poniedziałek, 13 stycznia 2020

Spojrzenie wstecz

Styczeń to taki czas, kiedy przychodzi obejrzeć się za siebie, podsumować, wyciągnąć wnioski...  Ten jeden, jedyny raz. Bo kiedy już to zrobię, więcej przeszłości nie rozpamiętuję, a skupiam się na tym, co TERAZ :-)
Jaki to był dla mnie rok, ten 2019.?
Rok, w którym dużo się działo... i zupełnie inny niż kilka poprzednich. Naznaczony przede wszystkim dwoma wydarzeniami. Stratą bliskiej mi Osoby i podjęciem wielkiego wyzwania opieki nad małą dziewczynką przez osiem miesięcy, po dziesięć godzin dziennie :-)
Jak to w życiu bywa, obok zdarzeń smutnych, były też radosne. Dwa wesela w rodzinie, kilkudniowe podejmowanie gościa z Sopotu z nauką frywolitki...
Te różne zdarzenia zdeterminowały inne moje działania na polu rękodzielniczym. Co udało mi się zrobić? Podsumujmy.
Opublikowałam 31 postów z moimi pracami. A były to:

1. Zakładki do książek - siedem wyhaftowanych i pięć zrobionych szydełkiem






2. Pięć metryczek



3. Maleństwa takie wiosenne...


4. Wisiorek z niezapominajką



5. Kilka drobiazgów szydełkowych na choinkę, w tym 24 aniołki 
    (śnieżynek nieco więcej było, ale nie wszystkie załapały się na        fotkę)



6. Gromadka brodatych dziadków, którą plotło się fantastycznie i         uciechy było sporo przy nich :-)


7. I wreszcie drobne hafciki świąteczne w zabawie Choinka 2019



Kochani, nigdy nie ścigam się z czasem, z sobą, z losem... Cieszę się więc, że mogłam w minionym roku oddawać się swojej pasji mimo różnych przeciwności i za to Bogu dziękuję :-)
A Was serdecznie pozdrawiam, dziękując, że jesteście i życzę raz jeszcze wspaniałych dokonań na każdym polu w tym 2020.
Do sklikania :-)

27 komentarzy:

  1. Aniu, miło obejrzeć wszystko Twoje prace razem wzięte. Prace wysmakowane,starannie zrobione, pięknie sfotografowane.
    Niedosyt wywołuje tylko ich ilość i częstotliwość publikacji.
    I tych wspaniałych zamierzonych i niezamierzonych dokonań życzę nie tylko Tobie , ale i ...nam,oglądaczkom , podziwiaczkom i czytelniczkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwo, zrobię co w mojej mocy, by prac w tym roku było więcej. A co los na to, zobaczymy ;-)
      Serdecznie Ci dziękuję za te krzepiące i przesympatyczne słowa i ściskam mocno :-)

      Usuń
  2. Mnóstwo pięknych rzeczy zrobiłaś, wszystkie są takie wysmakowane. Zdjęcie z krokodylem wyglądającym z .. kubka? - wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to kubek - wierna imitacja obiektywu. Obiektywnie rzecz ujmując, sesja z kubkiem udana ;-)) Mam kilka innych ujęć jeszcze, ale nie chciałam zanudzać Was tyloma zdjęciami z krokodylem... Może kiedyś je pokażę ;-)
      Dziękuję Ci bardzo za taką ocenę moich prac, ściskam gorąco :-)

      Usuń
  3. Wspaniałe prace :) szczególnie zakładki zapadły mi w pamięć - makowa i chabrowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściem jedna z tych dwu makowych została dla mnie i nikomu nie oddam :-)))
      Serce z napisem amore i fuksja też. A reszta zakładek w świecie szerokim :-)
      Dziękuję pięknie, Uleńko, za dobre słowa :-)

      Usuń
  4. Przepiękne, cudownie dopracowane i cieszące oko prace! Zachwycam się wszystkimi i cieszę się, że pomimo różnych przeciwności losu dzieliłaś się z nami swoją pasją :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe podsumowanie minionego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) Miałaś bardzo pracowity i wymagający rok, nie tylko pod względem robótkowym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne podsumowanie zeszłorocznych prac - jest na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i eleganckie prace. Współczuję straty bliskiej osoby. .....Ale nadejdzie lepszy czas. Czekam na kolejne piekne prace ☺. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i dużo prac wykonałaś w zeszłym roku. Podziwiam. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pieknych prac zrobiłaś, było czym zachwycic oczy, zakładki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, twórczy rok za Tobą, Aniu!
    Twoje prace oglądam zawsze z wielką przyjemnością :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu brawa dla Ciebie ,że mimo przeciwności losu i przykrych zdarzeń tyle pięknych prac wykonałeś:)
    Zakładkami się zachwycam...chaberkowa miodzio!
    Aniu czy mogę zgapić wzorek na aniołki ?
    Bardzo mi się podobaj i pewnie ślicznie wyglądają na choince 😊
    Uśmiechy ślę i dobrego życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Aniu, za słowa, od których ciepło się robi na sercu :-)
      Wzorek na aniołki nie jest mój, a ogólnie dostępny w sieci :-)))
      Cieszę się, że wpadł Ci w oko, szydełkuj! :-)))
      Serdeczności posyłam :-)))

      Usuń
  13. Piękne podsumowanie mnóstwa cudnych prac. Moje serce skradły te zakładki z makami i aniołeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci aby ten rok przyniósł Tobie i twoim bliskim tylko dobre rzeczy...śmierć kogoś kogo kochamy zawsze zostawia pustkę..oby Dobry Bóg zaleczył Twoje rany.Dobrze że dziecko którym się zajęłaś miało taką dobrą opiekunkę. Na pewno oddałaś mu swoje serce a może i czegoś nauczyłaś.
    Twoje prace są śliczne i pomimo obowiązków znalazłaś czas na pasję :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace zrobiłaś:)Zakładka z chabrami cudna,a dzięki Tobie i ja zrobiłam serduszkową zakładkę dla mojego M:)))A pro po zakładek.Wzór Małego Księcia mam z pinterestu,kiedyś szukałam wzorów z księciem i znalazłam sporo,zapisałam na tablicy i teraz skorzystałam,tylko go zmniejszyłam,bo sam wzór akurat ten jest raczej na obrazek:)))pozdrawiam i życzę dobrego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo pracowity rok za Tobą, który pięknymi pracami zachwyca. Podziwiam wszystkie, i te haftowane, i te szydełkowe, wszystkie w równej mierze. Podziwiam pomysłowość, perfekcyjne wykonanie i ogólny design. Niech w nowym roku smuteczki Twoje progi omijają i fory radością dają, a ty twórz.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam Cię od lat, choć rzadko komentuję biegając z bloga na blog, bo tyle w nich cudowności. Twoje prace są cudne. Wszystkie perfekcyjnie wykonane. Zakładki,to mistrzostwo. Mimo wszystkich zajęć stworzyłaś tyle pięknych rzeczy. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pracowity rok, życzę by i ten był równie udany😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, tyle piękna stworzyłaś! Milo oglądać i podziwiać!
    Pozdrawiam najcieplej

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne dzieła sztuki! Bardzo podziwiam :) Zapraszam przy okazji do zabawy:
    https://joannapomaranska.blogspot.com/2020/01/zabawa-haftem-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne są te Twoje hafciki i miło je jeszcze raz zobaczyć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Same cudeńka :) aż chciałabym je wszystkie oglądać a potem pewnie mieć na własność

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)