wtorek, 16 lipca 2019

Białe z rudym, czyli choinka 2019 - lipiec

To już ostatni bałwanek do kolekcji. Tym razem wiewiórka przysiadła mu ufnie na dłoni ciepłą rękawiczką przyodzianej, bo mu dobrze z oczu patrzy... ;-))
Jegomość zaś w geście czułym do swego bałwaniego serducha rudą przygarnia. Wyelegantowany jak się patrzy! Patrzcie tylko! Kapelusz i szalik do marchewkowego nosa dopasował... :-))
Ponieważ ostatnio przesadziłam z ilością zdjęć zawieszki z niezapominajką, co to raptem trzydzieści krzyżyków liczy, tym razem jedno, jedyne zdjątko wrzucam. Bałwaniaste zgłaszam do zabawy u  Kasi, jak stoi w tytule posta :-)






Baner zabawy jest na pasku bocznym, ale dla wygody i dostępu jeszcze raz tu:


Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze i pochwały.
Życzę pięknego lata, wspaniałych wakacji z dobrą pogodą. Jak to cudnie, że nie ma upałów...
paa
Wasza Chranna

39 komentarzy:

  1. Piekne te bałwanki i śliczne z nich kartki powstają ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, jak się sprawdzą w roli motywów na kartkach... Mam nadzieję, że będzie ok...

      Usuń
  2. Słodziak :) piękna i kolorowa jest cała świąteczna kolekcja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...no i zatęskniłam za czymś spokojniejszym, mniejszym, delikatniejszym... Nie wiem jeszcze, co to będzie. Jaki motyw wybiorę w sierpniu...

      Usuń
  3. Piękny ten elegant a cała kolekcja super.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sympatyczna ferajna, Irenko. Ciekawa jestem, jak się sprawdzą na karteczkach...
      Serdeczności :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam całą czwórkę, Kingo. Że wytrwałam przy nich. Bo w zasadzie najbardziej podoba mi się ten pierwszy ;-))

      Usuń
  5. Bałwanek prześliczny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladny hafcik, az mi sie troszke chlodniej zrobilo patrzac na tego balwanka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie tak jakoś przyjemniej... Jak ja nie znoszę upałów :-(
      Pozdrawiam, Kamillo :-))

      Usuń
  8. fajniutki, jak tak patrzę na te wszystkie świąteczne SAL-e to aż mi się chce robić coś światecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię bardzo tę zimową tematykę. A i zimę lubię bardziej niż lato... Ja z tych zimnolubnych jestem ;-)

      Usuń
  9. Ależ cudny ten bałwanek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że już wszystkie w pudełku ;-)
      Teraz będzie coś mniejszego, mniej kolorów, może monochrom... Zmęczyła mnie ta pstrokacizna ;-))
      Pozdrawiam, Aniu i dziękuję :-)

      Usuń
  10. Aniu ,ale te Twoje bałwanki słodkie .
    Od samego patrzenia dziób mi się śmieje :)
    A opowieść Twoją czytałam trzy razy ...jak bym bajkę czytała ,tak mi się spodobała.
    Pozdrawiam słonecznie i dobrego tygodnia życzę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... tak mi się czasem na bajanie zbiera... ;-)))
      Cieszy mnie bardzo, że się spodobało :-)
      Pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  11. No elegant jak się patrzy! Uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozytywny haft i aż się sama uśmiecham jak widzę tego bałwanka :) fajna praca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Następny będzie monochromatyczny... muszę odpocząć od kolorowanek ;-))
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  13. Jak piękne zdjęcie, to i jedno wystarczy. A Ty, Aniu, pokazałaś uroczą parkę Bałwanka i Wiewiórkę wśród zielonych igiełek i szyszek. Cudnie po prostu.
    Słoneczności zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu kochana, przychodzę do domu koło siedemnastej trzydzieści, to zwyczajnie nic mi się nie chce... Brakuje czasu na fajną sesję...
      Ale od września obiecuję sobie, że będzie mniej pracy a więcej przyjemności ;-)
      Serdeczności :-)

      Usuń
  14. Miło bardzo czytać. Zawsze się staram... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za urocza parka :-) Wiewiórka przycupnięta na łapie bałwanka rozczula...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubimy takie zimowe obrazki. Dają klimat w mieszkaniu podczas świat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ozdoba powstała, a zdjęć nigdy za wiele:)) Też się nie mogę zdecydować na ilość, każde pokazuje to samo, a jednak chce się coś więcej opublikować:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)