poniedziałek, 30 września 2019

Choinka 2019 - wrzesień

Witajcie, Kochani :-)
Dziś wpadam jak po ogień, żeby rzutem na taśmę jeszcze gorący hafcik zimowy wkleić. Czasu miałam bardzo niewiele, więc wybrałam maleństwo takie, co to w jeden dzień można przygotować. To sarenka, której przysiadł na nosku ptaszek. Cukrowność słodziutka... Będzie na karteczkę świąteczną. Nie miałam czasu na sesję, więc tylko ramkę jakąś zmajstrowałam z igieł sosnowych, włókien kukurydzianych, łupiny kasztana, dębowego listka z czapeczkami żołędziowymi... i pokazuję. A teraz zmykam, bo późno się robi...



Maleństwo zgłaszam w zabawie u Kasi, jako stoi w tytule... (link na pasku bocznym).

Pozdrawiam wszystkich serdecznie w jesienny czas i biegnę nakarmić żabkę Kasiną, co by zdążyć przed północą.
Aha!
I baaardzo, bardzo dziękuję za każdziutkie dobre, ciepłe słowo w komentarzach :-)
papa

24 komentarze:

  1. Faktycznie słodziuchny hafcik. Kartka z takim motywem będzie niezwykle urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny hafcik wybrałaś i choć maleńki za to przeuroczy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, słodki hafcik!
    Doskonale się prezentuje w tej ramce na szybko zmajstrowanej :-) Wspaniale przyozdobi kartke!
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny haft i wspaniale zaprezentowany!

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy hafcik :) jak z resztą wszystko u Ciebie :P nastraja juz do swiąt (u nas w UK już w niektórych sklepach świątecznie sie zrobiło ha ha ha LOL)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik rzeczywiście maleńki, ale małe jest piękne i taki właśnie on jest. Rameczka podkreśla jego urok. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie słodka:)))a taki maleńki hafcik na lnie to dla mnie mistrzostwo:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, hafcik przecudnej urody!
    I super zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i delikatny hafcik, jakby piórkiem malowany:)
    Fotki rewelacyjne !
    Pozdrawiam Aniu ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Violu, Kasiu... i jeszcze jedna dobra Duszyczko, której nie zapamiętałam - przez nieuwagę zamiast: opublikuj, kliknęłam: usuń podczas moderowania komentarzy... przykro mi bardzo i smutno :-(((
    Przepraszam najmocniej. Niestety, usuniętych komentarzy nie potrafiłam odzyskać... :-(

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu nie przejmuj się absolutnie...zdarza się przecież :)
    Nie pamiętam już co pisałam dokładnie jednak na pewno był to zachwyt w pełnej krasie :)
    Hafciki słodkie, delikatnie i jak zwykle pięknie sfotografowane.
    Oczywiście czekam jeszcze na zdjęcia gotowej pracy z ich wykorzystaniem !
    Uściski serdeczności zasyłam...dziękując za dobre słowo pod galerią choinkową <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu nic sie nie stało, napisałam, że maleństwo ale przeurocze. Pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. W galerii moją uwagę przyciągnęła właśnie ta śliczna rameczka która okala ten uroczy hafcik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Malutki, ale chyba tym piękniejszy, bardziej słodki. Buziaki, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem co pierwsze chwalić - sesję czy wzorek. Jedno ładniejsze od drugiego, a pomysły na oba przednie.

    OdpowiedzUsuń
  16. oj słodziutki ten rogaś i przeuroczy. Kiedy doszłam do momentu gdzie piszesz o igłach sosny zdałam sobie sprawę jaki on maniuni ;) ale i tak słodycz w małej formie zaklęta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Sarenka jest urocza...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca!! A oprawa, zdjęcia to już majstersztyk. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)