środa, 18 października 2017

M jak MIKOŁAJ

Witajcie, Kochani, po krótkiej przerwie :-)
A przerwa, jak wiecie, była na metryczkę. 
Skończyłam ją 4 dni temu. Te cztery dni zajęły mi oprawa i sesja zdjęciowa. Niestety w warunkach słabego oświetlenia, dlatego proszę o wyrozumiałość, bo fotki są marne :-(
Haftowało się baaardzo przyjemnie. Jakkolwiek nie lubię powtórek, to gdyby mi przyszło wyszyć ją jeszcze raz, chętnie bym to zrobiła. Może tym razem dla dziewczynki...?
Oto efekt mojej pracy z myszowatym czy szczurkowatym... sama nie wiem ;-)












W oprawie prezentuje się tak:














Kolory na tych trzech poniższych zdjęciach są najbardziej zbliżone do oryginalnych (zależnie od światła):





I jak? Może być?

A teraz wracam do ikony :-)
Ale nim chwycę za igłę, podziękuję serdecznie za miłe słowa, za obecność, za gorące serca tak motywujące mnie do działania :-)
Radości Wam życzę z każdego wykonanego ściegu, każdego machnięcia szydełkiem czy następnego rzędu dzierganego drutami, z każdego naklejonego na kartkę elementu... jednym słowem z każdego aktu twórczego :-)
Do sklikania!
Pa

59 komentarzy:

  1. Cudna jest ta metryczka! Jeszcze nie widziałam takiego wzoru, więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest mało znany. Widziałam go wcześniej tylko raz na jednym z blogów. Potem szukałam i nie znalazłam. A niedawno natknęłam się na niego całkiem przypadkiem i zaraz potem został wybrany przez koleżankę do wykonania, co bardzo mnie ucieszyło :-)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda w tej oprawie. Myszka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mikołaj będzie chyba musiał troszkę dorosnąć do niego ;-)

      Usuń
  4. Cuuudowna ,Wyjatkowa i Niesamowita Pamiatka !!! :)) Baaardzo mi sie podoba :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyhaftowana metryczka. Właśnie takie podobają mi się najbardziej może dlatego że sama nie haftuję. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbujesz :-) Dziękuję!
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Aniu cudowna metryczka, wzorek jest cudny nieoklepany. Mam nadzieję, że już za miesiąc takie tematy będą u mnie na topie. A zdjęcia prześliczne. Pozdrawiam serdecznie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc zleci jak z bicza trzasł i będziemy się cieszyć :-)
      Dziękuję serdecznie i uściski przesyłam :-)

      Usuń
  7. Śliczności...moje ulubione zestawienie kolorystyczne :) Zdjęcia śliczne...będzie wspaniała pamiątka! Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dzięki tej tonacji będzie cieszyła dłużej niż tylko w okresie wczesnego dzieciństwa :-)
      Oby!
      Buziaki!

      Usuń
  8. wow ale cudo :) - bardzo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie się podoba :-)
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  9. Oryginalna, nietypowa... Ma w sobie to coś!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że inna niż te często spotykane :-)
      Dzięki!

      Usuń
  10. Przepiękna metryczka - to dowód, że metryczka dla dziecka wcale nie musi "walić" kolorami po oczach. Ta jest wyjątkowa ! Myszon jest słodki.. a szczególnie podobają mi się te dziecięce rysuneczki na dole haftu: stateczek i myszka.
    A sesja fotograficzna super - jak zwykle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była "miłość od pierwszego wejrzenia". Lubię kolory, ale bardziej spokój jednej tonacji :-)
      Cieszę się, że i Tobie się spodobała, Iwonko :-)
      Buziaki!

      Usuń
  11. Śliczna metryczka :) I do tych kolorków, ramkę też dobrałaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mi się udało :-) Jestem zadowolona. Oby się spodobała szczęśliwym rodzicom a w przyszłości dzieciakowi :-)

      Usuń
  12. Wspaniała metryczka i niepowtarzalna!!!! Piękna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgoś! Dobrze, że nie tylko mnie podoba się ten wzorek ;-)

      Usuń
  13. Jestem zauroczona metryczką.Przyciąga wzrok swą prostotą.Sepia zawsze się obroni:))))
    Praca wspaniała a prezentacja bardzoooooo urocza!

    Ps. przebieram nóżkami w oczekiwaniu na finalny efekt ikony....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania. Sepia to klasyczne piękno :-)
      A na ikonę niestety trzeba będzie jeszcze dość długo czekać...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. Aniu Twoje metryczki są zawsze bardzo oryginalne i perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam mi na serce nałożyłaś, Uleczko :-) Dziękuję pięknie za dobre słowo!

      Usuń
  15. jak dla mnie TAK !!! kolorystyka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny wzór! Zdaje się, że z tej serii wyhaftowałam jedną myszę w kolorach niebieskich :)Ale pewna nie jestem.
    Ten wzór przywodzi mi na myśl retro czasy, dlatego uważam, że idealnie wpasowuje się w dzisiejsza modę dziecięcą :) (powrót vintage i retro.
    Pięknie wykonana i sfotografowana . Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aguś :-) W fotografowaniu to ja Tobie nigdy nie dorównam :-) Ta sesja była tak "na szybko" i w złych warunkach świetlnych, a i z ilością elementów i tłem trochę bez pomyślunku zadziałałam...
      Uściski!!! :-)

      Usuń
  17. Mikołajek to szczęściarz. Subtelny ,figlarny wzór będzie wyrabiał w nim poczucie piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodoba domownikom :-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  18. Przepiękna metryczka, taka inna od wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza, urocza aż miło popatrzeć, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie się bardzo, bardzo podoba a na jakość zdjęć nie narzekaj. Są super i doskonale oddają piękno metryczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna pamiątka! Pięknie wykonana, super wzór, cudowne zdjęcia! Brawo! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze się pytasz, czy może być? Przecudowna metryczka! A jakie piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowicie piękna! Od razu przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna metryczka bardzo mi się podoba, jak również sesja zdjęciowa. Piękna pamiątka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesłodkość!
    Pozdrawiam Aneczko cieplutko i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, nietuzinkowa metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego wzoru jeszcze nie widziałam. Świetnie wyszła! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna metryczka, w dodatku jak pięknie obfotografowana :-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna, klimatyczna, taka trochę jakby w sepii ;) Bardzo mi się podoba jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Metryczka wyszła ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna jest w tych brązach, taka inna niż wszystkie
    nawet brak dobrego światła dziennego nie odebrał temu haftowi jego urody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)