środa, 2 stycznia 2019

Bez fajerwerków

Tak właśnie upłynął mi robótkowy rok 2018.
Ale za to zaowocował innymi przedsięwzięciami. 
W minionym roku redagowałam merytorycznie, dokonywałam korekty i pracowałam nad edycją tomiku poetyckiego mojego serdecznego Kolegi. Tomik nosi tytuł "Bliżej niż nisko". Jest zapisem Jego doświadczeń i przeżyć nierzadko bardzo osobistych. Spojrzeniem na niełatwą dla polskiego emigranta - mieszkającego od kilkunastu lat w Cork - rzeczywistość.  
Praca trwała niemal cały rok i stąd dużo mniej czasu było na robótkowanie, ale satysfakcja jest :-)
Przeszkodziły też pewne kłopoty zdrowotne i znajomości wymagające dużego zaangażowania w pomoc. Te zdrowotne dalej się ciągną. To sprawa przewlekła, okresowa i utrudnia pracę, bo ręce bolą i słabe są. Trzeba po prostu czekać na lepszą kondycję i wtedy nadrabiać :-))
Niżej się chwalę...  










Haftów było jak na lekarstwo, ale zdołałam wziąć udział w zabawie u Kasi: Choinka 2018. W ten sposób zmobilizowałam się do powstania motywów na kartki świąteczne :-)
Otrzymałam też karteczki od Was, moje kochane, mimo tak rzadkiej mojej obecności w sieci. Bardzo serdecznie dziękuję za pamięć... 
Agnieszce z bloga Anioły są wiecznie zielone:



dwóm Edytkom...
z Haftów Edyty:



i z Szafirowego zakątka:



Joli Górnik z Niecodziennego nieco dziennika:



Magdzie z Nitek Ariadny:



Oli z bloga Ażurek drutuje:



i Violi - Pasje Violi:



Wszystkie przecudne! Pełne ciepłych słów i pięknej energii. Wypracowane, wypieszczone :-))
Leci do mnie jeszcze kartka zza oceanu, ale na razie nie dotarła...

Dziękuję za wszystkie życzenia w komentarzach i złożone mailowo :-)


Niech nowy rok spełni wszystkie pokładane w nim nadzieje. 
Niech będzie pełen ciepła i dobra. 
Niech obdarzy nas miłością, zdrowiem, 
ludzką życzliwością, szczęściem, 
a świat - pokojem i spokojem.
Tego Wam i sobie życzę, 
dziękując, 
że byłyście ze mną w roku minionym

Chranna

27 komentarzy:

  1. Życzę ci, Aniu, aby Nowy Rok był udany pod każdym względem: zarówno robótkowym, jak i osobistym. Śliczne kartki dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :-)
      Miło czytać, pozdrawiam serdecznie i wszystkiego, co najlepsze Tobie życzę :-))

      Usuń
  2. Gratuluję, Aniu - piękny efekt współpracy z Kolegą!
    Życzę, aby w Nowym 2019 Roku zdrówko Ci dopisywało i czas pozwalał na realizację Twoich pasji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to właśnie! Piękne życzenia, Violu!
      Dziękuję serdecznie i życzę powodzenia w każdym przedsięwzięciu w tym nowym roku. Wszystkiego szczęśliwego :-))

      Usuń
  3. Książce, a tym samym jej autorowi życzę powodzenia i wielkorotnego wznowienia nakładu.Myślę, że autor by się zgodził, żebyś czasami jakiś wiersz zamieściła.
    Dobremu duchowi gratuluję udanego dopięcia sprawy na ostatni guzik i włożonych swoich "3 groszy" do przesięwzięcia.
    A z nadchodzącym rokiem życzę dużo zdrowia i twórczej energii.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne słowa, Autorowi przekażę. Wznowienie niebawem powinno się ukazać ;-))
      O zgodę pytać by nie trzeba było, bo przecież to publikacja, czyli rzecz publiczna. Ale nie wiem, czy to dobre miejsce do prezentowania wierszy... wszak to blog robótkowy i skupia amatorów rękodzieła głównie :-))
      Pozdrawiam cieplutko i życzę samego dobra w tym nowym roku, Jolu :-))

      Usuń
  4. Życzę zdrówka ;)

    ps. Przepiękna zakładka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z celtyckim wzorkiem, bo to Irlandia :-))
      Dziękuję bardzo za miłe życzenia i pozdrawiam serdecznie, noworocznie :-)

      Usuń
  5. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry Duch z Ciebie Anula :)
    Gratuluję kochana.
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego Aniu na ten Nowy Rok. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie taki najgorszy, Edytko ;-)))))
      Dziękuję serdecznie za Twoje ciepłe słowa, za każdy odruch gorącego serca :-)
      Uściski!
      :-))

      Usuń
  7. Tak czasem bywa, że nic się nie układa, ale głowa do góry, na pewno będzie lepiej, w końcu piękne życzenia na ślicznych kartkach przyleciały.Samych pięknych dni w Nowym Roku Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marychno, serdecznie dziękuję za życzenia i wsparcie. Nic takiego złego się nie dzieje. Zwyczajne dolegliwości, które w pewnym wieku każdy ma :-)) Układało mi się jak najbardziej, tyle że nie robótkowo, ale nie samymi robótkami się żyje ;-))
      Pozdrawiam cieplutko i noworocznie życzę szczęśliwości przez cały dziewiętnasty!
      :-)

      Usuń
  8. Dziękuję za życzenia, Gratuluję zaszczytu bycia "dobrym duchem" i pioęknej współpracy z autorem. Życzę równiez by ten Nowy rok był owocny . Zdrowia i szczęscia, spełnienia wszystkich zamierzeń i marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elizo :-)) Ta praca była obopólną przyjemnością... bo znamy się i przyjaźnimy z Autorem od ponad dwudziestu lat :-)))
      I Tobie tego samego życzę :-))

      Usuń
  9. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku Aniu! Gratuluję edycji tomiku poetyckiego. Kartki śliczne dostałaś! Mam nadzieję, że i ta ostatnia niebawem dotrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu :-)
      Redagowanie tomiku było dla mnie przyjemne i baaardzo pouczające w różnych aspektach :-) Dużo mi dało i zmieniło moje spojrzenie na wiele spraw. Mnóstwo przegadanych, przedyskutowanych na przeróżne tematy nocy :-)
      A kartka już jest :-))
      Serdeczności posyłam i szczęśliwości życzę w nowym roku :-)

      Usuń
  10. Aneczko...
    Wstyd mi okrutnie, że w tym roku nie wysłałam kartek.
    Mama w szpitalu , 6 miesięcy wyjętych z życia ale Ty wiesz, że ja pamiętam o Tobie i jestem wdzięczna za Twoją piękną kartkę, która do mnie dotarła :*
    Mam nadzieję, że obie ten rok będziemy miały spokojniejszy i bogatszy w dorobek robótkowy czego Ci z całego serca życzę :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nie wstydź się, kochana :-))))
      Zorganizowałaś i poprowadziłaś zabawę, która zmobilizowała mnie do wykonania tego, co tu widzisz. Bez Ciebie nic by nie powstało. Brakło czasu dla tego, co lubię najbardziej.
      Ale to był ważny dla mnie rok. Wielce pouczający. Dużo się zmieniło w moim myśleniu. O blogu, o robótkach, wreszcie o sobie. Postanowiłam być dla siebie troszkę lepsza. Zadbać bardziej. Powiedzmy... umiejscowić się gdzieś pośrodku, a nie na szarym końcu. Kasiu, dobrego zdrowia Mamusi i Tobie! Niech ten rok będzie dla Ciebie duuużo lepszy niż miniony :-)

      Usuń
  11. Życzą, aby ten rok przyniósł Ci przełom w chorobie i zdrowie, abyś mogła tworzyć swoje piękne prace. Gratuluję redakcji tomiku. To musiałoby bardzo dobre doświadczenie dla Ciebie. Jesteś mało, ale jak widać jesteś w pamięci :) Śliczne kartki dostałaś :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za życzenia i gratulacje. Nie była to moja pierwsza praca redakcyjna i edytorska... może pierwsza po długiej przerwie. Chciałabym robótkować troszkę więcej w tym roku, ale zobaczymy, co powiedzą na to moje stawy :-)) W każdym razie na pewno więcej uwagi poświęcę sobie :-)
      Miła jest mi Twoja życzliwość, Uleczko. I ja serdecznie pozdrawiam, życząc wspaniałego nowego roku :-)

      Usuń
  12. Gratuluję udanego przedsięwzięcia :) Życzę aby ten rok był obfitszy w hafty oraz abyś miała na nie więcej czasu, no i zdrowia przede wszystkim :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie byłoby, gdyby Twoje życzenia mogły się spełnić. Niestety, ten rok robótkowo zapowiada się fatalnie... Kiedy pisałam ten post, zapowiadało się świetnie... i nagle nieoczekiwany zwrot... Na moje hobby pozostaną tylko niektóre weekendy... :-( Ale za życzenia serdecznie dziękuję :-)

      Usuń
  13. Widze ,ze to byl rok Niesamowity dla Ciebie Kochana !!! :)) Suuper ,ze wszystko sie udalo !!! :)) Kochana Moja mam nadzieje ,ze juz teraz czujesz sie duuuuzo lepiej !!! Zdrowka Kochana Zycze !!!! Karteczki Piekne :)) Sciskam Cie Mocno !!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)