sobota, 24 lutego 2018

Posłaniec boskiego milczenia

...z epoki renesansu pojawił się na mojej kanwie, więc w ramach zabawy u Kasi wrzucam dziś obrazek i dźwięki :-)




Kasia mnie wzruszyła bardzo, bo podczas gdy ja, podekscytowana wyprawą do Irlandii, nie podlinkowałam swojej styczniowej pracy, ta kochana Dziewczyna zrobiła to za mnie, tak sama od siebie. 

Kasiu, uściski za to gorące! Ten renesansowy anioł to taki ukłon dla Ciebie za dobre serce :-)

Kto jeszcze tego nie zrobił, niech zajrzy koniecznie do Kasi, by móc podziwiać wszystkie styczniowe prace :-)
A tu moja skromna - lutowa :-) 



Przeznaczenie - świąteczna kartka dla pewnej przemiłej pani, miłośniczki włoskiego renesansu :-)
Serdecznie Was, kochani pozdrawiam, nie zawracam dłużej głowy i zmykam, bo czeka na mnie haft na kartkę ślubną, którą mam nadzieję niebawem pokazać.
Niech Wam weekend miło płynie i zaowocuje pięknymi pracami.
Pa

18 komentarzy:

  1. Piękny wzór . Tło dobrane rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne , ale tło mnie przeraża. Przed chwilą skończyłam pracę na czarnej kanwie i przyznam, że zmęczyła mnie okrutnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancka kartka. Pomomo niepozornych rozmiarów wydaje mi się, że była pracochłonna.
    Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anioł iście anielski. Znam Twoje zdolności, więc jestem pewna, że kartka z nim będzie przepiękna.
    Dziękuję za przemiłe słowa zostawione na moim blogu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba haft w tych renesansowych klimatach,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft!!! Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno powstanie przepiękna karteczka z tak uroczym haftem. Obdarowana na pewno będzie pod wrażeniem i będzie jej miło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny hafcik, Aniu!
    Czekam na karteczkę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ on piękny, klimatyczny, anielski!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Kochana :)) Cuuudowny obrazek :)) Jak i juz za chwilke Nowego Cuuudownego Weekendu Zycze !!! :))Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana !!! Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę i widzę, że nie pisałam. Co za niedopatrzenie. Aniu, przepiękności!
    Pozdrawiam słodko

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny haft! Utwór nawet znam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)