środa, 7 marca 2018

Tort z Mendelsonem w tle

Witajcie, Kochani :-)
Wpadam jak po ogień, bo czasu na nic nie mam. Więc tyko pokazuję kartkę ślubną, nad którą ostatnio pracowałam...


 ...i idę spać, bo piszę te słowa o czwartej nad ranem...
Na sesję ciekawszą nieco też, jak widać, czasu nie było :-(
Kartka jeszcze nie podklejona. W passe-partout dwojakiego rodzaju: kremowym i srebrzystym z fakturą. Chyba zostanie wybrane kremowe...



I zbliżenie na "koronkę" oraz bukiecik z koralikami:





Haftowałam na lnie Floba Superfine 35 ct

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, że jeszcze zaglądacie... mnie wciąż tak mało w blogosferze, za co bardzo przepraszam :-( 
Ale wszystko czytam i pamiętam o Was....
Uściski i przedwiosenne pozdrowienia Wam przesyłam...

A w ramach przeprosin dedykuję tę piękną piosenkę :-)





50 komentarzy:

  1. Powiem tak, kartka piękna, niebanalna i bardzo wysmakowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Elu, co Ty opowiadasz? :-D To jest tylko rzemiosło :-)))

      Usuń
  3. Piękna jest... Masz oko do wyszukiwania takich cacuszek, no i przede wszystkim masz pop prostu dobry gust ;) no i niezaprzeczalnie talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miodek smakował bardzo :-))) Pięknie dziękuję! Trafiło się ślepej kurze... ;-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Danusiu, starałam się, żeby była inna niż te najczęściej spotykane :-)

      Usuń
  5. Cudeńko Aniu! Zawsze wybierasz wyjątkowe wzory i także tym razem kartka przykuwa wzrok. Z pewnością zachwyci obdarowanych :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to kwestia szczęścia, trafisz na coś fajnego, lub nie. Mnie się tym razem udało, bo powiem, że też mi się podoba :-)

      Usuń
  6. Kartka niezwykle oryginalna - nietuzinkowy wzór wybrałaś, jak zwykle, zresztą. I efekt jest!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, w tej tematyce nie jest lekko trafić na coś oryginalnego... miałam szczęście trafić :-)

      Usuń
  7. Piękny ten wzór! Musiałaś się nadziubać na tej flobie :)
    Uściski serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że lekko nie było :-D
      Uściski równie gorące przesyłam, Aguś :-)

      Usuń
  8. Ciekawa praca -bardzo:)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, a haft dzieło sztuki. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wzór wybrałaś, Aniu!
    Świetnie prezentuje się na Flobie.
    Ta koroneczka to majstersztyk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, przyjmuję pochwałę od Ciebie z radością, bo tworzysz piękne rzeczy :-)

      Usuń
  11. Wzór niesamowicie piękny! Podziwiam za wyszywanie na tak drobnym materiale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę dziubania jest, bez lupy mowy nie ma, żeby się udało :-)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. No to miło mi bardzo. Dla moich to było wyzwanie ze względu na drobniutki splot lnu :-)

      Usuń
  13. Ta koronka i bukiecik to jest to! Delikatna, leciuchna, subtelna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe cudeńko!!!
    Zachwyci obdarowanych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ale za co, Danutko? Przecież Ty takie cuda tworzysz :-)

      Usuń
  16. Przepiękna kartka Aniu! Te koraliki dają niesamowity efekt. Spokojnie, blog nie zając ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ulga, jeśli się podoba :-) Dziękuję, Renko :-)
      Niby nie, ale chciałabym żeby było jak dawniej...

      Usuń
  17. Taki subtelny ten wzorek!! Bardzo ładnie go wykonałaś! Wykończenie koralikami jeszcze dodaje smaczku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pracochłonne te detale. Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne podejście do ślubnego tematu. Pamiątka zachwycająca w obojętnie którym passe. Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka jest śliczna i wyjątkowa, wykonana z sercem! Jak zawsze prezentujesz wzory wyszukane i nieoklepane. Brawo!!!
    U mnie też wolnego czasu jak na lekarstwo ale nie przejmuję się, po prostu bloguję w swoim tempie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest cudownie przepiękny po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny oryginalny haft, bardzo mi się kartka podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuuuudowna !!! :)) Kochana ja Tobie Zycze z calego serca ,abys wkoncu zwolnila ,odpoczela !!! :)) Pozdrawiam Cie cieplutko Wiosennie :)) Buuuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna, też ją szyłam w wersji z koralikami i bez, a także inne wzory z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w tym obrazku, jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)