niedziela, 20 marca 2016

A baran zbaraniał

Znalazłam jeszcze jedną karteczkę. Wyhaftowałam ją dość dawno i wrzuciłam do pudełka. Zapomniałam, że jest. A że na czasie i chyba na blogu jeszcze nie pokazywałam, to wrzucam. To rosyjski wzorek i pochodzi z wesołej pszczółki - z serią zwierzątek dla dzieci. Kolory dobierałam sama, a jakich nici użyłam, naprawdę nie pamiętam. W oryginale baran patrzy w osłupieniu na maszerujące mrówki. Ja zastąpiłam mrówki jajem i myślę, że całkiem dobrze hafcik się wpisał w tematykę wielkanocną. Jak myślicie?



Miłej niedzieli!

35 komentarzy:

  1. Jak to dobrze je jeszcze jestem. Inaczej by mnie ominęły takie piękności.
    PS.
    Uprzejmie proszę o głosik. Wszytko u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbaraniały baran podoba mi się baaaaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! Uwielbiam takie wzorki, pomysł z jajem to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super baran. Jego spojrzenie na jajo jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wymyśliłaś z tym jajkiem - mina barana bezcenna :) Pozdrawiam Cię serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny hafcik i aranżacja. Twoje szuflady to skarbnica pięknych rzeczy : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa baranki są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy baran. Wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpisał się pięknie, przepięknie!
    Uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Baran pierwsza klasa:) ciekawe co on zobaczył w tym w tym jaju, że taki zdziwniony???

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz, może pierwszy raz widzi jajko? Wszak owce jajek nie znoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ten baran, jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry! Trafiłam tu tropem ziołowych i lawendowych panien i zachwyciłam się bogactwem pięknych rzeczy, które można tu zobaczyć. Jestem pełna podziwu. Zamierzam zostać stałym bywalcem. Pozdrawiam serdecznie :)
    PS Zbaraniały baran jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Olu, jest mi bardzo miło :) Rozgość się, proszę i bywaj często :)
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Przeuroczy baranek a i jajeczko jak najbardziej na czasie. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Sympatyczny baranek :) Idealny na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha ha ha, rozbawił mnie ten baranek - fantastycznie wymyśliłaś z tym jajkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmieszy baranek :) Wpisuje się idealnie w święta z tym jajkiem :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Baranek z jajkiem świetny. Piękne ma te swoje rogi.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy bałwanek z jajem-rozśmieszył mnie do łez:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham hafty.....baran uroczy....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahah...uśmiałam się widząc minę tego baranka :):))

    OdpowiedzUsuń
  22. Minka baranka bezcenna ;))Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kartka! Baran zbaraniał na widok jajca...super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jak baran, to...musi zbaranieć ;-)
    świetny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)