czwartek, 19 stycznia 2017

Miś, w którym się zakochałam

No nie poradzę! Zakochałam się i już. W tym maleńkim, zapatrzonym gdzieś w górę misiu... małym marzycielu... i choć czas kartek świątecznych minął, ja po prostu M U S I A Ł A M.
W łapce trzyma, powieszony na znalezionym gdzieś w leśnych ostępach kijku, mały lampionik... Gdzie z nim wędruje? Jak myślicie? Może na roraty...? 
Zdjęcia nudne, bo na sensowną sesję zdjęciową po prostu nie znalazłam czasu... wciąż mam go bardzo mało...
Oto on - tu jeszcze przed przyklejeniem gwiazdek...



a tu już w pełnej krasie:



Zauważyłam jednak, że brakuje mu trzech kreseczek przy futerku rękawka, ale po ich uzupełnieniu nie udało mi się zrobić fajnego zdjęcia, więc zostawiłam to... na zbliżeniach poniżej już jest wszystko jak należy :-)














Dziękuję serdecznie za Waszą obecność, za wszystkie serdeczności pod moim adresem mimo że wciąż jest mnie tu tak mało... Kocham Was!
I pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie!
Trzymajcie się ciepło i uważajcie na smog... :-(
Pa

55 komentarzy:

  1. och uwielbiam tego misia! :D widziałam go już kilka razy, ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcia to postanowiłam, że na kolejne święta też chcę go mieć :D
    <3 cudny jest <3
    dzięki Aniu za inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie taki do zakochania :) niewielki a jaki słodki!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, a czy świąteczny? Nie koniecznie,

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale slodki jest w tych czerwonych kaloszkach:) Piekny haft, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wcale się nie dziwię, że się zakochałaś w tym Misiu! to istny łamacz serc! nie wiem czy ktokolwiek mógłby oprzeć się Jego urokowi :) do tego jeszcze to perfekcyjne wykonanie ... brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie można sie zakochać w tym małym misiaku :) Uroczy hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Malusi a ślicznusi. Piękny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu....zauroczyłaś mnie tym misiem. Ten jego pyszczek. ...ach sama słodycz:-)
    Cudowny jest:-)
    Przesyłam uściski:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, sama słodycz:) piękny hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki misiaczek...nie dziwię Ci się Aniu że musiałaś go wyhaftować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mała rzecz a jak potrafi ucieszyć serduszko człowieka :) Prześliczny ten miś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miś faktycznie uroczy i można się w nim zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten misio nie tylko Tobie skradł serce ! Moje też - wyhaftowałam go dawno temu i pozostał ze mną, zabieram ten hafcik w okresie przedświątecznym do pracy, gdzie zdobi moje biurko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, misiek jest przesłodki!
    Skradł i moje serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic a nic się nie dziwię Twojemu zakochaniu. Jest uroczy. Myślę, że czasem najprostszy przekaz jest najlepszy. Tak jest i w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama słodycz:))ja myślę że, kiedy zostaje w nas pierwiastek dziecka mamy słabość do takich hafcików:))ale to tylko dobrze,niech ten pierwiastek w Tobie nie zanika:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale się nie dziwię, że "musiałaś", on jest po prostu do schrupania :)
    Cudny hafcik i cudny on :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki i perfekcyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy by się w nim zakochał :) Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście miś do zakochania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny misiaczek! Rozumiem, dlaczego się w nim zakochałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodziak! A mnie się marzy haftami wystrojona choinka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Malec ma moc:))) Bez wątpienia :) A uroku z pewnością nie można mu odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Misie są dobre na wszystko.To słodziaki całoroczne...
    Haft perfekcyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziak:) Jeśli to miś zimowy to wypatruje Mikołaja. Mi się wydaje, że ma czerwone kaloszki płaszczyk od deszczu, a w tobołku małe co nieco i wygląda lepszej pogody na wędrówkę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft cudeńko! Przeuroczy misio:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie słodziak z tego misia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki Uroczy :)
    Smog....,niestety wiem coś o tym...

    OdpowiedzUsuń
  29. Miś także i mnie zauroczył.Lubię takie "przemawiające" obrazki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny, nic tylko przytulić

    OdpowiedzUsuń
  31. JA też jestem w nim zakochana. Tylko w moim przypadku jest to miłość platoniczna - nie odwzorowałam tej mojej fascynacji na lnie :)
    Piękne wykończenie te gwiazdeczki etc.
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowity słodziak, też się zakochałam i muszę takiego mieć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny miś, można się w nim rzeczywiście zakochać! Piękny wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  34. Czasami człowiek musi, inaczej się udusi.;) Cudny misiek, nie można się dziwić twojemu zauroczeniu. Ślicznie go wyszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  35. To prawda, misio maluszek ,ale łapie za serce. Lubię takie małe wzorki, choć częściej je oglądam u kogoś niż sama haftuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Rany, ten misior jest absolutnie przepiękny! Widziałam go na bommbce materiałowej i również zachomikowałam wzór :) Piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekny misio gdzies wedruje byle do celu super zeobiony pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. No ja się nie dziwie tego zakochania, misiek jest uroczy :) Aniu poczekamy na częstsze wpisy, a ty jak możesz to wpadaj na bloga i pokazuj twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodziutki i jak tu nie zakochać się w takim misiu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hafcik przeuroczy. Ja się nie dziwię, że musiałaś go mieć :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  41. Słodziak kochany! Oj też jest na mojej liście już 3 rok i jakoś nie ma kiedy wskoczyć na tamborek :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podzielam Twoją miłość i zakochanie..też popełniłam, tego słodziaka:)
    Wracaj Aniu częsciej...mało mi ciebie ostatnio jakoś !
    Słoneczne uściski przesyłam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  43. piękny jest, można stracić głowę...

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja też się w nim podkochuję i co Ty Aniu rywalko na to?

    OdpowiedzUsuń
  45. Miłość od pierwszego wejrzenia :) Cudowny Misiak :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj tak ten misio potrafi zawrocic w glowie :)
    Sliczny jest .
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo słodziutki maluszek, idealny nie tylko na kartkę :)
    Miło u ciebie, więc zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)