środa, 19 kwietnia 2017

Echo świątecznych dzwonów...

Święta minęły. Tak to już jest. Długie przygotowania, oczekiwanie, a potem dwa dni świętowania, dwa dni radości i wytchnienia od codziennych obowiązków... jak błysk flesza... i nieubłaganie wraca codzienność...
Ale echo brzmi jeszcze długo... za każdym razem, kiedy spojrzę na te karteczki od Was, sercem nadal trwam w tym wyjątkowym, świątecznym klimacie...
Ogromnie dziękuję za wszystkie piękne życzenia i wspaniałe dowody pamięci
Edycie z blogu Moje Hand Made:


Edycie z blogu Hafty Edyty:


Joli z blogu Niecodzienny nieco dziennik:


Kasi z blogu Tam gdzie spadają anioły:


Oli z blogu Ażurek drutuje:

Uli z blogu Manufaktura dobrych klimatów:


Uli z blogu Myszulowy świat:

Violi z blogu Pasje Violi:


Każdą ze wzruszeniem czytam, oglądam i przechowuję pieczołowicie :-)

Robótkowo u mnie, jak wiecie, ostatnio niewiele się dzieje. Ale przed Świętami miałam do wykonania na cito metryczkę. Chrzest odbył się w Lany Poniedziałek i na ten czas miała być gotowa. Niesłabnącym powodzeniem cieszy się motyw misia łowiącego rybki - już po raz trzeci ten właśnie wzorek został wybrany. Haftowałam go dla Jana Teodora (klik), Alana Marka (tu), a tym razem dla Mikołaja Marka. Więc tylko żeby udokumentować fakt wykonania metryczki, wrzucam jedno zdjęcie...



Jak widać, oprawa za każdym razem taka sama - ramka kwadratowa, srebrna szczotkowana, wielkość oznaczona w sklepie jako 25, ale w rzeczywistości ma 27 cm. Moim zdaniem pasuje jak ulał do motywu i charakteru haftu. Często czytałam o kłopotach z ramkami kwadratowymi. Można takie ramki kupić w różnych kolorach i rozmiarach tu
Pozdrawiam Was, kochani, bardzo, bardzo cieplutko, choć za oknem zawieje i zamiecie śnieżne u mnie.. :-) Wczoraj wieczorem miałam takie widoki:





Byle do wiosny!!!!!



Paaaaaaa :-)

30 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Aniu dostałaś:)
    I gdzie ta wiosna, jak tu takie widoki zza okna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dopadła mnie angina :-( Ta pogoda mnie wykończy!

      Usuń
  2. Piękne kartki dostałaś! Metryczka jest przepiękna, bardzo lubię takie wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mnie już znudziła, szczerze mówiąc... trzeci raz to samo...

      Usuń
  3. Piękne karteczki dostałaś - dzięki nim świąteczny klimat trwa...
    Metryczka zachwyca :-)
    A zimy już nie chcę - czekam na prawdziwą wiosenkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie chcę, ale co zrobić... trzeba uzbroić się w cierpliwość...

      Usuń
  4. Śliczne kartki.
    Pamiątka jak zwykle zachwyca :)
    Byle do wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i metryczka jak zwykle cudowna ! Moim rekordzistą metryczkowym są buciki, też haftowałam trzy razy :)
    Skorzystam na pewno z namiaru na kwadratowe ramki, bo rzeczywiście zawsze z nimi mam kłopot :(
    Ach ten śnieg w kwietniu ! U nas tylko zrobiło się okropnie zimno, na szczęście obyło się bez białego szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz.. a ja jeszcze ni razu... Ale wiesz, czwarty raz nie dam się namówić na ten wzór... choć haftuje się go bardzo przyjemnie, to jednak chciałoby się coś nowego. Ta Twoja metryczka ze zwierzątkami jest super! W moim guście :-)

      Usuń
  6. Wspaniałe kartki dostałaś :)
    A metryczka prezentuje się ślicznie, cudowna to pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki wspaniałe!:) Śliczną metryczkę wykonałaś, dzięki za link do ramek, może się ta wiedza kiedyś przydać.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już skorzystałam wiele razy, choć ceny nie są atrakcyjne.. no i opłata za kuriera.. ale jest wybór w kolorach i rozmiarach.

      Usuń
  8. Bardzo piękne karteczki, a metryczka jak zwykle urocza:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo karteczek dostałaś, ja jeszcze czekam na jedną, bo wiem, że wysłana, ale pocztowcy dalej świętują :)
    Co do wyboru metryczki, to wcale się nie dziwię, że wybór padł na tego uroczego misia. Choć pewnie Tobie trochę nudno kolejny raz to samo dziergać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, powiem prawdę: nudno :-) Chciałoby się coś nowego. Wiesz, jak to jest - nowemu wzorowi towarzyszy luba sercu ciekawość... :-)

      Usuń
  10. Prześliczne karteczki a metryczka cudowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Diano! U Ciebie cudne pudła.. widziałam i podziwiam!

      Usuń
  11. O jak miło... to się nazywa dostać kartki z życzeniami, wszystkie wykonane własnoręcznie :)
    A metryczka podoba mi się niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki do Ciebie przywędrowały.
    Metryczka piękna i w fajnej ramce.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie zaprezentowałaś karteczki na ciekawym tle :)
    Metryczka jest śliczna, co potwierdza gust zamawiających.
    ps. czasu wyszywani kurki nie mierzyłam, zostawiłam trzy kropki ;) Ale w 3 godziny raczej nie da się jej wyszyć, tzn. ja bym nie dała rady.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna metryczka!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Metryczka jest urocza, motyw na prawdę urzekający. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kartki, a metryczka super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna metryczka. Uwielbiam ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  18. Echo świątecznych dzwonów... Święta minęły. Tak to już jest. Długie przygotowania, oczekiwanie, a potem dwa dni świętowania, dwa dni ...
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)