sobota, 23 stycznia 2021

Trzecia piąteczka śnieżynek

 Witajcie, Najmilsi

Za mną już prezentacja dziesięciu płatków. Pora na kolejne pięć. Bez zbędnych słów przechodzę więc do fotek.

11. Śnieżynka jedenasta ma 11,7 cm. Jakoś tak nieszczególnie przypadła mi do gustu, choć na schemacie mi się podobała. Wśród igliwia nie wygląda jednak źle, choć wolę delikatniejsze ;-)






12. Ta mniej więcej tej samej wielkości, co poprzednia - 11,8 cm.




To szczególny płateczek... Bo antylogiczny, oksymoroniczny i pokazuje, że robota mi się w rękach pali ;-))


13. Nie jest pechowa, a przeciwnie. Prosta i dość efektowna, na mój gust. Mierzy 12 cm średnicy.




14. Pora na czternastkę. Jest tak zbudowana, że przypominać może maleńką serweteczkę. Dlatego podłożyłam ją pod pupę aniołka, żeby mu nie przymarzła... Ale ma ona zaledwie 12 cm i na choince śnieżynka wygląda bardzo ładnie :-)



15. No i przyszedł czas na jedną z moich faworytek. Jest bardzo ciekawa, bo splot daje różne możliwości formowania i dzięki temu można uzyskać rozmaite kształty. Ja naciągnęłam ją tak:


I teraz uwaga: będzie dużo ujęć... ;-)








Piętnastka ma 13 cm.

I to już ostatnia śnieżynka dziś.
Dziękuję za ogląd i za wszystkie komentarze.
Jeśli nadużyłam Waszej cierpliwości, bo za długo rozwodzę się nad byle czym - wybaczcie... Ale lubię fotki, choć nie potrafię fotografować tak, jakbym chciała...
Moje płateczki spodobały się i będę plotła niemal cały komplet dla mojej Koleżanki. Kilka z tych wzorów grubszą nicią, bo taka jest prośba. Tak więc przygody z szydełkiem wkrótce u mnie ciąg dalszy :-)
A zanim wezmę się do roboty, pokażę jeszcze w najbliższym czasie ostatnią piątkę z dwudziestki.

Pozostawajcie w zdrowiu i bądźcie dobrej myśli w oczekiwaniu na lepsze jutro... Przecież kiedyś ta epidemiczna paranoja musi się skończyć. I skończy się!

Trzymajcie się... Pa

25 komentarzy:

  1. Pięknie to wszystko wygląda. Najbardziej podoba mi się śnieżynka na samej górze.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze! miło będzie zobaczyć ostatnią piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, one są śliczne. Potrafisz zawsze z takim smakiem pokazać swoje prace. Dziękuję za rozmowę. Sprawiłaś mi ogromną radość. Buziaki i trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Są urocze. Gorąco pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie Twoje fotki i uważam że pięknie je robisz, bardzo ładnie aranzujesz zdjęcia, potrafisz uwydatnic piękno tych delikatnych koronek. Bardzo mi się podobają te gwiazdki, może kiedyś uda mi sie takie zrobić.
    Zachwycam się też tymi pięknymi drobiazgami, które są tłem dla Twoich zdjęć. Ten pociąg mnie oczarował, o dziadku do orzechów marzę od dawna. Naprawdę piękny post 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pociąg to dwie, złączone ze sobą puszeczki na zimowe herbatki - prezent od Córy przywieziony z Anglii :-))
      Bardzo go też lubię :-))
      A dziadek do orzechów ma ruchomą szczękę... To jedna z moich ulubionych świątecznych dekoracji :-)
      Pięknie dziękuję za ogląd i miły komentarz.
      Serdeczności :-)

      Usuń
  6. Jakie cudeńka, jedna piękniejsza od drugie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. Zakochałam się w nich a ich prezentacja sprawia, że z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne te twoje śnieżynki Aniu. Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misternie wykonane, widać włożone serce! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam Twoją piękna kolekcje gwiazdek i jestem zachwycona. Szydełko w Twoich rękach tworzy cudne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te śnieżynki i takie różnorodne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Super śnieżynki, a szczególnie podoba mi się nr 12. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia ze śnieżynkami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu aż miło popatrzeć na Twoje z szydełkiem szaleństwa, piękne to i delikatne bardzo :) Podziwiam za szydełkowe podboje, nie takie cieniutkie nici przerażają, więc i śnieżynek nie robię bo nie potrafię. Sesja zdjęciowa zachwycająca!
    Serdeczności nieustające, działaj dalej w śnieżnym klimacie :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Tutaj moją faworytką jest pietnastka,mimo że wszystkie misterne,delikatne.. poprostu cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie śnieżynki piękne i gdybym miała wybierać, nie umiałabym wskazać tej najpiękniejszej. Każda jest inna. Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością zajrzę, obejrzeć ostatnią piątkę z dwudziestu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Przepiękna kolekcja śnieżynek :-) Cudowne zdjęcia :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę <3
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, które są Twoje faworytki, bo obfocone najlepiej.
    Mnie tam podobają się wszystkie.
    A zdjęcia to już zrobiłaś, jak do magazynu fotograficznego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Im więcej fotek tym lepiej! Można podziwiać kunszt z jakim zostały wykonane śnieżynki :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śnieżynki są absolutnie piękne. Duża ilośc fotek nie przeszkadza, bo dzięki nim można podziwiać coś, co jest niesamowicie śliczne. Nie potrafiłabym wybrać jednej. Wszystkie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczne śnieżynki i przecudne zdjęcia :)
    Chciałabym umieć robić TAKIE zdjęcia :O
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Solidna porcja przepięknych śnieżynek (w 3 ostatnich postach). Niektóre wzory znam, niektóre sama popełniłam a kilka jest dla mnie nowością. Wszystkie wykonałaś z dbałością o każdy szczegół. I te Twoje zdjęcia cudne! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudeńka!!!! 😍😍😍 Piękna sesja zdjęciowa❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)