sobota, 16 grudnia 2017

Rzutem na taśmę

już myślałam, że przez tę ikonę nie zdołam przygotować w tym roku żadnych kartek świątecznych. Zaczęłam zazdrościć wszystkim tym kobietkom, które robiły karteczki przez cały rok... 
Udało mi się przygotować pięć... cóż, dobre i to.
Jak zwykle wszystkie minimalistyczne bardzo.
Nie potrafię się zdecydować, które zdjęcia wybrać, więc wrzucam, jak leci ;-)
















 





Życzę Nam wszystkim, byśmy do Świąt nie pomarli z zakrzątania!
Dziękuję za ciepłe przyjęcie ikony :-)
Pa

62 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. A ja ślicznie dziękuję za to miłe zdanie z wykrzyknikiem :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że się podobają, choć takie skromne :-)

      Usuń
  3. Przepiękne, a moją ulubioną jest karteczka z filiżanką :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był z nią mały problem, ale na szczęście został rozwiązany :-)

      Usuń
  4. Ja też pozazdrościłam wszystkim, które robiły kartki cały rok! Piękne kartki powstały u Ciebie, delikatne, eleganckie, ze smakiem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cztery określenia... jakże miłe sercu! Dziękuję :-)

      Usuń
  5. Wszystkie są prześliczne, ale zdecydowanie najbardziej podoba mi się ta z filiżanką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nagroda dla mnie za to, że nie odpuściłam... a mało brakowało, żeby jej nie było...

      Usuń
  6. Cudne! Lubie takie delikatne! Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że są, że z sercem... i że kogoś, daj Boże, ucieszą :-)

      Usuń
  7. Cudne kartki Aniu. Zdjęcia piękne, więc nie dziwne, ze się nie mogłaś zdecydować, któe wybrać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi zdjęciami to ja zawsze tak mam... trzeba mi to wybaczyć i już :-)))

      Usuń
  8. Piękne karteczki! Ja wolę jak jest trochę mniej, niż za dużo;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Eduś, u kogoś podoba mi się więcej, niż u siebie... i jakoś tak zawsze kończy się u mnie na minimalizmie :-)

      Usuń
  9. śliczne wszystkie :)))nie wiem którą bym wybrała...może choinkę:)jest minimalistyczna a przez to piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było przy niej klucza z numerami mulin, więc kolory dobierałam sama... tym bardziej cieszy mnie, że się Tobie spodobała :-)

      Usuń
  10. Ach takie kartki z haftem to moje marzenie. Nic więcej nie potrzeba, bo po co odwracać uwagę od takich malutkich dzieł sztuki. Świetnie Ci wyszły ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Magdo :-) Twoja pochwała dużo dla mnie znaczy :-) Masz wyjątkowy gust i własny styl :-) Podziwiam je od zawsze...

      Usuń
  11. Lubię minimalizm, zatem wzroku nie mogę oderwać. Sama nie wiem, która najpiękniejsza.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, Twoja perfekcja jest niedościgniona, nie równać mi się z nią!
      Dziękuję za dobre słowa :-)

      Usuń
  12. Prześliczne!!! Bardzo mi się podobają! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haft z filiżanką jest cudny taki ciepły i przytulny, nie mogę się napatrzeć. I choinka też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa projektantek... Ja tylko wybrałam i postawiłam krzyżyki :-)

      Usuń
  14. Filiżanka najpiękniejsza, szczególnie w tej aranżacji z prawdziwą filiżanką! Jestem wielką zwolenniczką minimalizmu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu :-) Lubię bawić się w wymyślanie aranżacji nawet do tak drobniutkich hafcików... choć ostatnio nie mam na to tyle czasu, ile bym chciała...

      Usuń
  15. Przepiekne hafty i karteczki a zdjęcia rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo motywuje, dziękuję... ze zdjęciami zimą zawsze jest mały ambaras, gdy nie jest się dobrym fotografem... cieszy tym bardziej to, co napisałaś :-)

      Usuń
  16. Piękne karteczki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nieśmiałą nadzieję, że adresatkom się spodobają... :-)

      Usuń
  17. Miło jest otrzymać taką wypracowaną karteczkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo miło. Otrzymuję je każdego roku i są dla mnie jak skarby :-)

      Usuń
  18. Bardzo ladne i pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... czasu było tak niewiele... cieszę się, że jednak choć tych kilka się udało przygotować :-)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Robione w pośpiechu, a jedna nie bez przygody :-)

      Usuń
  20. Wszystkie pięć piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mi się udało! Raz jeszcze... hi hi hi
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  21. "Życzę Nam wszystkim, byśmy do Świąt nie pomarli z zakrzątania!" - powinni to hasło drukować na t-shirtach, torbach, długopisach, kubkach etc ! Proponuję opatentować - póki ktoś nie zwęszy dobrego interesu :))
    Pozdrawiam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie karteczki są cudne, ale z choineczką i reniferkiem (ostatnia karteczka) - moje faworytki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :-) Miło mi bardzo, że przypadły Ci do gustu :-)

      Usuń
  23. Wyjątkowo gustowne kartki.
    A sesja zdjęciowa przemyślana w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko tak szybko... w biegu... ale staram się zawsze, żeby było przyjemnie popatrzyć... choć moje techniczne umiejętności są marne :-)

      Usuń
  24. Przepiękne! Świetne wzorki, choinka wygląda jak obsypana śniegiem.:)A filiżanka... Zapachniało świętami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było w planie co innego, ale nie wyrobiłam się w czasie... mam jednak cichą nadzieję, że się spodobają Adresatom :-)

      Usuń
  25. Przepiękne! W swym minimaliźmie kryją ogromną klasę! Podobają mi się wszystkie! A krzyżykowy kubek....szał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mała filiżanka do espresso :-) baaardzo ją lubię :-)
      Dziękuję pięknie i uśmiecham się szeroko do Ciebie :-)

      Usuń
  26. Gdy się umie tak pięknie haftować to na kartkach nic więcej nie trzeba bo haft już jest wspaniałą dekoracją kartki:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie mam doświadczeń i potrzebnych materiałów do zdobienia kartek... może pokusiłabym się o bogatszą oprawę, gdybym dysponowała takimi materiałami...

      Usuń
  27. Cudne hafciki, pięknie się prezentują w skromnej oprawie, nie potrzebują dodatkowych ozdób. Nie umiałbym wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie skończyłem jeszcze jedną, równie, a może nawet bardziej minimalistyczną :-D

      Usuń
  28. Co jedna to piękniejsza!
    Ja w tym roku ani jednej nie zrobiłam:) Czasu mi brakło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kartki muszą być :-) Lubię je haftować i wysyłać, mając nadzieję, że niosę nimi choć troszkę maleńkiej radości :-)

      Usuń
  29. Uwielbiam Twój karteczkowy minimalizm, Aniu!
    Są piękne, bez wyjątku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie taka dwoistość natury :-) Z jednej strony lubię ascetyczne i proste formy, a z drugiej - chciałabym się zmierzyć z czymś "bogatszym" w różne detale zdobnicze, które podziwiam na blogach :-)

      Usuń
  30. Takie minimalistyczne podobają mi się właśnie najbardziej!
    Wszystkie są cudne, ale ta zielona choineczka po prostu mnie rozbroiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham taki elegancki minimalizm. Wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)