poniedziałek, 6 lipca 2020

Piernikowa parka - Choinka 2020- lipiec

Witajcie, Kochani :-)
Żeby nie myśleć o świątecznym hafciku przez cały lipiec i móc oddać się kontynuacji pracy nad zaczętymi projektami, wrzucam dziś tę piernikową parkę Sody, którą od dawna miałam w planie. Myślę, że hafcik idealnie wpisuje się w nastrój świąteczny. Jako że nie wyobrażam sobie Świąt Bożego Narodzenia bez własnoręcznie wypieczonych i ozdobionych pierniczków. 
A Wy?
....Tak myślałam... ;-)))






Prawda, że do schrupania?
Zgłaszam pierniczki w zabawie u Kasi :-)



Serdeczności słoneczne posyłam wszystkim i dziękuję za słowa podtrzymujące na duchu :-)
Trzymajcie się zdrowo!
Chranna

62 komentarze:

  1. Sprytnie:)))ja też jak mam coś do zrobienia w terminie to wolę szybciej niż zostawiać na ostatnią chwilkę,bo tak jak z zakładką miałam problem z czasem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bywa różnie. Ale im jestem starsza, tym rzadziej zostawiam coś na ostatni moment ;-)

      Usuń
  2. Aniu! Oczywiście, że pierniczki muszą być :-) Te Twoje cudne są i przypominają rozgardiasz w kuchni towarzyszący wykrawaniu, pieczeniu a potem ozdabianiu :-) Uwielbiam to :-)
    Trzymaj się! Moc dobrych myśli posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasieńko :-)
      Trzymajmy się wszyscy w dobrym zdrowiu...

      Usuń
  3. Ach, jak ja lubię wzorki SODA! Pierniczki mniamuśne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się z naszą szefową umówiłyście, u niej ten sam uroczy wzorek. No słodziaki :) Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Kasi wersja mniejsza, u mnie bardziej rozbudowana :-)
      Pozdrawiam równie gorąco, Violuś :-)

      Usuń
  5. Pierniczki absolutnie do schrupania ;) Niezwykle urocza parka :) Pieczenie pierniczków na święta, to już część tradycji u nas :) Dzieciaki to uwielbiają. Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piekę z przyjaciółmi, tradycyjnie każdego roku :-))
      Najlepsza zabawa jest przy zdobieniu :-)
      Serdeczności, Reniu :-)

      Usuń
  6. sama słodycz! chciałoby się schrupać, ale jednak żal byłoby się z nimi rozstać :) odwieczny dylemat: mieć ciasto i zjeść ciastko pasuje tu jak ulał :D
    uzyskałaś bardzo fajny efekt głębi dzięki cieniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj, chyba podobnie masz ze swoimi cudnymi lalkami :-))
      Też pewnie trudno ekspediować w świat to, co się szydełkiem wyplotło :-)

      Usuń
    2. oj! czasami straaasznie trudno, ale czasami 'ratuję się' ponownym zrobieniem takiej lalki dla siebie :D

      Usuń
  7. Milujem perníky a tie tvoje sú milé...
    Pozdravujem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik, aż poczułam zapach 😀. Zawsze starałam się robić przed czasem ale ostatnio ledwie się coś wyrabiam. Chyba starość mnie dopada 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie bywało. Ostatnio zdrowie nie dopisuje, więc staram się, gdy tylko mogę i najlepiej jak najszybciej :-)

      Usuń
  9. Ja oczywiście też piekę pierniczki i ozdabiam. To są moje najulubieńsze słodkości! Karteczka baaardzo smakowita 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza piernikowa parka:) Śliczny i jakże pozytywny hafcik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie małe hafciki , bo szybko osiąga się ostateczny efekt :-)
      Pozdrawiam równie serdecznie :-)

      Usuń
  11. Cudowne słodziaki Aniu, mam do nich ogromną słabość :)
    Jak zwykle Twoja kartka jest cudowna, zresztą zawsze podkreślam
    że wszystko co wyjdzie spod Twoich doni to elegancja w każdym calu.
    Ściskam Kochana i życzę samych dobrych chwil Aneczko :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a ja nie wiem, skąd Ty masz tę mniejszą ich wersję...?
      Sprawdziłam u siebie i mam tylko wzorek tych większych, jak tu :-)
      Serdeczności najcieplejsze dla Ciebie. Dziękuję za miłe słowa :-)

      Usuń
  12. Cudne! Ale przecież taki urok wzorów SODA :) Nie można się do nich nie uśmiechnąć:)
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja chyba pierwszy raz haftowałam wzorek tej firmy? No ale mam nadzieję, że nie ostatni :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Ale świetne, takie nieporadne i rumiane.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od zawsze jestem pełna podziwu dla osób haftujących krzyżykami. Ja dla takiego haftu mam za mało cierpliwości.Nie wiem czy to za sprawą lata czy też z innych przyczyn ale dziś zachciało mi się dziergać, pierwszy raz od dwóch lat chyba.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, cierpliwość jest tam, gdzie pasja :-)
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  15. Pierniczki tak słodkie, że aż żal by było schrupać. Zatem dobrze, że to hafcik. Prześliczny, Anuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najpiękniej, Violu. Słodkość piernikowa, którą od dawna chciałam wyhaftować. Udało się :-)

      Usuń
  16. Jak najbardziej do schrupania:)) Urocza parka, pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, no do schrupania parka się nadaje i tyle w temacie 😉😊
    Karteczka będzie piękna, elegancka i baaardzo smaczna!
    A co do pierników...ja wypiekam pierniki w dużej ilości, ozdabiam maluje i z radością dzielę się mimi z bliskimi osobami, tak w ramach prezentu:)))
    Uściski słoneczne Kochana 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się uśmiecham na myśl o pierniczeniu przedświątecznym... mmm... ten zapach korzenny...
      Dziękuję, Anulko, serdeczności i pozdrowienia :-)

      Usuń
  18. Ale słodziaki, takie do schrupania.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierniczki na święta muszą być. To sympatyczny wzorek :-)

      Usuń
  19. Parka do schrupania! Przesłodkie, przewdzięczne, milusie!
    Pozdrawiam Aneczko najcieplej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urok i wdzięk tej parki zniewolił mnie do XXX ;-))
      Serdeczności nieustające, Ulciu :-)

      Usuń
  20. Jak zwykle urocze...Podziwiam i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać, Ulencjo, dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  21. Ostatnio czesciej wyszywam rowniez

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny wzorek na zawieszkę na choinkę :) śliczny haft - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierniczki naprawdę urocze, aż by się chciało je schrupac :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Cały wdzięk w tej muszce, kokardce i uśmiechniętych buźkach :-)

      Usuń
  25. Oczywiście, że nie może być Bożego Narodzenia bez pierniczków i ich zapachu. toż to cała kwintesencja tego magicznego czasu :)
    bardzo ładne hafciki, słodziutki buźki i pieknie zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, czas pieczenia pierniczków to początek radosnego świętowania.
      Dziękuję :-)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)