piątek, 28 lutego 2020

Wiosna, panie sierżancie!

Na moich kanwach dowód niezaprzeczalny, że już obecna.
Najpierw pojawił się kur. Kto mnie zna, ten wie, że Wielkanocnych Świąt bez kogutów u mnie być nie może. W tym roku wybór padł na hafcik bardzo kolorowy i w rustykalnym stylu. Odkąd zobaczyłam ten wzorek, wiedziałam, że wcześniej czy później go wyhaftuję. No i nadszedł ten moment. Kartka jeszcze nie gotowa, ale myślenie o papierkach i oprawie włączyłam...





Drugie maleństwo to szarak. Ćwiczy skoki swoje z zapałem, ale ostrożnie, coby barwionych jajeczek nie uszkodzić ;-))




Na zdjęciu przymiarka z wykorzystaniem dwóch scrapków, które wraz z wielką paką od Ani do mnie przyfrunęły :-)))
Popatrz, Aniu, jak szybko się przydały!
Szczęście się do mnie szeroko uśmiechnęło, bo w zabawie u Ani prócz mnóstwa wycinanek i przydasi różnej maści wygrałam C U D N Y łapacz snów przez Anię wykonany i serducho Jej paluszkami poczynione. I za sprawą tej wygranej wiosna nie tylko na kanwie, ale i w sercu moim zagościła 😍
Paczki nie pokażę, bo drżącymi rękami, w pośpiechu, wszystko wyjęłam, żeby jak najszybciej dotknąć i oczy nacieszyć skarbami. Po rozpakowaniu fotkę strzeliłam i... tadam!... proszę bardzo:













i serduszko...



Aniu kochana, dziękuję z całych sił za ogrom radości, jaki mi sprawiłaś swoimi pięknymi pracami 🥰



Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim postem, serdecznie Was pozdrawiam i trzymajcie się zdrowo!
pa

24 komentarze:

  1. Twój my tak przyćmił dla mnie wszystko inne.
    W jednym małym hafcie pomieścić tyle kolorów i jeszcze żeby to wszystko grało?
    Niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym maleńkim hafciku z zajączkiem jest aż 17 kolorów. To też i mnie zaintrygowało... bardzo chciałam zobaczyć, co też z tego wyniknie :-)))
      Dziękuję i cieplutko Cię pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Czego się nie dotkniesz wychodzi pięknie, ciekawe są Twoje karteczki ta z zajaczkiem wygląda jak by była przyszyta maszyną bardzo ciekawie to wygląda. ☺️ upominki są piękne, szczególnie serduszko przypadło mi do gustu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Karteczki nie są jeszcze gotowe, to dopiero poszukiwanie papierków pasujących do motywu haftu...
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  3. Hafciki świetne, ale kur zdecydowanie zauroczył mnie na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również mój faworyt, Ewo ;-))
      Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Hafciki bardzo urocze! Cudne kartki z nich będą. Zawsze jakieś fajne wzorki wynajdziesz :) Prezenty od Ani niesamowite. Ten łapacz snów robi wrażenie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się naszukać trzeba, ale frajda jest, gdy się spełniają oczekiwania związane z wzorem i kiedy praca znajduje aprobatę oglądających :-)
      A w kwestii prezentów zgadzam się z Tobą w stu procentach :-)
      Dziękuję, Reniu, pozdrawiam również :-)

      Usuń
  5. Oba hafciki są bajeczne! Nie mozna od nich oderwać wzroku. Piekne będą z nimi kartki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten ogonek szaraczka w kształcie serduszka zauważyłaś?
      :-)
      Dziękuję pięknie :-))

      Usuń
  6. Piękne hafty, cudne, a i przymiarki ślicznie je ozdabiają. Piękny prezent dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju! Piękne oba hafciki! Kur przyciąga mój wzrok czerwienią i energią z niego buzującą... Króliś niby spokojniejszy w barwach ale swój urok ma :-)
    Upominek cudny, gratuluję!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, śliczne wzorki wybrałaś i piękne przymiarki poczyniłaś :-)
    A przesyłka cieszy ogromnie.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty i piękne prezenty 😊 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj...Wiosna Wiosna, co widać w Twoich uroczych hafcikach Aniu:)
    Finezyjne i pięknie wykonane,już widzę jakie śliczne będą Twoje karteczki.
    Aniu nawet nie wiesz jak bardzo mi miło z tego powodu,że przesyłka sprawiła Ci tyle radości. Od Twoich miłych słów pod adresem moich prac, serce rośnie:)
    Bardzo bardzo się cieszę razem z Tobą !!!
    Serdeczności i wszystkiego pięknego na każdy dzień dla Ciebie życzę :))):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałoby by się napisać...o kur ! ;)
    Twój kurak Aniu na bogato, w kolorach przyprawiających o szybkie bicie serca .
    Króliczek równie uroczy, łagodność kicająca...obie karteczki jak zwykle eleganckie i pięknie wykonane:)
    Paczki od Ani nie zazdraszczam, bo i ja mogę cieszyć swoje oczęta aninym łapaczem. Cieszę się, że dzięki tym przydasiom będziesz mogła tworzyć jeszcze więcej śliczności Aneczko:*
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kogut - cudność! Oczy same się do niego śmieją. Szalenie pozytywny!
    Kochana, bogata jesteś w piękności!
    Pozdrawiam Aneczko cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tu świątecznie i kolorowo, tego mi trzeba było w tym zwariowanym czasie, ślicznie Aniu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosennie już u Ciebie. Żywo, kolorowo za sprawą zajączków i innych kogucików :)
    Gratuluję mocno wygranej u Anii - przepiękna zawartość przesyłki trafiła do Ciebie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje Wielkanocne hafty tak piękne i radosne, że usta same rozchylają się w uśmiechu. Łapacz snów rzeczywiście przepiękny, łączący różne materiały i techniki. Oby tylko wyłapywał te niepożądane sny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kartki! 😍
    Patrząc na obecną sytuację nie wiem jakie te święta będą....tak nie było nawet 2000 lat temu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat przeżywa niezwykłe rekolekcje. Święta najpewniej przesunięte będą... lub w zaciszu domowym spędzone. Pokarmy sami w domach pobłogosławimy. Każdy z Nas jest przecież rodzajem świątyni :-)
      Kartek w tym roku nie będę rozsyłała. Poczekają na lepsze czasy. Nie chcę narażać pocztowców na większy stres niż znoszą, pukając codziennie do tylu drzwi w czas epidemii.
      Dziękuję Ci i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)