środa, 24 października 2018

Bagatelki trzy w zabawie z Kasią: Choinka 2018 - październik

Witajcie, Kochani :-)

Zastój w robótkowaniu trwa. Ale w zabawie u Kasi dalej dzielnie biorę udział. Tylko na to na razie mnie stać. Ale od połowy listopada szykuje się zmiana na lepsze... trzymajcie kciuki, bym mogła wrócić tu na pełne obroty :-)
Tymczasem podaję trzy pierdółki... bagatelki... faramuszki... fintifluszki zimowe :-))
Ale wiecie, jak ja lubię malizny bez tamborka haftowane. 
Na karteczki wskoczą, gdy przyjdzie czas. Kartki hurtem pokażę, jak zmajstruję :-)


Aktualnie wyszywa się zakładka do książki i kolejne trzy motywy są w planie :-)
Serdecznie wszystkich pozdrawiam... dziękuję za pamięć i komentarze... życzę łaskawej jesiennej aury i wszystkiego, co miłe...
I do sklikania...
Wasza Chranna

41 komentarzy:

  1. ha:)czyli ,że więcej choinek funkcjonuje w sieci:))))fajne te drobiażdżki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mnie bardzo mało w sieci ostatnio... nie mam pojęcia...
      Dziękuję serdecznie za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. Te malizny są boskie! Też takie uwielbiam.:) Jak cię znam, stworzysz z nimi cudne kartki. Kota u córki popieram w całej rozciągłości.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kot aż mi się przyśnił dzisiejszej nocy, taką mam tremę :-)))
      Karteczki hurtem będę robiła pod koniec listopada, jak zgromadzę wszystkie motywy... mam nadzieję, że wyjdą nie najgorzej.... ale kto jest mistrzynią, wiadomo... i wiem, że nie dorównam :-)))
      Uściski i dziękuję :-)

      Usuń
  3. Hafciki są przepiękne. Jestem zachwycona. Kartki świąteczne ręcznie robione są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak, zgadzam się, że wyjątkowe :-) Mam ich całe duże pudło od wielu blogowych Koleżanek i cenię je sobie nad wyraz :-)
      I sama lubię rozsyłać... to takie małe, niezobowiązujące prezenciki świąteczne w podziękowaniu za rozmowy blogowe :-)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Oj Aniu! Żal , że tak mało Cię na blogu , bo robisz takie piękne i wysmakowane rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwo, to się zmieni od połowy listopada... Brakuje mi bardzo blogowania i Was...
      Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Cudowne maleństwa, takie robią największe wrażenie na kartkach świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kartki ręcznie wykonane są dla mnie bezcenne... bo to zawsze czyjś pomyślunek, czyjaś myśl twórcza :-)
      Widziałam Twoje ostatnio pokazane... Prześliczne!
      Pozdrawiam serdecznie, Patrycjo i dziękuję :-)

      Usuń
  6. No ja miło Cie tu widzieć, martwiłam się na wet chciałam na FB zagadać co słychać, ale ten czas przecieka przez palce tak, że mi umknęło. Bardzo cieszę się, ze jesteś i będzie cię Aniu więcej, świetne hafciki, karteczki będą cudne, ciekawam zakładki. Pozdrawiam cieplutko kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, nie ma mnie prawie wcale na Fb... :-( ale już niedługo się to zmieni... Tymczasem gorąco Ci dziękuję za troskę o mnie :-)) To wzmacnia Ducha, że są takie cudne życzliwe blogowe Przyjaciółeczki, jak TY :-)))
      Buziaki i uściski serdeczne :-)

      Usuń
  7. Przeurocze malizny! Kartki z nimi znów będą wyjątkowe :) Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie hurtem pokażę. Mam nadzieję, że nie trzeba się będzie wstydzić :-)))
      Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuję za wiarę we mnie :-))

      Usuń
  8. Najśliczniejsza ta parka na koniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monochromatyczne wzorki w czerwieni mają dużo uroku :-)
      Dziękuję, Olu. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Prześliczne hafciki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne robótki 😀. Dzieciaki są rewelacyjne i choineczka urodziwa 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię te małe motywy najbardziej. Szybko widać efekt i mam nadzieję, że listonosz sprawi radość, gdy zapuka do drzwi z karteczkami :-)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Mariolko. Przyjemnie się haftowało i szybciutko :-)

      Usuń
  12. U Ciebie Aniu haftowanie nie idzie w parze z ilością, lecz z jakością. I dlatego tak wszyscy na Ciebie tutaj czekamy, dlatego, że dziergasz cudeńka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, Olu... jestem zaszczycona takimi komplementami od Ciebie - mistrzyni sztuk wszelkich rękodzielnych :-))
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Śliczne pierdółki. Dobrze, że znów jesteś, miło będzie pozaglądać i pooglądać i popodziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już się odkorkowało, co było zatkane :-)))
      Pozdrawiam serdecznie, Marychno i dziękuję za doping. Będzie mi bardzo miło Ciebie gościć u siebie :-))

      Usuń
  14. Śliczne i urocze są te małe hafciiki, kartki będą rewelacyjne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, oby było, jak piszesz :-)))
      Serdecznie dziękuję za taki odbiór tych moich prezentacji :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  15. Cuuudenka :))) A ten pierwszy ojj kazda fanka jak moja malutka , kazda bedzie Przeszczesliwa z takiej kartki Cudnej :)) Trzymam Moocno Kciuki ,aby zmiany na lepsze sie udaly !!! :)) Sciskam Cie Kochana Cieplutko Jesiennie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak karteczki wyjdą... dziękuję za kciuki i uściski :-)))
      Już powolutku trochę więcej mnie w sieci :-)
      Uściski serdeczne przesyłam i pozdrowienia :-)

      Usuń
  16. Aniu, nominowałam Cię do zabawy :) http://hanulek.blogspot.com/2018/11/top-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję serdecznie!
      Jestem bardzo zaskoczona i uradowana :-))
      Uściski Ci przesyłam :-)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)