czwartek, 26 stycznia 2017

Dla jesiennej panienki

Witajcie, Kochani :-)
Przyprowadzam tu dziś do Was znaną wszystkim sówkę RTO :-)
Chyba powszechnie podziwianą i lubianą. Przyznam, że i ja chciałam ją wyhaftować, kiedy tylko zobaczyłam. Jakże się więc ucieszyłam, że z chwilą narodzin Igi, które miały miejsce w listopadzie, właśnie o tę sówkę zostałam poproszona. Miała się znaleźć na metryczce! Tak, tak, nie ma pomyłki! Motyw nie typowo dziecięcy, nie słodki, w różowościach czy błękitach, a właśnie jesienny i sowi :-)
No więc jest... 
tu w trakcie haftowania na belfaście w kolorze ecru:



A tu już poszczególne fragmenty gotowego haftu...




Przyznacie, że najpiękniejszym akcentem tego haftu jest to futrzaste i rude, co z wdziękiem przysiadło na rondzie kapelusza?





najbardziej wzruszają mnie te cudne, cienkie nóżki w troszkę za dużych bucikach :-)





i w całości..



A tu już dostała rameczkę i napisy...
Oprawiałam sama :-)



Mam nadzieję, że metryczka spełni oczekiwania szczęśliwej Babci, Rodziców, a w przyszłości spodoba się również Idusi :-)

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie, dziękuję, że wciąż zaglądacie. Dziękuję za tak ciepłe przyjęcie miśka z lampionikiem. Dziękuję za wyrozumiałość, że wciąż tak mało mnie na Waszych cudownych blogach... podziwiam wszystko, co tworzycie, gdy tylko jestem w stanie... 
...a już niebawem wpadnę tu z nowym, maleńkim hafcikiem, który właśnie kończę :-)
Pa

42 komentarze:

  1. Sówka skradła i moje serce, mam nadzieję, że kiedyś ją popełnię;) Metryczka z nią prezentuje się pięknie i jest niepowtarzalna. No i jeszcze piękna oprawa dopełnia całości. Jestem pod ogromnym wrażeniem prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny pomysł na metryczkę, ale za to jaki wdzięczny! W sam raz dla listopadowej dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały hafcik, metryczka wyszła fantastycznie, muszę przyznać że nie wiedziałam piękniejszej i do tego ta oprawa, wyszło idealnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu - zakochałam się w Twojej sówce. Jest przepiękna. Nic tylko mocno ją do serducha przytulić:) I te jej oczy:):)
    Pomysł aby była na metryczce jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy haft, pieknie go oprawilas:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się właśnie bardzo podobają niesztampowe metryczki, Twoja jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna metryczka :) brakowało mi tych Twoich zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle brak mi czasu, by się przyłożyć do nich, Ulko:-)

      Usuń
  8. Włóczykij! Piękny. Schemat czeka iu mnie na swoje 5 minut ;)
    Jak zrobiłaś frędzelki na szaliku, bo to jest dla mega urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... tak po prostu... przeciągnęłam podwójną nitkę pod jedną nitką krzyżyka dwa razy, tworząc pętelkę i przez tę pętelkę przełożyłam igłę z nitką, zaciągnęłam i odcięłam na odpowiedniej długości :-) i tak przy każdym krzyżyku powstały po dwa frędzelki... nie wiem, jak prawidłowo ten ścieg się wykonuje, ja zrobiłam tak, jak mi przyszło do głowy... ;-)

      Usuń
  9. Jest przepiękna! Haftu tego jeszcze nie spotkałam w wydaniu metryczki, ale pomysł świetny. Metryczka jest super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sówka! Metryczka wygląda niesamowicie, na pewno będzie niespotykana i będzie przyciągała wzrok, a przede wszystkim będzie piękną pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyszyte, przepięknie oprawione. Masz rację: wiórcia jest obłędna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna metryczka! Świetny pomysł na metryczkę inną niż inne ;) Ta sówka jest rozbrajająca a i jeszcze ta jej urocza ruda fufela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się w niej od dawna zadurzyłam bo jest śliczna:)))
    Detale pięknie wykonane - gratuluję!Piękna pamiątka dla jesiennej dziewczynki...

    Ps.jeszcze raz dziękuję za pomoc do metryczki ZOO dla mojego wnusia.Zapraszam na "oględziny"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mogłam pomóc :-)

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem! Niezmiernie charakterna metryczka, oby panna Iga zakręcona, zawirowaną (pozytywnie) jesienna dziewczyną.
    Aniu, jak zwykle zachwycające wykonanie i cudność oprawa - ramkowa i fotograficzna.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny wzór, idealne wykonanie i perfekcyjna oprawa ! Wyjątkowa metryczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja się cieszę, że powoli tu do Nas wracasz i to z jakim haftem :) Przesłodka ta sówka, wprawdzie nietypowa na metryczkę, ale przynajmniej się wyróżnia spośród wszechstronnych różów i błękitów. Moje serce skradły frędzelki przy szaliku :))) Pozdrawiam serdecznie, M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Boziuuuu ja jestem zauroczona tymi sówkami, kiedyś je na pewno wyszyję... Kiedyś... :) na razie kompletuję sobie wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyszła całość. Haft śliczny i rameczka gustownie dobrana. Mnie przyciągają te sowie oczy, takie bursztynowe, błyszczące, żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, cudowny hafcik i piękna oprawa!
    I Twoje mistrzowskie stopniowanie emocji... po kawałeczku, po kawałeczku i dopiero na końcu w pełnej krasie - CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik prześliczny. Podobaja mi się te sówki.
    I szczerze mówiąc, niebanalna metryczka. Zupełnie mnie nie przekonują te przypisane płciom kolory, choć same hafciki są zazwyczaj bardzo piękne.
    Pozdrawiam Cię ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna sówcia! nie da się jej nie kochać! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja do tej sówki wzdycham już dawno. Piękna jest.
    A Twoje wykonanie mistrzowskie. Na takim materiale - szacun.
    I oprawa!! Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna metryczka! Sówki uwielbiam, a ta jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taki kolorowy, sympatyczny haftowany ptak i tyle dobrego zrobić może.. Popatrzę i już mi humor się poprawia!
    Pięknie oprawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany!!!! ale śliczny haft. Taki dopieszczony, taki cudny i ta oprawa. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna całość ,od krzyżyka po wzór aż do wykończenia !
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna metryczka! Pięknie oprawiona!

    OdpowiedzUsuń
  28. Te sówki są przeurocze! Super wychodzą jako metryczki. Piękna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście sówka jest przesłodka. Piękna, oryginalna metryczka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wdzięczne są te sówki:)) śliczna metryczka! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna jest ta sówka, dziwne że ma być to metryczka ale po oprawie i całej reszcie to wspaniały pomysł :) Też mam w planach kiedyś ją wyhaftować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna i wyjątkowa metryczka, będzie wspaniałą pamiątką. Haft jest śliczny i bardzo ładnie oprawiony. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)