piątek, 4 września 2020

Bo lubię subtelności... biel i mglisty woal... Choinka 2020 - wrzesień

 Najmilsi

Tak się porobiło, że mój blog powoli staje się niemal całkowicie świąteczny. A to dlatego, że na razie mam na tamborku wciąż tego samego elfa, a w międzyczasie trzeba mi wywiązywać się z hafcików w zabawie u Kasi. Ale pospieszyłam się tym razem z wrześniową odsłoną, żeby spokojnie móc malować nitkami mak i wreszcie go zaprezentować, przełamując tę monotonię :-) 

Tym razem wybrałam motyw na jeden dzień pracy. Subtelny. Maleńki. W okienko zgrabnie się wpasował. Bielą go otuliłam i mgłą... bo to motyw szczególny. Serduszko z gałązek iglastych splecione... Chciałam, żeby to był taki mój "opłatek" do skrzynki wrzucony dla kogoś bliskiego... 



Jak zwykle mam problem z wyborem jednego tylko ujęcia... więc wrzucam kilka...







I tradycyjnie baner Kasi



Dziękuję za życzliwe przyjęcie gryzonia i do sklikania :-)

Trzymajcie się zdrowo i radośnie :-)


36 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba to małe serduszko w delikatnej ramce:), oj chyba skradnę Ci pomysł. Czy okienka do kartek wykonujesz sama czy kartki są gotowe?
    Jestem też ciekawa jak wyjdzie ten elf 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam maszynki i tych różnych narzędzi... To gotowe kartki passe-partout do małych hafcików :-)
      Kradnij, Kochana, cieszę się bardzo, że Ci się spodobało :-)

      Usuń
  2. Ale w prostocie siła:)))piękny mały drobiazg:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jakoś zawsze ciągnie mnie w stronę minimalistycznej prostoty, Bożenko :-))
      Dzięki wielkie :-)

      Usuń
  3. prześliczny haft i pięknie oprawiony! będzie wielką radością dla nowego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie prawie nic, ale myślę, że jest pewien rodzaj elegancji...
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Cudowna, delikatna i subtelna...mogłabym jeszcze tak długo wymieniać <3
    Karteczka prezentuje się przepięknie i zdecydowanie osiągnęłaś zamierzony cel.
    Taki upominek to miód na serce , każdej obdarowanej osoby.
    Moc serdeczności Aniu :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki styl u mnie najczęściej gości, Kasiu... choć u innych podziwiam całe bogactwo form i finezję kompozycji najróżniejszych elementów :-)
      Dziękuję i uścisków całe krocie ślę 😍 <3

      Usuń
  5. Przepiękny hafcik i cudnie wyglada oprawiony w taką kartkę! Nic tu więcej nie trzeba!
    pozdrawiam Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, Kasiu, takie motywy wybierać, które bronią się same, bez dodatkowych ozdób i bogatej oprawy... Mam nadzieję, że jest OK
      Dziękuję i pozdrawiam najcieplej :-)

      Usuń
  6. Ależ uroczy hafcik, bardzo mi się podobają takie świąteczne drobiazgi, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąteczne motywy najbardziej lubię haftować. Bo lubię Święta, tradycję i ciepło, jakie one z sobą niosą :-)
      Pozdrawiam wzajemnie, Aniu :-)

      Usuń
  7. czasem mniej, znaczy więcej - cudna karteczka :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Dziękuję, Joasiu i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  8. Bardzo piękna i subtelna.
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu. A tak potrafi każdy, bo tu nic szczególnego i żadnej trudności :-))

      Usuń
  9. Aniu, ty jesteś prawdziwą mistrzynią subtelności.:) Śliczna ta kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to najmilszy dla mnie komplement, Justynko :-)))
      Serdecznie dziękuję, że tak mnie widzisz :*

      Usuń
  10. Przepiękna kartka, a ta delikatność dodaje jej uroku. Bardzo mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś powiedziałby: tak goło. A mnie się tak właśnie ten motyw widzi ;-)
      Wielkie dzięki, Karolino :-)
      Słonecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Delikatnie, subtelnie, elegancko! Piękna praca Aniu, ma w sobie więcej uroku niż nie jedna kolorowa krzykliwa kartka (mówię o swoich;)) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolorowe z bogactwem kształtów, form, faktur i zdobników są po prostu inne w nastroju, ale też bywają piękne i sprawiają dużo radości, a przecież o to chodzi :-)
      Ukłony popołudniowe i serdeczności, Justynko :-)

      Usuń
  12. Oj...kartka skradła moje ❤ Jest prześliczna! Uwielbiam takie delikatne i subtelne. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tę stronę właśnie ciągnie... jakoś tak.. :-))
      Słoneczne pozdrowienia i podziękowanie ♥

      Usuń
  13. To je opět velmi krásné, jemné, něžné. Jste umělkyně!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała kartka! Delikatna, subtelna, 100% w moim stylu 💕 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Prostota ma moc! Piękny subtelny delikatny hafcik! Klasa sama w sobie!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna delikatna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomimo Twoich starań ja jakoś jeszcze nie umiem przestawić się na myślenie o świętach. Karteczka piękna, bo taka delikatna i nie sztampowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aneczko, uciekłaś mi gdzieś, skryłaś się i nie pozwoliłaś zauważyć...
    Praca śliczności. Taka bardzo Twoja; delikatna, subtelna, pełna uczucia!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałaś, żeby to była taki Twój opłatek dla kogoś na święta. I taki będzie. Hafcik i karteczka, jest bardzo w Twoim stylu. Po prostu przepiękny świąteczny dar serca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki delikatny a zarazem jak bardzo uroczy !!! Cuudenko :)))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu jesteś Mistrzynią nastroju, delikatny mały hafcik, a w otoczeniu bieli wygląda jak perełka 😍
    Kochana z okazji zbliżających się urodzin, życzę Ci dużo zdrówka radości i nieustającej weny twórczej 🌹😘
    Ps.Pamiętam że z Ciebie jesienna październikowa dziewczyna 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam że już siedzisz w klimatach świątecznych, ja się zwykle orientują pod koniec sezonu, i tak wiecznie jestem do tyłu xD
    Śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)