środa, 3 lipca 2013

Siedziałam w pieluchach

Witajcie, Kochani :)
Troszkę długo mnie tu nie było, a to za sprawą kolejnej metryczki w sepii. Spodobała się Margo, myślę, że Ignasiowi też się spodoba... A może i Ignacy po latach wielu zerknie na nią od czasu do czasu ze wzruszeniem :)


Skończyłam ją wczoraj wieczorem, a dziś skoro świt pobiegłam na pocztę, bo metryczka musi być najpóźniej w piątek u Ignasia :) Dlatego zdjęcie jest F A T A L N E!
Ale wzór wszystkim znany no i w pełnej krasie pokazany już wcześniej.
Dla Siostrzyczki powstała zakładka z Jej datą urodzenia i imieniem. To dla Niej haftowałam kotki w kubkach :)



Imię wyhaftowane na odwrocie. obie części podklejone kremowym sztywnikiem i zszyte ze sobą ręcznie, jak się zszywa biscornu:


Boki ozdobiłam szydełkowym łańcuszkiem, ale jak się nie spodoba, można łatwo spruć.
Teraz w kolejce czeka jeszcze jedna zakładka, a potem upragniony wyjazd na wieś :)
Ale wcześniej jeszcze wpadnę tu, żeby się troszkę pochwalić ;)
Za wszystkie miłe słowa z serca wdzięcznego dziękuję i pozdrawiam słonecznie!
Pa pa

28 komentarzy:

  1. Śliczne jest to dzieciątko w sepii, zakładka też się pewnie spodoba.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie prace są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu dech mi zaparło ....!!!!Cudne to dzieciątko....Nie mogę się napatrzyć....brawo super....Zakładeczka też urocza pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka śliczna. Podoba mi się wykończenie zakładki szydełkowym łańcuszkiem ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie prace piękne! Może metryczka jest dość znana, ale bardzo urokliwa. Chyba jedna z najfajniejszych jeśli chodzi o kolory sepii. Zakładka też cudna!
    Bardzo spodobały mi się te literki KAROLA :) Ja zawsze mam duży problem z użyciem odpowiednich liter do wyhaftowania napisów. Takich jak te to nie mam. Jeśli to nie problem to mogę o nie poprosić? :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, już wysyłam :)

      Usuń
  6. Sliczna metryczka , ignasiowi bardzo się spodoba, zakładka tez piekna , ja jeszcze nie mam swojej podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna metryczka:) zakładka też niczego sobie - fajnie wykorzystałaś te kotki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna jest ta metryczka :) sepia jest bardzo pracochłonna i nie każdy potrafi tak pięknie ją wyszyć.
    Zakładka przesłodka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaciesune- padłam, no normalnie padłam! Cuda! I o ile tego typu metryczki już widziałam, to zakładka - niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metryczka jest bardzo słodka, a zakładka ślicznie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no jestem ciekawa czy ktoś by się odważył pruć takie cudo!!!!:))))
    metryczka wspaniała, robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, jesteś czarodziejka igły i nitki!
    ... a i pewnie wszelkiego innego też!

    OdpowiedzUsuń
  13. I metryczka i zakładka prześliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super metryczka, a i zakładka też śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą metryczką się zachwycam ilekroć ją widzę :) a zakładka wyszła super :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zwykle piękny haft!!!
    a zakładka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wypada i chcę dołączyć do zachwytów pod Twoim adresem Aniu!
    Metryczka jest tak cudna, że dech zapiera , żadna fotografia nie odda jej uroku. Subtelność w przejściach koloru i ta nieśmiała, bardzo delikatna struktura jaką tworzy haft- po prostu cudo. Aniu jesteś czarodziejką - bardzo Ci dziękuję. Ja post odnośnie metryczki opublikuję po niedzieli.
    Pozdrawiam Margo:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciszę, że jesteś zadowolona, Małgosiu. Zawsze towarzyszy mi spory niepokój, czy sprostam zadaniu i nie zawiodę oczekiwań :)

      Usuń
  18. Cudowna metryczka, chyba bardzo pracochłonna, długo ją robiłaś? Zakładka przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To była powtórka. Poprzednią haftowałam 8 dni, tę trochę dłużej, bo mam problem z oczami :(

      Usuń
  19. Dziękuję Ci bardzo za wszystkie miłe słowa, które u mnie zostawiłaś :) Zaglądam i ja do Ciebie.
    Cuda widzę tworzysz :) Zazdroszczę :)!! Pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna ta metryczka. Szkoda, że wcześniej Cię nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)