piątek, 13 września 2019

Bławatek bilateralnie uzależniony... od Panny Makówki ;-)

Witajcie, moi Mili :-)
Serdecznie dziękuję za tak ciepłe przyjęcie mojej karteczki z rogatym.
A dziś zaprezentować chcę kolejną zakładkę z chabrem dla kompletu z pokazanym już makiem.
Tej zakładki nie ma u F. R. Kombinowałam więc sama, podpierając się motywem z biscornu. Chciałam, żeby zakładka nawiązywała do makowej. Przedłużyłam łodyżki, troszkę je wykrzywiając i inaczej sytuując te z pąkami. Dodałam jedną, gdyż na biscornu były tylko dwie skrzyżowane z sobą.  Inaczej też rozmieściłam elementy z tła. Jak wyszło, oceńcie, proszę :-)











Obie - makowa i bławatkowa - już pożegnały się ze mną i pojechały daleko w świat. Mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom i umilać będą komuś lekturę :-)
A ja obiecałam sobie, że i dla siebie kiedyś wyhaftuję podobną, jak ta dziś tu pokazana... Kiedyś...
Pozdrawiam bardzo serdecznie z nadzieją na częstszą już teraz obecność w blogosferze :-)
Chranna 

48 komentarzy:

  1. piękna!
    chabry to moje ulubione kwiatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polne kwiatki mają nieodparty urok i wdzięk :-)
      Muszę obie zakładki koniecznie sfotografować wśród łanów zboża, bo z nimi najbardziej do twarzy bławatkom i makom :-)

      Usuń
  2. Fajny pomysł, piękny kwiatuszek i są też koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna! uwielbiam polne kwiaty, a na Twojej zakładce wyglądają prawie, jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa projektantki. Cieszę się, że zakładka powstała, choć nie dla mnie ona... bo od dawna o takiej myślałam :-)
      Pozdrawiam i dziękuję :-)

      Usuń
  4. Ja jestem zauroczona. Z taką zakładką trudno będzie się skoncentrować na lekturze ;) przynajmniej na początku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo, rada taka, by zakładać, gdy się skończy czytać fragment książki. A podczas czytania trzymać poza zasięgiem wzroku :-)))
      Pozdrówko i podziękowanie :-)

      Usuń
  5. Rewelacyjnie wykombinowałaś!
    Zakładka wygląda obłędnie! Dopracowana w każdym najdrobniejszym szczególe!
    serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! "...jak kwiatem, każdym słowem Twym się pieszczę... mów do mnie jeszcze" :-))
      Serdeczności odwzajemnione :-)

      Usuń
  6. Przepiękna zakładka!!! Haft cuuudny :))) Osobiście nie daję koralików za zakładki, bo boję się, że odcisną się na kartach książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Donko :-)
      Ja takie zakładki z koralikami pierwszy raz zrobiłam. I też mam takie obawy... choć te koraliczki są malusie. Planuję zaznaczać miejsce w książce czytanej na bieżąco, nie stojącej ciasno pomiędzy innymi na półce... Ano, zobaczymy, czy się sprawdzą. Nie mogłam się oprzeć koralikom, bo są bardzo dekoracyjne, zwłaszcza w maku :-)

      Usuń
  7. Cudna jest:)))dałaś radę,chociaż właściwie powinnam powiedzieć ,że piękny wzór wymyśliłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie, Bożenko. Ja tylko go trochę przetworzyłam :-)))

      Usuń
  8. Przepiękna zakładka! Bardzo lubię polne kwiaty, szczególnie bławatki. Dobrze zauważyłam, że spód zakładki jest z filcu i przyklejony? Bardzo estetyczne wykończenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Gosiu. Podkleiłam klejem do tkanin, ale oczywiście można przyszyć :-)
      Dziękuję, miło mi bardzo, że zajrzałaś do mnie :-)
      Serdeczności :-)

      Usuń
  9. Siegnełaś po cudny wzorek urocza zakładka i pięknie dopracowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, projektantka jedna z moich ulubionych :-)
      Bardzo dziękuję, Joasiu. Za drugą część komentarza zwłaszcza :-)

      Usuń
  10. Ależ cudna zakładka, bławatki to jedne z moich ulubionych polnych kwiatów, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bo kwiatki polne są bezpretensjonalne, a jakże malownicze wśród łąk i pól :-))
      Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  11. Wspaniała zakładka, marzenie mieć takową w książce... Chabry, maki i inne polne kwiaty ubóstwiam, jeszcze raz powiem, zakładka no przecudna, szczena mi opada! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cieszę się bardzo :-)))
      Ale szczeny szkoda. Podnoś szybko! :-)))))
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za taki odbiór :-)

      Usuń
  12. Fantastyczna zakładka! A jaki tytuł książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, tu do zdjęć posłużyły mi dwie pozycje:
      Ellis Amburn: "Perła"
      i Richard Rohr: "Nagie teraz"
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Przyglądam się z podziwem i już sama nie wiem, co napisać. Jest tam tyle drobiazgów spójnie ze sobą skomponowanych, że niejeden duży wzór mógłby pozazdrościć! No a zdjęcia! Majstersztyk sam w sobie.
    I ta masa pracy w postaci niezliczonych backstitchy...
    Piękna zakładka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwo, zdjęcia jak zwykle w biegu, w pośpiechu, ad hoc cyknięte. Niestety, zboża na polach już nie było... a najpiękniej chabrom z kłosami zboża... Jeśli kiedyś zrobię podobną dla siebie, to sesja tylko w takiej scenerii :-))

      Usuń
  14. Przecudna zakładka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło doskonale! Pięknie wszystko skomponowałaś i wykończenie jest pierwsza klasa. Musisz zrobić taką też dla siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maczek zrobiłam sobie, a skoro bilateralne uzależnienie, znaczy chaber też być musi :-)
      Dziękuję, Promyczku :-)

      Usuń
  16. Pięknie wyszło. Zakładeczka wspaniała.Z taką zakładeczką częściej bym sięgała po książkę :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Alicjo... Sięgam, gdy tylko czas pozwala :-))
      Pozdrawiam również cieplutko :-)

      Usuń
  17. Aniu zakładka jest idealna pod kazdym względem !!!
    Delikatna i bardzo elegancka , i jeszcze w moich ulubionych niebieskościach <3
    Zachwycam się kwiatami i wykonaniem :}
    Serdeczności ślę :}}}
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się stworzenie zakładki z wzoru na biscornu. Mam nadzieję, ze tam, gdzie wysłałam, również zyska akceptację :-)
      Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za miła słowa :-)

      Usuń
  18. Rewelacja!! Poradzilas sobie znakomicie ,dobra z Ciebie disajnerka :)
    Uwielbiam blawatki ,sa cudne te zywe i te Twoje zakladkowe :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewiele tu miałam do roboty :-)))
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  19. Fajny pomysł na prezent, wyhaftowana zakładka do książki. Kiedyś też hafyowalam, nawet wiszą na ścianach u mnie w domu w ramkach. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka była haftowana na zamówienie, ale prezentowo też haftuję jako dodatek do książki :-)
      Serdecznie pozdrawiam, Krysiu :-)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Niewypał??
      :-)))
      Dziękuję serdecznie i pozdrawiam, Kingo :-)

      Usuń
  21. Cudna zakładka!
    Zapraszam do mnie na świąteczne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko, dziękuje pięknie za zaproszenie. Gratuluję tak długiego czasu blogowania :-) Ponieważ sama candy nie urządzam, bo po prostu brakuje mi czasu na blogowe zabawy, to i sama na candy się nie zapisuję. Serdecznie pozdrawiam Ciebie i życzę dalszych długich lat w blogosferze :-)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  22. Bardzo ładna , widać że wypieszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńko kocham chabry i maki. Piękne połączenie haftu i koralików.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)