środa, 8 grudnia 2021

Miś polarny ciepłolubny

 ...A w kubeczku volty ;-)))

Powstał, jak już pisałam, jakiś czas temu, ale nie składało się z sesją, bo wiadomo - przedświąteczna krzątanina. 
Haftuje mi się te zwierzaki bardzo przyjemnie. Wybrałam Murano. To moja ulubiona tkanina ze względu na równy splot wątku i osnowy.
Mulina oczywiście DMC.
Jedyna trudność, jak i w przypadku lisicy, to ten śnieżek. 
Na jakieś wygibasy przy fotografowaniu i obmyślanie wyszukanych aranżacji jakoś nie miałam weny, więc tradycyjnie: dechy i plener. Za to mojemu miśkowi towarzyszy piernikowy koleżka z motywem xxx na szaliku ;-))
Zapraszam do obejrzenia fotek :-)




















I te serduszka Wam posyłam w podziękowaniu za to, że jesteście :-)
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze.
Trzymajcie się ciepło i zdrowo!
pa

15 komentarzy:

  1. Wau, nádhera, milujem zvieratá vo vianočnom svetri :-)
    A oerníkový medveď je úžasný, krásny, milý...
    Gratulujem!!!
    Pekný advent,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jaki on śliczny! Przepięknie go wyszyłaś i oprawiłaś. A sesja zdjęciowa to już pełna profeska. Pozdrawiam, Aniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny miś, przepiękny i do twarzy mu w tych dechach :-) Piękna i perfekcyjna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt zwierzaków w sweterkach uważam, za jeden z najbardziej udanych na hafciarskiej niwie.
    W dodatku w takiej aranżacji i w takim słodkim towarzystwie to uczta dla oczu i przedmiot zazdrości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały hafcik. Bardzo podobają mi się te haftowane zwierzątka w sweterkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu prześliczny! Zdjęciami zachwycam się nieustająco :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity... przecudny !!!!!!! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny haft i wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i piękna oprawa-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te zwierzaki w sweterkach. Twój jegomość wygląda na bardzo zrelaksowanego misia... A może to przez ten sweterek bije od niego taki spokój :) Cudowny haft! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiu fiu, jaki elegancik w uroczym sweterku nam się prezentuje 😍
    Aniu hafciki i oprawa prześliczna, sesja zdjęciowa zachwycająca! Talenta masz do wszystkiego kochana 😁
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej! ale piękności! aż pozazdrościłam Ci mocno! I ta piękna oprawa. Możesz cieszyć oczy.
    marzę o tej serii zwierząt w sweterkach ale kiedy to będzie?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega gość, stoi wystrojony w ten sweterek i wygląda, jakby miał całą zimę i okolicę pod kontrolą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tego jegomościa. Wygląda tak spokojnie, władczo i dostojnie. Przepiękne wykonanie. Przepiękna oprawa. Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest tak cudny ,że aż brak słów:))a sesja bajka:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)