sobota, 23 marca 2024

Kooo... ko ko... Kokoszki ;-)

 Tym razem rozbiegły się po ściereczce kuchennej. U mnie to ściereczka, maskująca tę, która wisi pod spodem i służy do wycierania naczyń. Ale równie dobrze można doszyć górę tak, by powstał fartuszek, bo jest dużego rozmiaru. 
Powiesiłam ją w tym miejscu tylko dla zdjęcia, bo tam, gdzie wisi faktycznie, jest ciemno, a ja lubię wykonywać fotki tylko z naturalnym światłem. 
Tak się prezentuje w mojej kuchni:




I jak Wam się podoba taka wielkanocna ozdoba?

Trzymajcie się zdrowo i radośnie w ten piękny czas wiosenny :-)
Wasza Chranna

8 komentarzy:

  1. Jest piękna i praktyczna i ozdoba - pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna i aż naprawdę żal by było coś w nią wycierać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentuje, podoba mi się haft z kurkami rzadko spotykany motyw, cudna ozdoba kuchni, pozdrawia Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zachwycona. Uwielbiam takie haftowane dodatki w kuchni czy domu po prostu. Przy okazji pytanie, gdzie można kupić taką ściereczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Gosiu. To dawny zakup. Szukałam jej niedawno, bo chciałam zamówić do wyhaftowania wersji na Boże Narodzenie i niestety nie znalazłam :-(

      Usuń
  5. Wspaniale ozdobiony ręczniczek, świetnie się będzie prezentował w czasie świąt i nie tylko. Serdecznie pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurki wyglądają bardzo realistycznie. Są tam kwiatki zrobione francuskimi węzełkamii?
    Ozdoba wyjątkowa-klasa, klimat i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ściereczka. Hafcik ślicznie ją ozdobił. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)