środa, 17 września 2014

Jest, co miało być

Wczoraj przyszły oczekiwane niteczki :) Jak tylko odpakowałam przesyłkę, usiadłam do metryczki i pracowałam przy niej, aż skończyłam :) 



No, prawie skończyłam. Bo muszę jeszcze zaprojektować potrzebne do wyszycia imienia literki (wzór nie przewidywał personalizacji) i wyhaftować po prawej stronie nad kolorowym szlaczkiem, gdzie na zdjęciu poniżej jest teraz głowa pluszaka. Pod szlaczkiem planuję pozostałe dane urodzeniowe :)



A teraz kilka detali:


















 I jak? Może być?
Teraz myślę nad oprawą... 
Dziękuję za każde słówko w komentarzach i pozdrawiam słonecznie :)

51 komentarzy:

  1. MOŻE BYĆ;-))
    Jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest absolutnie słodka! :) A jako, że to dla małej Istotki ma być to nie może być inna :)
    Pięknie się spisałaś Aniu, jak zawsze zresztą :) Pozdrawiam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo może być.
    Całość dopełni jeszcze oprawa. Będzie ślicznie.
    Zresztą ja wierzyłam w Ciebie od początku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że będzie śliczna i oczywiście JEST!
    Wspaniała pamiątka! Ekstra kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna metryczka, spiralki wiele jej dodały :) Ciekawa jestem w jakim stylu będzie napis i jak ją oprawisz, mam nadzieję, że oprawa uwydatni urok metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodka metryczka!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek przeuroczy i oryginalny :), będzie cudną pamiątką.

    Aniu możesz się dopisać do listy uczestników SAL-u? czy ja mam Ciebie dopisać? a może jeszcze nie jesteś pewna uczestnictwa?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudeńko! Jesteś Mistrzynią :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Jednak, przyznam, że nie znałam tego wzoru Oryginalny bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i pięknie jest ! Kolorki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna metryczka ! Świetne kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękna metryczka. Będzie piękną pamiątką:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft. Nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna! Nie widziałam jeszcze takiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna metryczka ! Wspaniały wzór, cudne kolory i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudaśna, ależ mi sie podoba. Kochana, tempo masz zawrotne. Teraz tylko czekam na literki i oprawę.
    Bardzo mi się podobają Twoje prace. Wybór wzorów też masz rewelacyjny Aneczko.
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudowna, a przede wszystkim "nieoklepana" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyszło! jeszcze nie widziałam u nikogo takiej metryczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczu nie można oderwać. Uwielbiam Twoją misterną zabawę nitką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gotowa :) Super wzorek pierwszy raz spotykam się z nim. Bardzo lubię takie słodkie metryczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu piękna metryczka tak myslałam, że to ten wzorek, ciekawa jestem jak ją oprawisz oj będzie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy wzorek :) I piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne :) Na jakim materiale wyszywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To len obrazkowy, ale nie należy on do moich ulubionych, bo jest rzadko tkany...

      Usuń
    2. Chyba ciężko by się było przestawić z kanwy..

      Usuń
    3. Ja zaczynałam od polskiego lnu, w dawnych czasach o kanwę było trudniej niż o polski len :) I szczerze mówiąc nie widzę różnicy jeśli chodzi o trudność, a efekt na pewno lepszy :) Kanwę stosuję głównie wtedy, gdy haft pokrywa całą powierzchnię obrazka, bo wtedy len nie ma sensu, ale tam, gdzie widać tkaninę, to już zdecydowane len :)

      Usuń
  24. Może być i to na 1000%. Mała księżniczka będzie miała przepiękną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, jak lubiłam haftować metryczki... kiedy to było.... Aniu śliczne hafciki:) Posyłam ciepłe, słoneczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocza ta metryczka. Jeszcze takiej nie widziałam. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna metryczka. Ostatnio bardzo podobają mi się białe rameczki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny obrazek, uroczy i nietypowy :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, bardzo oryginalna metryczka :)) kolory, jak lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocza metryczka, słodki hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Moze byc?Coz to za pytanie?Cudna,kolorowa i wspaniala,bardzo wpadajaca w oko :-)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  32. urocza metryczka ... będzie cieszyć oczy:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. To pokaż jeszcze z ramką! Piękna pamiątka!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie spotkałam się jeszcze z tak pięknym wzorem. Wykonanie mistrzowskie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zachwycona Twoją metryczką. Jest inna niż wszystkie! Bardzo ciekawa. A wykonanie niezwykle staranne! Pozdrawiam :)

    mpgoga.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Metryczka jest przepiękna i warto ją zachować na długie lata...
    Szczęśliwi, którzy takie pamiątki dostają!

    OdpowiedzUsuń
  37. Niezwykle urocza metryczka :) będzie najpiękniejszą pamiatką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)