poniedziałek, 25 maja 2020

Foczka i żonglerka... czyli Choinka 2020 - maj

Witajcie, Kochani.
Maj ma się ku końcowi, zatem pora na hafcik w temacie zabawy u Kasi.
Te foczki zauroczyły mnie, gdy tylko je zobaczyłam. I wiedziałam, że prędzej czy później wyhaftować je muszę. Zatem bez zbędnych słów prezentuję dziś jedną z nich. Myślę, że nadaje się na świąteczną kartkę.










I tradycyjnie banerek Kasi - link na pasku bocznym.


Zabawa u Kasi


A tymczasem właśnie w tej chwili za oknem deszcz w słonku i piękna tęcza :-)
Zatem zostawiam Was z tęczowymi pozdrowieniami i nadzieją na lepsze jutro :-)
Trzymajcie się zdrowo!
pa
Wasza Chranna

57 komentarzy:

  1. Ale przeuroczy hafcik Aniu, wywołuje uśmiech na twarzy, u mnie dzisiaj na zmiane słońce deszcz :) Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Violu, cieszę się, że się uśmiechnęłaś do niej :-)
      Równie gorąco Ciebie pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Aniu, wspaniały hafcik, foczka pełna pozytywnej energii! Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Właśnie tak ją odbieram :-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dobrego jutra :-)

      Usuń
  3. Ooo! Jest mega! Jak ja lubię takie hafciki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że jesteś zdrowa...trochę Cie nie było :) a lubię podglądać Twoje prace. U nas leje, ale deszcze jest potrzebny.
    Podziwiam Twoją kartkę, oryginalny wzór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie do końca, ale nie jest źle ;-))
      Dziękuję Ci najserdeczniej za kibicowanie moim haftom i przepraszam, że jest mnie mniej...
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Cudności, słodkości i w ogóle!
    Uściskuję Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ulciu najmilsza.
      Pod nóżki obejmuję z atencją :-)

      Usuń
  6. Urocza foczka. Te rękawiczki.. :)
    Super hafcik! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczny słodziak z tej foczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw jak najbardziej zimowy, więc zdecydowanie wpisuje się w tematykę świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Zwłaszcza, że foczka zabawia się choinkową bombką :-)

      Usuń
  9. Urocza foczka.. I jakie rękawiczki przyodziała ;) Super pozytywny hafcik!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie te rękawiczki na płetwach w kolorach bombeczki mnie zachwyciły :-))
      Najcieplej pozdrawiam również :-)

      Usuń
  10. Rzeczywiście świetny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna cudna karteczka w Twoim wykonaniu. Foczka jest niezwykle urocza i jak najbardziej pasuje na świąteczną kartkę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, Reniu :-)
      Wieczorne, czerwcowe, najcieplejsze pozdrowienia.

      Usuń
  12. Piękna kartka a ta foczka jest niesamowicie urocza 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodziutka! W sam raz na świąteczną karteczkę. Pozdrawiam i przesyłam słoneczne promyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza foczka, będzie cudna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Baardzo nadaje sie na karteczke Swiateczna :)) Przeeslodka !!! Pieknie wyszlo Kochana:)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy - foczka i ja :-))
      Serdeczności wszelkie :-)

      Usuń
  16. Wybiegłaś daleko w przyszłość, ale miejmy nadzieję, że będzie ona tak pogodna i radosna jak są Twoje hafty. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba w to wierzyć. Zabawa, w której uczestniczę, zobowiązuje mnie do prezentacji raz w miesiącu haftu o tematyce świątecznej :-)
      Serdeczności.

      Usuń
  17. piękna foczka w swoich detalach. widze, że juz budujesz repertuar świąteczny :) ale to dobrze, teraz jest mnóstwo czasu na relaksujący haft, bez pośpiechu, bez naglenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę udział w zabawie, która polega na prezentacji raz w miesiącu haftu świątecznego :-)

      Usuń
  18. Chyba jeszcze nie widziałam foczki na haftach. Niesamowity wzór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadkość występowania tego motywu również wpłynęła na mój wybór :-)

      Usuń
  19. Zaglądałam do Ciebie i wyczekiwałam...aż wreszcie jesteś Aniu, cieszę się:)))
    Foczka z bombeczką w sam raz na karteczkę i pięknie tam pasuje!
    Fantastyczna oprawa zdjęciowa, bardzo mi się podoba:)
    Serdeczności ślę i wszystkiego dobrego Ci życzę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, okoliczności nie sprzyjają mojej aktywności teraz... Ale to się zmieni na lepsze. Tak myślę :-))
      Dziękuję Ci najserdeczniej za Twoją obecność, Kochana ♥

      Usuń
  20. Cudowna, promienna i urocza kartka ogromnie mi się podoba Anusia:)
    Ty zawsze tworzysz z taką elegancją, że napatrzeć się nie można.
    Lepsze jutro pomału nadchodzi i życzę Ci Aniu abyś jak najszybciej
    go odczuła.
    Ściskam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kochana, ja po prostu wkładam haft w okienko :-)))
      A co do lepszego jutra... jakoś nie widzę na razie na horyzoncie... zwłaszcza na tym śląskim :-( Jakoś trudno mi w tym temacie o optymizm... Serdecznie pozdrawiam i trzymaj się zdrowo :-)

      Usuń
    2. słońce bez optymizmu, jest jeszcze ciężej!
      Głowa do góry Kochana , ja wierzę że prze dnami już tylko to co dobre <3
      Ściskam mocno :*

      Usuń
  21. Nie spotkałam tego wzoru, przeurocza karteczka!😍

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajna i przeurocza foczka, zakochałam się:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wydała się bardzo sympatyczna :-)
      Dziękuję, Karolinko, i pozdrawiam :-)

      Usuń
  23. nie dziwię się, że się zakochałaś:) ja raczej nie haftująca jestem, ale tak mi się podoba, ze chyba sięgnęłabym po igłę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu :-)
      Zastanawiam się nad koleżanką dla tej foczki ;-)

      Usuń
  24. Faktycznie urocza:) tez skradła moje derducho :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)