niedziela, 28 maja 2017

Drobiazgowo

I znów maleństwa u mnie. Dwa. W dalszym ciągu zagospodarowuję maleńkie skrawki kanwy. U mnie nic się nie może zmarnować. Trzeba było znaleźć odpowiednio małe motywy - przeznaczyłam je na karteczki, ale te będę robić hurtem, więc na razie tylko hafciki :-)
najpierw piernikowy:



teraz myszowaty:



A teraz biegnę do Was w odwiedziny. Ale zanim tam się wybiorę, chcę bardzo serdecznie podziękować za wszystkie miłe komentarze i serdeczności. Bez Was nic nie miałoby tu sensu :-)
pa

53 komentarze:

  1. Pierniczek słodki, z serduszkiem pełnym miłości :-)
    A myszowatego Margaret Sherry już znam, gościł i u mnie ;-)
    Miłej niedzieli, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, wiadomo, któż by nie znał tych słodkich myszek!
      Dziękuję i wzajemnie :-)

      Usuń
  2. Ależ urocze te maleństwa, myszka cudowna.Bardzo dobry pomysł na wykorzystanie takich małych fragmentów kany. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostały mi jeszcze dwa maleństwa do pokazania i będę miała spokój z tymi kawałkami :-)
      Pozdrawiam Cię, Aniu, serdecznie :-)

      Usuń
  3. Przeurocze maleństwa! Karteczki z nimi na pewno będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :-)

      Usuń
  4. Śliczne hafciki :) Też gdzieś mam świąteczne myszki od M.S., muszę przekopać szuflady i przygotować do haftu, żeby były gotowe jeszcze przed sezonem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haftowało się szybko i przyjemnie, choć backstitch wygodniej byłoby na lnie :-)
      Polecam :-)

      Usuń
  5. No cudowne :) przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wizytę i komentarz :-)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :-)

      Usuń
  6. Myszowaty haft jest świetny. Biedna myszka będzie tak do grudnia stała ze skarpetą czekając na prezent?

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba hafciki urocze, piernikowy wzorek bardzo by mi się przydał Aniu, mogę poprosić o wzorek, e-maila znasz, może bym go zdążyła do środy na zabawę u Ulki wyszyć,a myszkę to wiadomo każda hafciarka ją zna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę do Ciebie, Violu, żeby zobaczyć, jak wyszła Twoja kartka z piernikowym ludzikiem :-)

      Usuń
  8. Anuś, Ty faktycznie jesteś Czarodziejka! Jak cudny jest Twój piernikowy ludek, oj jak piękny. Mniemam, że robiłyśmy (też takowego posiadam) z jednego wzoru. Twój to radość i delikatność, i uśmiech w kolorach, mój przypomina zombie...
    Myszul cuuudność!
    Pozdrawiam cmokaśnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulciu, troszkę zmieniłam kolory na intensywniejsze :-) Bo obie z córcią lubimy ciastka leciutko przypalone :-))) Ale pobiegłam do Ciebie i sprawdziłam - Twój pierniczek jest śliczny i w niczym temu ie ustępuje :-)

      Usuń
  9. Ja też mam taką manię,że zbieram wszystkie skrawki kanwy:)teraz się przydają na kartki:))superowe te hafciki:)ten z myszą chyba wyhaftuje:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszy są ekstra! Haftuje się dość przyjemnie :-) A co do kawałków, to strrrraszna sknera ze mnie i nic u mnie zmarnować się nie może :-)

      Usuń
  10. Oba wzorki śliczne, dawno już mnie kusiły, teraz jak widzę realizację, to kto wie...;) Czekam teraz na twoje kartki z nimi.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki będę robiła hurtem, mam bardzo mało materiałów i wprawy żadnej, więc pewnie jak zwykle - minimalizm bolesny :-)))

      Usuń
  11. Oba hafciki są świetne, ale ta myszka po prostu zawładnęła moim sercem - jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziakowe te Twoje hafciki:) No śliczne są jak nie wiem co:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jest bardzo miło, że tak się o nich wypowiadasz :-)
      Uściski :-)

      Usuń
  13. Male, ale prześliczne hafciki! Myszka przesłodka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze hafciki! Kartki z nimi będą cudne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym podołała zadaniu :-)
      Dziękuję i pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  15. Ale będą pienne karteczki ! Oba hafciki są słodkie, no inaczej nie można ich określić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja tak mam, że u innych podziwiam surowość, a sama zabieram się za słodycz :-)))

      Usuń
  16. Śliczne maleństwa zwłaszcza myszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka i mnie oczarowała, jak wszystkie, które zaprojektowała M.S.
      :-)

      Usuń
  17. Słodkie maleństwa, jestem bardzo ciekawa karteczek jakie z nimi powstaną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze koncepcji, ale mam nadzieję na jaki taki efekt :-)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Czymże one wobec tego, co można podziwiać u Ciebie! Eh....

      Usuń
  19. Drobiażdżki, ale jakie urocze :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. super - sle moc pozdrowien :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)