niedziela, 22 marca 2020

A dokąd to z moimi dziećmi? Oddawaj!

...Taki mi się obrazeczek wyszył. Miało być radośnie, kartkowo... a tu z wysyłania kartek nici będą. Nie trzeba narażać pocztowców w ten trudny czas na więcej stresu, niż muszą znosić, pukając do tylu drzwi. Cóż, kartki sobie poczekają na lepsze czasy...





Dziękuję niezmiennie za wszystkie sympatyczne komentarze, za miłe słowa. Wszystkim zmartwionym obecną sytuacją chciałabym jak najwięcej otuchy wlać. 
Cieplutko pozdrawiam. Zostańmy w domu, jeśli tylko charakter pracy nas do niej nie zmusza... Tylko w ten sposób możemy strącić koronę wirusowi w tym sezonie... Pomóc przetrwać słabszym,  starszym i sobie do czasu wynalezienia leku i szczepionki.
Nie jesteśmy bezradni. Mamy DOM i możemy uczynić go naszą twierdzą.  



paa

39 komentarzy:

  1. Podziwiam Aniu Twoją cierpliwość do małych wzorów. Wybierasz śliczne i pracochłonne. Ja wolę większe projekty, bo prawdziwą zmorą jest dla mnie przygotowanie się do hafcenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha... mam dokładnie to samo z tymi przygotowaniami :-))))
      Ja miejsca na ścianach nie mam, więc skupiam się na małych formach. Takich, co to w świat potem lecą ;-)

      Usuń
  2. Rozczulający hafcik :) Też w tym roku nie będę wysyłać kartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie :-)
      Hafcik jest delikatny. Taki powrót do bezpiecznego czasu dzieciństwa...

      Usuń
  3. Śliczny wzór:))
    Podobno najszybsza przesyłka idzie sześć dni:)i rzeczywiście można się powstrzymać,po co narażać pocztowców:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft i kartka. Musi zaczekać, a piosenka podniosła mnie na duchu. Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to dobrze :-)
      Słuchaj często. Nasz dom to nasza twierdza teraz ;-)
      Pozdrawiam również cieplutko. Pozostań w zdrowiu :-)

      Usuń
  5. Powiem ci, że mam oko na te wzorki, bo ja takie uwielbiam. Na razie podziwiam u ciebie.:) Ano tak, w tym roku trzeba będzie powysyłać kartki mailowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo, czy nie pozamykają nas w domach wszystkich jak we Włoszech. Zrobiłam zamówienie internetowe... teraz czekam na dostawę i żałuję... Bo jak sobie pomyślę o tych biednych listonoszach i kurierach... A przecież mogłam się obejść. Po prostu refleksja przyszła za późno...

      Usuń
  6. Krásna výšivka, pohľadnica je top.
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny motyw i piękne wykonanie! ktoś kiedyś będzie nią zachwycony! teraz faktycznie lepiej zaczekać z wysyłką, jeżeli to tylko możliwe.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i cierpliwości w te trudne dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędźmy doręczycielom stresu w te dni... Kartki można posłać elektronicznie, a do tradycyjnych wrócimy w lepszym czasie :-)
      Dziękuję i odwzajemniam te życzenia. Serdeczności :-)

      Usuń
  8. Piękna i sympatyczna karteczka a motyw uroczy :))) Pozdrawiam Cię cieplutko w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również najserdeczniej Cię pozdrawiam. Dobrego zdrówka :-)

      Usuń
  9. Aneczko, dziewuszka jak marzenie. Tak sobie myślę i myślę i wniosek jest jeden - również zawieszam wielkanocną działalność. Wzorki wyszywać będę, to radość i miła odskocznia od tego co na świecie. Kartek robić nie sposób. Jesteśmy odcięci od świata, ale wirtualnie wciąż blisko. My już od tygodnia w kwarantannie. Sytuacja jak w Polsce. Ludzie zachowują się jak we Włoszech. Zostaje nam tylko nadzieja.
    Pozdrawiam najcieplej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Haft mnie uspokaja, odciąga myśli ponure w przyjemne rejony... A co do kwarantanny... ludzie, którzy jej nie dochowują, mając możliwość izolacji, sami sobie strzelają w kolano. Im mniej dyscypliny, tym dłużej cały koszmar potrwa. A i tak zanosi się na dłuuugo....
      Uściski posyłam wiosenne, Uleczko

      Usuń
  10. Hafcik uroczy! Z pewnością kartka z nim będzie niepowtarzalna! Teraz jednak najważniejsze jest zdrowie!
    Zdrowia Aniu dla Ciebie i Twoich bliskich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kasiu. Siedzę w domu karnie i nosa za drzwi nie wystawiam.
      Dobrego zdrowia, Kasiu!!
      Dziękuję :-)

      Usuń
  11. Prześliczy i uroczy hafcik:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam podziwiać takie małe hafciki. Małe a tyle się na nich dzieje. Pięknie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obrazeczek opowiada zabawną historyjkę :-)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Śliczny hafcik Ci się wyszył. Karteczka niech poczeka na lepszy czas a my pozostańmy w domu, aby ten czas jak najszybciej nastał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      Dokładnie tak :-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. No i masz! Dwa posty mi się zlały w jeden...
    Ta karteczka równie urocza, jak poprzednia.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać, Violu, dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  15. Wspaniały obrazek Aniu, bije z niego mnóstwo pozytywnej energii. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie tak chciałam, żeby było krzepiąco...
      Dziękuję i wzajemnie, serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. Twoje kartki są przepiękne,wiem ile trzeba sie nameczyc przy takich małych wzorkach. Uważaj na siebie, chociaz z tego co piszesz jesteś bardzo rozwazną osobą, faktycznie trzeba ograniczyć wszelkie wysyłki. Podoba mi się określenie :stracić koronę wirusowi, przysposobie je jesli nie masz nic przeciwko.Pozdrawiam i życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa... Rozsądek i ostrożność z wiekiem przychodzą, więc chyba tak... :-)))
      Oczywiście nie mam nic przeciwko posługiwaniu się wymyśloną przeze mnie frazą :-)))
      Serdeczności i dobrego zdrowia w parze z cierpliwością :-)

      Usuń
  17. Przepiękny wzorek, Aniu!
    Rewelacyjnie prezentuje się w takiej skromnej oprawie.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeurocza kartka!😍 Raj dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ wspaniały i uroczy hafcik wybrałaś Aniu. Coś cudnego. Pozdrowionka gorące, zdrowia i spokoju na teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze podziwiałam i uwielbiałam Twoje kartki Aniu!
    Dla mnie to szyk i elegancja w jednym.
    Hafcik bardzo efektowny...wbrew wszystkiemu niosący radość i nadzieję:)
    Uściski słoneczne:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. W te Święta Wielkanocne życzę wyjątkowego szczęścia, miłość Boga i opiekę aniołów, nadziei.
    Życzę aby święta Wielkanocne przyniosły radość,pokój oraz wzajemną życzliwość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)