środa, 15 września 2021

Diamentowo...

Ech, to lato! 
Nie sprzyja robótkowaniu u mnie... 
No bo jak tu siedzieć w domu, kiedy za oknem słońce i przygoda czeka?! 
Ale coś tam dłubałam wieczorami.
W rezultacie tego dłubania mam już wyhaftowane xxx w elfach i zostały tylko kreski, ale cóż, kiedy wypadła tymczasem kolejna prośba o metryczkę i diamentowe gody...
Co do metryczki, to tę samą - poziomkową dla dziewczynki - wykonuję piąty raz. I wiecie co? Znoszę to dzielnie, a nawet miło mi było do niej powrócić. Bo haftuje się ją przyjemnie i wygląda naprawdę bardzo ładnie po oprawie.
Dziś tylko karteczka okolicznościowa. Haftowałam tę milusią dziewuszkę, wspartą na diamencie, jedną nitką na bladoróżowej kanwie 20ct.Taka mi pasowała do papierków, jakie postanowiłam zastosować, no i dla uzyskania rozmiaru haftu, który musiał zmieścić się na gotowej bazie.
Szukałam motywu diamentu, bo tak sobie wymyśliłam. Z podpowiedzią pospieszyła Hanulek :-)
Haniu, jeszcze raz pięknie dziękuję Tobie za inspirację :-)
 
  
  

 
 
Tylko tyle dziś. 
Jeszcze tylko na koniec wspomnieniowe fotki wakacyjne... 




Mam nadzieję, że jeszcze we wrześniu pokażę moje elfy w całości.
A tymczasem pozdrawiam wszystkich najserdeczniej i wspaniałego września Wam życzę :-))
Chranna


14 komentarzy:

  1. Rany śliczny jest hafcik i ten diamencik!! No która z nasz nie pragnie diamentu?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, cudny motyw idealnie pasujący do okoliczności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, prześliczny hafcik :-) Cudna jubileuszowa kartka powstała :-)
    Wakacyjne fotki zachwycające... już tęsknię do lata...
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczną kartkę zrobiłaś;) Dziewczynka z diamentem na hafcie piękna;) Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zastanawiałam gdzie się podziewasz..
    Kartka jest prześliczna! Zawsze mam dylemat z takimi..Pięknie wykonane, duzo pracy w nią wlozylas najlepiej by bylo oprawić, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaś świetny haft - i nic więcej nie trzeba, "robi całą robotę". Prześliczna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadam by podziękować za tak liczne miłe słowa :) cieszymy się kiedy inni doceniają naszą pracę :) a tym bardziej tak uzdolniona osoba jak Ty. Trochę poznałam obserwując Twoj blog Twoją estetykę i dlatego tym bardziej słowa pochwały są dla mnie ważne.
    A nie potrafię opanować frywolitki którą Ty tak pięknie pokazujesz :) jeszcze raz dziękuję za odwiedziny.
    Cieszę się ze już jesteś z nami i mam nadzieję, że w dalszym ciągu bedziesz nas inspirować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancka oprawa, trafnie dobrany wzór, pięknie wykonany haft... jednym słowem zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft do tego idealna oprawa a efekt końcowy rewelacyjny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy haft; zdjęcia wakacyjne cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglada ta kartka. Nie pomyślałabym nigdy o wzorku z SODY na taka rocznicę a jest strzałem w 10. Ta 20ct była pewnie niezłym wyzwaniem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-)
      Haftowanie na 20 ct jedną nitką nie jest wyzwaniem. Chyba nawet haftuje się lepiej, bo nie trzeba uważać na to, by nitki układały się równolegle względem siebie, tak jak to jest w przypadku haftu dwiema :-)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)