poniedziałek, 3 grudnia 2018

Mikołaje... bez worka :-)

Obiecałam mikołaje i dotrzymuję obietnicy. Są trzy. Oczywiście posłużą jako motywy na kartki świąteczne. Dwa nawet już po przymiarce. Ale nie wiem, jak będzie ostatecznie. Ten w kieliszku rodził nadzieję na niebanalny motyw. Mikołaj zajrzał do kieliszka i... trochę się zasiedział... Rozbawił mnie sam pomysł, ale końcowy efekt tak nie do końca mnie zadowolił.... nie wiem.... mam mieszane odczucia...











A ten wpisany w śnieżynkę to bardzo stary motyw i powstał przez przypadek. Zaczęłam haftować nie tę śnieżynkę, bo miała być z bałwankiem... i już nie chciało mi się pruć... :-)))



Biskupa Mikołaja chciałam wyhaftować, jak tylko go spotkałam. Wreszcie się udało :-)







A tak przy okazji... kliknijcie, proszę, w banerek :-))




Na dziś to tyle :-)
Dziękuję pięknie za Waszą obecność, za każde ciepłe słowo pod adresem tych maleństw moich. czymże one są wobec tak pięknych kolosów, jakie przychodzi mi podziwiać na Waszych blogach?!
Pozdrawiam serdecznie i do sklikania :-)
Wasza Chranna

31 komentarzy:

  1. Nie wiem, który ładniejszy. Każdy w swoim rodzaju. Ten w kieliszku rozbawia, ten w śnieżynce o zimie przypomina a Mikołaj biskup o pierwowzorze przypomina.Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biskup to oryginał, a reszta to podróbki i uzurpatorzy... Ale sympatyczni ;-)
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Urocze haftowane karteczki. Każda inna, na swój sposób wyjątkowa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu, serdecznie. Masz rację, że stylistyka każdego motywu zupełnie odmienna, choć temat ten sam :-)

      Usuń
  3. Oryginał najpiękniejszy! Również ze względu na oprawę, nic bym już nie zmieniała. Jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie cieszy, Olu. Też jakoś najbliżej mi do biskupa :-))
      Dziękuję :-)

      Usuń
  4. Przeuroczy ten Mikołaj w kieliszku 😀. Pozostali dwaj też niczego sobie goście 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie podejście do tematu z przymrużeniem oka ;-)
      Ale mnie najbardziej jednak podoba się biskup Mikołaj ;-)
      Choć trudno porównywać, bo przecież są to całkiem różne hafciki w stylu i nastroju :-)
      Pięknie dziękuję :-)

      Usuń
  5. Mikołaje przecudnej urody!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-)
      Mam nadzieję, ze sprawią radość po wyjęciu ze skrzynek i kopert :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  6. Mikołaj biskup przecudny :) Reszta też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podoba mi się najbardziej :-)
      Dlatego pokazałam na koniec ;-)
      dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Ten w kieliszku "odpoczywa" na pewno po rozwiezieniu prezentów;-)
    Świetne hafciki i podoba mi się ta ostatnia kartka, fajnie wygląda:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej kartce ostatniej napis powinien być chyba bardziej ozdobną czcionką wykonany... pomyślę nad zmianą, bo mi ta prosta nie pasuje trochę do zakrętasów przy wąsach Mikołaja :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  8. Wszystkie Mikołaje pierwsza klasa (zapomniałam o tym ostatnim!), choć ten pierwszy bardzo niepedagogicznie się zachował;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, niepedagogicznie. Ale w końcu to imieniny :-)))
      Dziękuję serdecznie :-)

      Usuń
  9. Ten Mikołaj dla dorosłych jest bardzo fajny:)taki niebanalny:))"zasiedział się w kieliszku"..dobre:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełnił swoim mikołajkowym jestestwem ten kieliszek od dna aż po brzegi, Bożenko :-)
      Dziękuję :-)

      Usuń
  10. Piękne prace. Pijany Mikołaj ujął moje serce - jest genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ludzką twarzą grzesznego człowieka i z przymrużeniem oka :-)

      Usuń
  11. Biskup Mikołaj najlepszy :) Ten pierwszy to może z prezentami do dzieciaków nie zdążyć :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Podchmielony Mikołaj? Pomysł pierwsza klasa, normalnie zakochałam się w nim i w pomyśle i w Mikołaju. W dodatku ten jego rozanielony uśmieszek... ech, zniewala.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią, że każdy święty chodzi uśmiechnięty. Może i prawda, ale nie wtedy, gdy na kacu są... po swoich imieninach. Wiem tylko jedno, że każdy święty swoje małe grzeszki ma :-)))

      Usuń
  13. Bardzo podobaja mi sie takie kartki z przymrużeniem oka. Od razu wywołują uśmiech i dobry humor. A chyba wysyłającemu o to chodzi, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  14. He He szampanowy Mikołaj jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikołajek w kieliszku genialny. Chyba słabą głowę ma.

    A śnieżynki też u mnie na tapecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś go zmogło :-) Gdybym ja wypiła szampana z takiego kielicha, w którym prawie cała się mieszczę, to byłabym nie do uratowania :-)))

      Usuń
  16. Wszystkie Mikołaje fantastyczne, a ten w kieliszku jest też świetny ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)