest super,pierwszy raz widzę takie szklane drzewko:) Ach, jak miło popatrzeć na śnieżek na Twoim banerku, o takich białych świętach marzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że byłoby miło z białym puchem... ale... nie on jest istotą tych Świąt :) I może jeszcze niejedne białe Święta przed nami, co daj nam, Panie Boże :)))

      Usuń
  17. Cudne maleństwa, a choinka jest mega! Gdzie Ty taką znalazłaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zaprzyjaźnionej kwiaciarni miasteczkowej :) Było ich siedem i poszły w ciągu tygodnia :) Uwielbiam ją :)))

      Usuń
  18. Bombowy słoik na pierniki! Girlanda fajnie wygląda z tymi puchatymi, białymi kulami. Prezenty dostałaś piękne już się nimi zachwycałam na blogu Kajki. Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, subtelne, artystyczne... Można by mnożyć określenia, a tobie tylko pozazdrościć.:) A jednak kruk przebił wszystko.:))

    OdpowiedzUsuń
  20. :) .. dzięki przygotowaniom i oczekiwaniu -święta z ich radością i niezwykłością dają się poczuć juz wcześniej...i dłużej :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęściara z Ciebie, te hafty na zawieszkach są prześliczne!
    Choinka na pierniczki świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamusiu, zakochałam się w kruku! Jest boski! Skąd go wytrzasnęłaś??? :D
    A zawieszki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też :))) Jak go tylko zobaczyłam w kąciku pewnego sklepiku w moim mieście, nie zastanawiałam się ani minuty, od razu poprosiłam o zapakowanie, a potem zapytałam o cenę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś takiego jeszcze kiedyś zobaczyła, to ja bym była chętna :P Uwielbiam takie dekoracje :D

      Usuń
  24. Same słodycze Aniu prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne podarunki. Girlanda prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, ja znam te sówki ! :D A choinka szklana jest cuuudowna! Gdzie ją nabyłaś ? To o niej piszesz, że w kwiaciarni? Kurcze, jak by jeszcze były, to pamiętaj o mnie, plis!
    Jam kiep, bo zawieszki dostałaś olśniewające, więc lecę w odwiedziny do koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w ubiegłym tygodniu stałą jeszcze jedna ostatnia, ale uszkodzona ździebko, przeceniona. Mankament bardzo niewielki - malutka rysa na szkle> Szkoda, że przeczytałam Twój komentarz dopiero teraz, bo dziś przechodziłam obok tej kwiaciarni... Zastanawiam się tylko, jak bym ją miała zabezpieczyć, bo to cienkie szkło i gabaryty dość znaczne...

      Usuń
  27. Gratuluję przepięknych zawieszek i z przyjemnością podziwiam twoje świąteczne aranżacje!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana dziękuję Ci z całego serducha za tą przepiękną kartkę z życzeniami.
    Jest prześliczna.
    Wspaniałe te zawieszki dostałaś, a dekoracje w Twoim domu są niesamowite. Bardzo fajne pomysły.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe zawieszki, cudny, misterny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne ozdóbki..a hafciki na nich porażająco perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzenie ślę najlepsze, zdrowia, szczęścia i rodzinnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne prace:)Pozdrawiam i życzę dalszego radosnego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)