poniedziałek, 26 października 2020

Holy Cross - Choinka 2020 - październik

 Witajcie, Najmilsi

Nie wiem, jak tam u Was jest, ale u mnie ogólne zniechęcenie do działań wszelkich, w tym robótkowo - blogowych :-(        Postanowiłam jednak konsekwentnie wywiązywać się z zabawy u Kasi i po mobilizacji udało się zrobić coś, co obiecywałam sobie od dawna. W moim domu w czas Wigilii, przed rozpoczęciem wieczerzy czytany jest fragment z Ewangelii wg Św. Łukasza. Zamiast stosownej zakładki tkwił dotąd w tym miejscu Nowego Testamentu jeden z tych obrazków, co to otrzymuje się przy okazji duszpasterskich wizyt. Od tego roku będzie inaczej. Udało mi się wyszyć odpowiedni motyw na ten wyjątkowy moment. Cieszę się, bo wyszło chyba nieźle. Zakładkę obszyłam dookoła bawełnianą, bardzo delikatną  koronką. Myślę, że to stosowna oprawa dla takiego symbolu i nastroju chwili, ale ocenę pozostawiam Wam :-) 








Pracę zgłaszam w zabawie u Kasi. Link na pasku bocznym, baner poniżej:


Za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem serdecznie dziękuję i uśmiech zostawiam :-)

Zdrowia dobrego życzę!

Paa... 

Wasza Chranna



20 komentarzy:

  1. Piękna zakładka:) Wzór jest śliczny i znalazł odpowienie zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, coś pięknego! Zakładka pasuje idealnie, cudnie zdobi księgę nad księgami. Świeczka też pięknie przystrojona. Mamy to samo wydanie Pisma.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna ! Jestem absolutnie nią zachwycona i urzeczona, konkuruje z najpiekniejszymi wzorami na bieliźnie kielichowej. Wzór jest najbardziej odpowiedni jesli chodzi o Święta Biblię. Pokazałam mężowi, który zachwycił się Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka. Urzekła mnie jej prostota. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło przepięknie, delikatnie i bardzo elegancko. Cudna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i wyjątkowa zakładka. Bardzo mi się podoba. Koronka świetnie pasuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Delikatna, cudna w swojej prostocie :-) Ta koronka pasuje idealnie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie taki format (wielkość) i ta koronka okalająca nadaje zakładce charakteru idealnie pasującego do Biblii. Pozdrawiam, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka ,śliczny wzór krzyża.
    Ja to się cieszę,że mam to swoje hobby i szukam sobie wciąż co jeszcze mogła bym zrobić ,bo przynajmniej zaprzątam głowę liczeniem krzyżyków a nie zamartwianiem się tym co się dookoła nas dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudowna zakładka! Przepięknie wykończona, idealna!!!!❤😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór i wykonanie bardzo adekwatne do zawartości Księgi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jest cudnie , dostojnie i bardzo elegancko! Piękna praca:)
    U mnie tez ostatnio zastój blogowo robótkowy, taki czas i trzeba to jakoś przetrwać. W oderwaniu od rzeczywistości coś tak sobie dziabię, ale i tak trafia to do szuflady:(
    Serdeczności nieustające zasyłam i tylko dobrych fluidów Tobie życzę!
    Trzymaj się dzielnie kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna zakładka!! piękny haft w pięknej oprawie- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu przepiękna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu...
    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego wyczucia smaku i estetyki.
    Tworzysz piękne i oryginalne rzeczy a Twoja
    dzisiejsza praca jest tego najlepszym przykładem.
    Chylę czoła przed Twoim talentem Kochana i zasyłam ogrom serdeczności :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie i stylowo. Dodatkowy akcent uświetniający wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca, powstało coś naprawdę unikatowego, to nie zwykła zakładka, nawet ta nazwa mi tu nie pasuje, jestem pod ogromnym wrażeniem, oczu nie mogę oderwać!
    Aniu, czekam na więcej, Twoje prace zachwycają za każdym razem, niech już niemoc Cię opuści, życzę samych radosnych dni, uśmiechu i chęci do tworzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy wygląda nieźle? Wygląda przepięknie!
    Elegancko i delikatnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż tu by napisać, zachwyciłam się, wyszło rewelacyjnie. Pozdrowionka Aniu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)