sobota, 28 stycznia 2017

Zabawa na śniegu

Kolczasty jeżyk

To jest jeżyk.
Mały jeżyk.
Jeżyk z kolców ma kołnierzyk.
Z kolców płaszczyk,
Z kolców szalik,
Tylko nosek jak koralik.
Dorota Gellner 

Jak obiecałam, tak i słowa dotrzymuję. Choć pewnie już nudzą Was te moje haftowane drobiazgi... ale nie poradzę nic na to, że uwielbiam zimowe motywy i korzystam z każdej sposobności, by je wyszyć. Zwłaszcza, że wielkie połacie śniegu wciąż dostępne i można stosowną sesyjkę zdjęciową machnąć ;-) 
Dziś coś, co od wczesnej jesieni tkwiło w mojej głowie i czekało grzecznie w kolejeczce. Wzorku nie miałam, haftowałam z ekranu, a kolory (na szczęście w ilości niewielkiej) dobierałam sama :-) I choć to maluszek, będzie trochę zdjęć ;-)
Ale dość gadania. Czas pokazać, co mi spod igły wyskoczyło.
Zaczynałam pracę od dołu...



...i tak on, jak i ja mozolnie wspinaliśmy się ku górze... by w końcu znaleźć się na szczycie...



Najpierw pokażemy się dość... płasko... niczym rysunek... i tym razem bez słoneczka...



teraz przestrzennie, za to nieco mgliście...



coraz wyraźniej i coraz bliżej...







Dość tego udawania! Pora na prawdziwy śnieg...









i powoli żegnamy się z sympatycznym - przyznacie to sami...? - jeżykiem...







Chciałam wykorzystać zalegający skrawek kanwy, ale gdybym miała haftować go drugi raz, wybrałabym bladoniebieską albo belfast w kropki... ale tak też mi się podoba... 
A Wam?
Uściski :-)

53 komentarze:

  1. Bardzo ładny haft :) ja chyba tez wybrałabym trochę ciemniejsza kanwę. Mimo to jezyk jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matulu!!! jaki piękny hafcik a jakie piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny maluszek - nawet i na jasnym tle :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Po stokroć uroczy!:)
    O tak, kanwa w kropki, to by było to!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu genialny jest ten jeżyk! Piękny hafcik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki jeżyk. Śliczna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ważne czy pokazujesz małe hafty ważne, że są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego jeżyka jeszcze nie spotkałam,wyjątkowy ,cudowny :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżyk do schrupania. Dla porównania możesz go wyszyć jeszcze raz, tym razem na niebieskiej kanwie :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. słodziak:))))nie trafiłam na taki wzór:)))a jest słodki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany jaki słodziak :) Też mi się wydaję, że kanwa w kropki to byłby strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten jezyk i swietna scenografia do zdjec :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny ten maluszek! Sesja cudna :) U mnie w centrum miasta nie ma już takiego pięknego białego śneigu, tylko resztki burej brei..

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu - fantastyczny jest ten jeżyk...jest tak uroczy, że ach:)
    I brawo za piękną sesję - wspaniale ogląda się takie zdjęcia:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny hafcik i niesamowita klimatyczna sesja zdjęciowa! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafcik bardzo sympatyczny, uroczy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne maleństwo zachęca do uśmiechu : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeżyk jest przesłodki! Tak uroczo śpi po ogromnym wysiłku. Nie znałam tego wzorka, jest cudny.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I jak tu się oprzeć takiemu słodziakowi! :)
    Jest niezwykle uroczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodziak z tego jeżyka, a sesja bajkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba żaden jeżyk w historii nie miał takiej sesji zdjęciowej. Zresztą nie dziwota bo i wielce urodziwy on ci ;) Prześliczne zdjęcia 8)
    pozdrawiam bea

    OdpowiedzUsuń
  22. podziwiam, że ze zdjęcia odrobiłaś 1

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznaję,sympatyczny jeżyk ☺ Fajny wzorek i ładne zdjęcia 😊 pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale czaderski jeżyczek. Uwielbiam Twoje maluszki 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zanudzasz, nigdy !!!
    Ja jestem zachwycona Twoimi hafcikami, zawsze !!!
    Jeżyk jest przepiękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, przesłodki jeżyk!
    Do tego Twoja sesja i opowieść... jestem zakochana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia z jeżykiem - jest rozkoszny ! A śniegu zazdroszczę, u mnie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Wcale nie zanudzasz.Cieszysz nasze oczy i od razu pojawia się uśmiech...

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeżyk przeuroczy. Pięknie wyeksponowany na fotkach. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachwycający, absolutnie przeuroczy śnieżny jeżyk padnięty. Wyczerpało chłopaku okrutnie.
    Piękność Aniu!
    Uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodziak z niego! Cudny wzorek pięknie wyhaftowany i zaprezentowany.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżyk jest po prostu śliczny.
    Następny uroczy hafcik stworzyłaś.
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie małe hafciki podobają mi się bardzo, a jeżyk i cała sesja zdjęciowa wypadły fantastycznie. Podziwiam , pozdrawiam i lecę do innych nadrobić zaległości

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie nudzą?! Jeżuś jest przewspaniały! A sesja cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny haft i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzież tej jeżyk wyszedł zimą?
    Chyba powinien spać pod liśćmi :)
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny jeżyk! Mam do nich słabość, a Twój jest wyjątkowo uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo słodki ten jeżyk, ogrzewa zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy jeżyk i miał świetną sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To jest przepiękne! Ależ ma słodki nosek XD
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudaśny !
    Zapraszam do mnie na Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)