poniedziałek, 10 grudnia 2018

Dam Ci bukiet serdeczny...

Witajcie. Najmilsi :-)
Dziś przychodzę z zakładką do książki, która jako drobniutki upominek wraz z karteczką świąteczną poleciała właśnie do Niemiec. Kiedyś haftowała ją moja Córa dla swojej znajomej w Anglii. A wczoraj zrobiłam to ja. W rzeczywistości wygląda troszkę inaczej niż na fotce, bo na chwil kilka przed wysłaniem dorobiłam chwościk czerwony u góry. Już nie zdążyłam niestety sfotografować jej ponownie, bo na dworze zrobiło się ciemnawo. Proszę więc o uruchomienie wyobraźni :-)


Z powodu kończenia pracy nad kartkami i też z racji szykowania różnych pakiecików wysyłkowych jestem w ciągłym niedoczasie i niedospaniu... Nie zdołałam zrobić zakładce zdjęć w domniemanym domku, czyli w książce jakowejś :-(
A z kartkami już prawie... prawie się uporałam... I oczywiście moje przymiarki okazały się nietrafione i troszkę inaczej podziałałam z haftowanymi motywami. Ale u mnie to częste ;-)
Wszystkie. mam nadzieję, pokażę w następnym wpisie :-)
Serdeczności przesyłam w ten piękny czas oczekiwania...
Dziękuję za każde ciepłe słówko. Jesteście szczodre, choć ja nie zasługuję. Tyle piękna tworzycie, tyle wspaniałych pomysłów, "bogatych" prac oglądam na Waszych blogach... a u mnie wciąż króluje minimalizm :-)))
Trzymajcie się ciepło! U mnie dziś śniegiem sypnęło...
Pa

16 komentarzy:

  1. Piękna zakładka z bardzo cieplutkim wzorkiem. Zastanawiam się, jak zrobiłas te koronkowe boczki, szydełkiem?
    Ja nigdy nie mam dobrego pomysłu jak zakładkę wykończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, To zwykły łańcuszek szydełkowy. Myślę, że do tego słodkiego motywu pasuje... Ale tutaj jest ramka, więc niczego nie musiałoby być. Zrobiłam te brzegi, bo wysyłałam do Osoby szydełkującej :-)

      Usuń
  2. Piękna zakładka :) łańcuszek po bokach doskonale ją uzupełnia, taka delikatna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna zakładka, uwielbiam Powella :) Szydełkowe wykończenie miodzio, to taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. motyw na zakładce jest bardzo fajny, a samo wykonanie - bez zarzutu! nowa właścicielka z pewnością będzie nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sympatyczny prezent:))taki od serca dla serca:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten bukiecik. Aż będzie się chciało wracać do lektury z taką zakładką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna ;) podoba mi się to wykończenie ;) też robiłam tą zakładkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft idealny do ozdobienia zakładki, prezent praktyczny a co najważniejsze piękny i bardzo oryginalny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy takiej super zakładce to aż się chce czytać...Pozdrawiam pa..

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza zakładka :) Do zakładki dokupić książkę i będzie świetny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam uwielbiam ten Twój minimalizm :) Ma w sobie coś magicznego. Nie inaczej jest z tą zakładką - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooh Aniu, Kochana Dziewczyno ♥ - uwielbiam ten upominek od Ciebie. I pomyśleć, że to już trzecie święta, gdzie Twoja kartka świąteczna z Bałwankiem w szaliku, gości w mych progach.
    Tym razem u syna na biórku, przy Mini choince :* - Serdecznosci kochana
    Joaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)