piątek, 26 lipca 2013

Pokonałam konia

Zmęczyłam znaczy się. Wreszcie!!!
W jakim tempie powstawał, wiecie. Cóż, czasem tak bywa, że to, co na początku wydaje się pesteczką, w trakcie pracy okazuje się mozolną wędrówką pod górkę. Tak było w tym przypadku. Niby mały schemacik, ale sporo kolorów, mnóstwo ćwierćkrzyżyków i konturów. Wystarczy się przyjrzeć tym fragmentom:
                                      
Takich miejsc było wiele. Wstyd mi strasznie, bo na zakładkę czekała Margo i Jej Wnuczka Iga - miłośniczka koni i hippiki. No ale już wysłałam i teraz tylko pozostaje mi mieć nadzieję, że Fantasy Rider przypadnie do gustu.
Tu przód przed zszyciem:


A tu już gotowa (przód i tył) :


Pomiędzy obie warstwy jak zwykle wprasowałam gruby sztywnik.
Zakładka była częścią wymianki, jaką urządziłyśmy sobie z Margo, o czym pisałam wcześniej
W nagrodę po zakończonej pracy zafundowałam sobie mały relaks i wybrałam się do ogrodów moich Przyjaciół. Oczywiście z aparatem fotograficznym!.
Było o malwach, teraz będzie o lawendzie. Kto uważnie przyjrzał się zakładce, również na niej dostrzegł, że dziewczyna na koniu ma sukienkę w tym właśnie kolorze :)
Dość, ględzenia. Zapraszam do ogrodów:


















Na zdjęcia załapały się nie tylko motyle i trzmiele, ale też moje dwie pary kolczyków frywolitkowych :)
















Domyślacie się pewnie, czemu pokazałam głównie lawendę...
Czas brać się do roboty w tym temacie.
Jestem w pełnej gotowości :)


Wczoraj późnym popołudniem odebrałam z poczty paczuszkę od Edytki z pięknymi upominkami i życzeniami imieninowymi! Dziś nie miałam możliwości zrobić fotek, więc pochwalę się, co dostałam od tej wspaniałej Dziewczyny dopiero za jakiś czas. Edytko, tymczasem bardzo Ci dziękuję! Sprawiłaś mi wielką radość!
Niniejszym ogłaszam niewielką przerwę w blogowaniu, jako że wybieram się na wieś do Rodziny ::)
NARESZCIE!!!
A Wam wszystkim życzę pięknego lata, miłego wypoczynku i mnóstwa wakacyjnych wrażeń, również robótkowych. I tylko pozytywnych :)
Dziękuję, że tu jesteście :)
Pozdrawiam lawendowo ::)))
Wasza Chranna

46 komentarzy:

  1. Super zakładka, na pewno się podoba.
    Frywolitkowe kolczyki wkomponowały się w piękny ogród.
    Robisz wspaniałe zdjęcia.
    Z okazji imienin wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka! Ja bardzo ostrożnie podchodzę do takich niby prostych hafcików, bo parę razy się nacięłam... Człowiek myśli, że machnie to w dwa wieczory, a potem się mozoli przez miesiąc... Wolę dużą ilość kolorów, niż takie łamigłówki z kawałkami krzyżyków, łączonymi kolorami albo mnóstwem backstitchów. W każdym razie Twoja praca nie poszła na marne, bo haft prezentuje się wspaniale! Na pewno bardzo się spodoba!
    A zdjęcia genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło czytać taki komentarz :)
      Czasem mi się uda coś jako tako pstryknąć, ale jeszcze długa droga przede mną, żeby robić ładne fotki... Tu miałam trudne zadanie, bo pora była wczesna. Dziewiąta rano. I do tego pełne słońce. Najbardziej lubię światło przedwieczorne :)

      Usuń
  3. Zakładka jest cudowna - wszystkiego najlepszego z okazji imienin pozdrawiam Maria:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka grzechu warta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konik jest piękny!!! Myślę, że Margo się nim zachwyci:) Ach, lawenda... Kupiłam właśnie u ogrodnika jedną doniczkę, może za rok rozrośnie się nieco i zakwitnie:0 nieśmiało marzę:)
    Życzę Ci dużo słońca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda z pewnością poczuje się świetnie w Twoim ogrodzie :) Rośliny odwdzięczają się za troskę :)
      Tobie również słonka, wody, wiatru życiodajnych życzę :)

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin!!!
    Zakładka z konikiem pięknie wyszła! Jest wyjątkowa. Ja takiej nigdzie nie widziałam :) Nowej właścicielce na pewno się spodoba!
    Twoje kolczyki, jak zwykle, piękne! Moja lawenda, mam nadzieję, też tak zakwitnie w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, kochana :) Pozdrawiam Cię lawendowo :)

      Usuń
  7. Udanego wypoczynku! Ładuj akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneczko, wszystkiego samego najpiękniejszego!
    lawenda cudnie dorodna. Kolczyki bajka! Zakładka marzenie!
    Odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie padłam, ja się chwaliłam skromnymi zbiorami, a tu tyle lawendy!!!!! pięknie urosła, ślicznie to wygląda, obsadziłabym sobie tak taras, dawałaś wapno przed posadzeniem czy zwykłą ziemię i sama Ci tak rozrosła?:) zakładka piękna, udanego urlopu:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisałam w poście, że to ogród moich przyjaciół :) Ja mieszkam w bloku. Nie wiem, jak sadzili tę lawendę, ale wyrosła i zakwitła przepięknie! Zapytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie doczytałam jak spacerowałam między malwami:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładka magiczna! Ogród również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zakładka ale te frywolitkowe kolczyki skradły moje serduszko:) cuuuudne są i w dodatku moim ulubionym fioletowym kolorze:)
    Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością będę wypatrywała lawendowego hafciku:)
    miłego odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję pięknie za życzenia:)
    również i ja życzę mojej Imienniczce Wszystkiego Najlepszego!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest najpiękniejsza zakładka jaką widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, to ja widziałam co najmniej tak samo ładne :D
      Dziękuję Ci bardzo, wynagrodziłaś mi mój trud :)))

      Usuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :))
    Robisz cudne zdjęcia, a hafty jeszcze piękniejsze! Ta zakładka jest prześliczna, jak na tak małej przestrzeni udało Ci się zmieścić konia i to z dziewczęciem na grzbiecie?
    Udanego wypoczynku życzę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... to nie ja, to projektant wzoru :)))
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  17. Niezwykle sympatycznie ogląda się wszystkie zdjęcia. Zakładka jest piękna.
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładka faktycznie wygląda na łatwą do wyhaftowania... dałaś radę ;) Jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNE ZDJĘCIA,CUDOWNE,a zakładka bardzo ciekawa.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakładka przepiękna!!Niby mała, a roboty mnóstwo!!
    W ogrodzie uwieczniłaś piękne chwile.
    Aniu, życzę Ci udanego wypoczynku. Ładuj akumulatory na najbliższy sezon:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam zamiar wypoczywać pełna parą, miałam jechać już w sobotę, ale podróż czarnym autem czarno widzę w taką pogodę, może w poniedziałek troszkę zelży ten upał...
      Jolu, tobie również wspaniałego wypoczynku życzę!

      Usuń
  21. Zakładka jest fantastyczna! :) Chranno, jakoś sama cieszę się z Twojego wyjazdu na wieś :) Chyba dlatego, że ja też lubię właśnie takie wczasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieszczuchy tęsknimy bardzo za bliskim kontaktem z przyrodą, ciszy i spokoju w miejsce wielkomiejskiej galopki :) Tobie również życzę wytchnienia w te wakacje!

      Usuń
  22. Cudne zdjęcia przyrody....Zakładka z koniem urocza....Pa....

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładka rewelacyjna, zapatrzyłam się na przepiękną lawendę. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że zakładka, jak Twoje wszystkie prace elegancko wykończona. Piękny upominek dla miłośniczki koni.
    Kolczyki rewelacyjne. Lawendowa kolorystyka zawsze była mi bliska. Natomiast technika wykonania to dla mnie mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakładka jest przepiękna! I lawendą zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najserdeczniejsze życzenia imieninowe!!!
    Zakładka prześliczna i rzeczywiście ogromnie pracochłonna, przyszła właścicielka nie ma wyjścia - musi być zachwycona:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ lawendowy wpis - śliczne zdjęcia, prześliczne prace! Konia na zakładce widzę pierwszy raz, świetnie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto było tego konia pokonać, bo zakładka jest naprawdę przesliczna!!! A w ogrodzie było cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu! Bardzo serdeczne, choć spóźnione życzenia imieninowe!
    Zakładka jest ------- C U D N A!!!!
    Naprawdę zdjęcia świetne, ale w realu brak słów- dziękuję!!!
    całuski dziękczynne i imieninowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakładka fantastyczna - lawenda cudowna - zdjęcia piękne !

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakładka jest piękna - widać że dużo pracy kosztowała, ale efekt jest fantastyczny! Piękna budka dla ptaszków. No i kolczyki przeurocze, ja jestem kolczykowa dziewczyna to i takie oczywiście bym chciała:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna zakładka !!! Takie maleństwa wymagają dużo pracy, choć zwykle nikt nie przypuszcza, że aż tyle.
    Przepiękne zdjęcia i Twoja lawenda pięknie kwitnąca.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Niesamowita ta zakładka, niby maleństwo, a ile pracy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)