wtorek, 4 lutego 2020

Luty znaczy srogi. Srogi znaczy mroźny. A na mróz czapeczka :-) Choinka 2020 - luty

M jak Matylda, Marcjanna, Magdalena, Malwina, Melania... a może Macedoniusz, Machabeusz...?
Kolejna literka się wyłoniła spod mojej igły. No, nie mogłam się oprzeć tej ptaszynie w cieplutkiej czapeczce, co wśród czerwonych jagódek przysiadła w mroźny i śnieżny czas :-)
I tak oto następna kartka świąteczna gotowa. Papierki jak poprzednio, bo mi tu bardzo pasują. Ozdób żadnych, bo sam haft tak bogaty w szczegóły, że nic dodać ;-)










Kartkę zgłaszam w zabawie u Kasi - baner z linkiem z boku po prawej :-)
Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze, pozdrawiam cieplutko i miłych chwil życzę wszystkim do mnie zaglądającym :-)
paa


64 komentarze:

  1. Te wzorki są bardzo urokliwe i pięknie sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Finezja tych projektów jest niepodważalna :-))
      Wybór mój był oczywisty, bo lubię wdzięk i lekkość francuskich wzorków.
      Pozdrawiam i dziękuję za wizytę :-)

      Usuń
    2. Ja również dziekuje za odwiedziny i miły komentarz. Oczekuję teraz Twojego przyborniczka. Na pewno bedzie zjawiskowy i dopracowany jak wszystkie Twoje prace. Te francuskie wzory bardzo mi się podobają,ale wbrew pozorom są pracochlonne. Pozdrawiam .

      Usuń
    3. Troszkę tak, ale wiesz sama, że nic nie ma z niczego :-) Więc jak się coś podoba, chwytam za igłę i działam, Ten hafcik powstał, jak poprzedni, w dwa wieczory :-)
      Pozdrówko :-)

      Usuń
    4. To Prawda..nic z niczego nie ma..

      Usuń
  2. Do ochów wyżej dodałabym - nastrojowe.
    A oprawa- idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Iwo. W nastroju wyjątkowe. Bo wzorki nawiązują do minionej epoki. A dawniej było tkliwiej i czulej. Dziś pośpiech, gonitwa, materializm, choć nie dialektyczny... a jednak... i więcej chłodu... Zdawkowe i zwyczajowe: "miłego dnia" często ma załatwić wszystko w międzyludzkich kontaktach...

      Usuń
  3. Cudny ten mały hafcik, lubię takie, choć samej ciężko mi sięza takie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a mnie z kolei najtrudniej przychodzi mozolne dłubanie dużych projektów... Szybko nuży mnie taka praca ;-)
      Dziękuję, Gosiu, pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Ja oczywiście uważam, że jedyna słuszna wersja to "M jak Małgorzata" :) Piękna i bardzo urokliwa praca, w cudownej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzata to piękne imię, Gosiu :-))
      Noś je z dumą!
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Ta kartka jest wspaniała! Tak jak napisałaś, sam haft jest na tyle strojny i bogaty, że nie potrzebuje żadnych dodatkowych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że zajmuje znaczną część powierzchni kartki... :-)
      Nawet napisu nie ma tu gdzie umieścić, ale mnie to zupełnie nie przeszkadza ;-)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam, Ewo :-)

      Usuń
  6. Aniu...Francja-Elegancja w pełnej krasie, hafcik karteczka i zdjęcia no po prostu uczta dla oka ! A co do literki M moja pierwsza myśl, to M jak Melania i od razu skojarzenie z " Trędowatą " sama nie wiem czemu ?:D
    Pozdrowienia słoneczne ślę i wszystkiego dobrego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, gdybym miała te wszystkie bajery, wykrojniki itd to pomyślałabym o jakieś ciekawszej ramce, ale że nie mam, musi być prosto. Dlatego wybieram takie wzorki, które nie wymagają bogatej oprawy ;-)
      Serdeczności posyłam do Ciebie i niech się pięknie dzieje 😍

      Usuń
    2. Aniu Twoje wybory są bardzo trafne i nie potrzebujesz nic więcej,tak jest realnie i elegancko:)))
      Buziaki!

      Usuń
    3. Dziękuję, Aniu, czytać takie komplementy jest bardzo, bardzo miło :-))
      Lubię haftowane karteczki, ale czasem brakuje czasu na takie wzorki bogate w detale... :-)

      Usuń
  7. Karteczka cudna. Hafcik taki wesoły, subtelny i wszystko tak dopracowane jak zwykle u Ciebie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło bardzo czytać :-)
      Ptaszyna i wianuszek z literką wpadły mi w oko, bo słodycze lubię, a na odwyku jestem od słodkości. To tak przynajmniej sobie folguję i życie słodzę ;-)
      Pozdrowienia ślę :-))

      Usuń
  8. Piękny wzór i wykonanie:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy obrazek - też lubię te "francuzy".:) Karteczka może i prosta, ale przez to elegancka i pełna klasy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft jest dość strojny, w detale bogaty, więc nie chciałam natłoku motywów i mieszanki stylów :-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  10. To bardzo fajny pomysł na spersonalizowane monogramem życzenia. Hafcik jest piękny i nadmiaru ozdób z pewnością nie potrzebuje, zresztą ja w każdej materii uważaj, że mniej znaczy więcej;-). Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślę sobie, że monogram nie przeszkadza świątecznym życzeniom :-)
      Jestesmy więc zgodne, co mnie cieszy. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  11. Ajajaj, jaki dopieszczony obrazek! I te kolory takie wesołe, rozweseliłaś mi tą ponurą aurę za oknem, pozdrawiam Aniu, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tak... jeśli się udało, to cieszy bardzo. Dziękuję, Justynko.
      Pozdrawiam również i niech weekend miło upływa :-)

      Usuń
  12. Posiadasz wyjątkową zdolność wybierania cudnych wzorów :) Niezwykle uroczy haft. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szperam po necie i cieszę się, gdy trafię na coś ładnego... Kupowania unikam, bo jest jak jest... i na lepiej się nie zanosi... ;-))
      Dziękuję, Reniu, pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  13. Urocza ptaszyna w Mikołajowej czapeczce, a na dodatek "moja" literka. Będzie piękna, spersonalizowana karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce mi skradła, bo słodka :-))
      Pozdrawiam, Marysiu :-)

      Usuń
  14. Cudowne wykonanie, ten rdzawobrzuchy rudzik zachwycił mnie ogromnie, wow! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie :-)
      Rudziki mają nieodparty wdzięk i piękną symbolikę :-)
      Pozdrawiam również serdecznie :-)

      Usuń
  15. Uroczy ten obrazek, haft przepiękny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Czas pomyśleć o Wielkanocy, choć wciąż nie dość mi zimy i zimowych motywów ;-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  16. Kolejny zachwycający hafcik, Aniu!
    Podejrzewam, że cały alfabet prezentuje się równie uroczo.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre literki są troszkę bardziej dziecięce, ale równie sympatyczne :-)
      Pozdrówko, Iwonko :-)

      Usuń
  17. Aniu, mamisz i czarujesz! Zachwycająca pracka!
    Pozdrawiam cieplutko (choć u nas deszcz...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, teraz u mnie to, co i u Ciebie podziwiam. Podobnie wybieramy obie :-)
      U mnie pogoda w kratkę, a cała zima był najbardziej nijaka pogodowo, jaką dotąd przeżyłam... Mam wielki niedosyt, zwłaszcza gdy patrzę na ostatnie obrazki z Turcji... Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  18. piękna praca, wyjątkowa i subtelna pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak, jak lubię... jeśli tak, jak piszesz... Dziękuję i pozdrawiam również :-)

      Usuń
  19. Magiczna karteczka z piękną ptaszyną w zimowej scenerii.
    Pozdrawiam, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie się z Tobą zgodzę, Violu :-)))
      Serdeczności :-)

      Usuń
  20. Przepiękna karta, z pewnością ucieszy obdarowanego!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu ja uważam, że nie są Ci potrzebne żadne wykrojniki, papiery i inne cuda.
    Twoje kartki i hafty są klasą samą w sobie. Wśród setki innych kartek zawsze rozpoznałabym tą która wyszła spod Twoich zdolnych dłoni.
    Dla mnie to styl, szyk i elegancja sama w sobie :) :*
    Chylę czoła...
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu... lejesz "mniód" na moje serce... a ja mam radość, gdy czytam :-)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  22. Prześliczny hafcik wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy haft Jak mi brak tych zabaw

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam! Przepiękna kartka!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu. Pokazujesz piękne rzeczy wykonane artystycznie, jak zawsze. Pozdrawiam Cię również :-)

      Usuń
  25. Zawsze podziwiam osoby zajmujące się haftem krzyżykowym(sama nie mam do niego cierpliwości). Ptaszyna urocza, poprawia nastrój swoim wyglądem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość jest tam, gdzie pasja. Trzeba to lubić i wtedy się zjawia :-))
      Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  26. Podziwiam i zazdroszczę zdolności ;) w pozytywnym słowa znaczeniu.
    Kiedyś może spróbuję...ale póki co tylko podziwiam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, na pewno Ci się spodoba, gdy spróbujesz. A zdolności tu nie trzeba, z czasem każdy warsztat jest do opanowania :-)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  27. Przecudne hafciki wybierasz Aniu. Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osatnio pozostaję pod wpływem francuszczyzny, Violuś :-)
      Serdeczności :-)

      Usuń
  28. Cudny wzór, cudna kartka. Muszę się wreszcie odważyć i stworzyć jakąś kartkę świąteczną.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)