wtorek, 26 marca 2024

Zające w peniuarach ;-)

 Witajcie :-)
Po drobnych haftach z motywem kury, dziś przyszła pora na pokazanie stadka zajączków drewnianych, przyozdobionych po mojemu.
Jakiś czas temu, może rok z okładem, a może i dwa, kupiłam toczone, drewniane jajka. Pomyślałam, że można opleść je białą koronką czółenkową i będą ładnie się prezentować w misie wyłożonej sizalem. A że drewniane, posłużą jako ozdoba wielkanocna przez lata.
W tym roku "wyczaiłam" zajączki drewniane, które w zamyśle przeznaczone zostały do umieszczenia kinder niespodzianki. Kupiłam na próbę sześć sztuk i okazało się, że moje drewniane jajka idealnie do nich pasują. Pierwsze dwa zrobiłam dla siebie:



Kolejne cztery w upominku świątecznym dla przyjaciółki i znajomej - też po dwa:



Zające się spodobały i zostałam poproszona o cztery białe... Tu już zapakowane do przekazania ;-)


Kiedy zostały odpakowane, domówiono jeszcze takie trzy ;-)))



W sumie powstało stadko liczące sztuk trzynaście, ale razem nie załapały się na żadną fotkę.

Cieszy, gdy to, co robimy, znajduje uznanie i sprawia komuś frajdę :-))

I to tyle na dziś. 
Trzymajcie się zdrowo, bo święta tuż tuż :-)
Wasza Chranna

11 komentarzy:

  1. Oj, ale jestem zachwycona i zaskoczona!! zdradzisz gdzie można kupić takie zajaczki? cudne są w tych frywolitkowych peniuarach! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu :-)
      Tam, gdzie ja kupowałam, już ich nie ma :-(
      Znalazłam w innym miejscu, ale drogie: https://www.etsy.com/listing/1675204832/personalised-engraved-single-bunny?ref=listing_page_ad_row-3&sts=1&plkey=a01c8c34352214d7e636d181dd3fb72c0651b547%3A1675204832&listing_id=1675204832&listing_slug=personalised-engraved-single-bunny

      i jeszcze trochę inne, bardzo drogie: https://onlinestores.onsale2024.ru/content?c=coniglietti+pasquali+per+bambini+amazon&id=21

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Całość wygląda tak elegancko i szlachetnie.
    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt , aby nadal wiosenna i świąteczna pora była inspiracją dla Twoich niebanalnych pomysłów. A... i na dyngusa kropli wody !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zające, zazdroszczę tym, którzy potrafią frywolitki. Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie zajączka i pisanki jest świetne. Życzę Wesołych Świąt ☺️ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne stojaczki i jajeczka w koronkach ślicznie się prezentują w komplecie. Radosnego świętowania :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające. Uwielbiam Twoje frywolitki. Czarujesz nimi przepięknie. W sumie nie dziwię się, że tak się spodobały i wznawiałaś produkcję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zajączki, więc nie dziwne, że się spodobały. Wspaniały pomysł, zwłaszcza na rustykalne dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zajączki z jajeczkami, oryginalna ozdoba, piękne frywolitkowe ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne stadko zajączków ze ślicznymi pisankami 😚🙂
    Oj sama z chęcią bym takie cudo przygarnęła to i nie dziwota ,że każdemu się podobały 😜

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)