środa, 19 maja 2021

Ciało i Krew

 Witajcie, Najmilsi

Maj nas nie rozpieszcza. Pogoda w kratkę. Ale jak świat światem, dla dzieci pierwszokomunijnych to długo wyczekiwany i najpiękniejszy miesiąc w ich młodziutkim jeszcze życiu :-) 
Z tej okazji powstały dwie kartki. Jedna w oprawie białej, druga w kremowej. 
Miejsca w tej oprawie na napis jest, jak na mój gust, za mało, ale myślę, że motyw nie budzi żadnych wątpliwości, więc konieczności głoszenia z jakiej to okazji nie ma ;-)
Ze zdjęciami był nie lada problem, bo światła za oknem w dwa ostatnie, pochmurne i deszczowe dni maleńko, a z wysyłką trzeba było się spieszyć :-(
A oto prezentacja:








Kochani, bądźcie zdrowi i najlepiej... zaszczepieni :-))
Dziękuję za każdziutkie miłe słówko w komentarzach. One dodają nam skrzydeł...
Cieplutko pozdrawiam i zmykam do mojej "czytanki" :-))
paa
Wasza Chranna

27 komentarzy:

  1. Kartka pięknie wyhaftowana !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft w przepięknej oprawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi przypadła bardziej do gustu biała, na lnie hafty wyglądają cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, znam ten wzór, a nie sądziłam, że tak cudnie będzie się prezentował na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są!!!
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki, bardzo starannie wykonane i niezwykle gustowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wzór 😊Ślicznie wyszła ta karteczka😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzór lata już znany, a wciąż wzrusza i zachwyca. Piękności karteczki Aniu.
    Klasyka w doskonałym wykonaniu. Samo miodzio.
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są absolutnie piękne. Bardzo stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft i świetna oprawa :) Gdzie kupiłaś tak wykrojoną bazę kartki
    Też haftowałam ten wzór dla wnuka.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to było bardzo dawno temu. Tu: http://www.hobbystudio.pl/katalogi/hs-6a/akcesoria_kateg/okno_gotyckie.html ale teraz widzę tylko granatową i zieloną :-(
      Dziękuję i wzajemnie :-)

      Usuń
  11. Obie wersje bardzo eleganckie, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna karteczka z pięknym hafcikiem! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne delikatne karteczki. Wykonanie perfekcyjnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te hafciki komunijne z tej serii są takie delikatne i subtelne. Śliczna karteczka. Pozdrowionka gorace.

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocza karteczka....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka:))ten haft taki delikatny:)
    Ja już mam zamontowanego czipa a 4czerwca będę miała zainstalowane oprogramowanie do niego:)))haha

    OdpowiedzUsuń
  17. Krásna a vkusná pohľadnica!!!
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne obie karteczki!😍 i do tego ta oprawa...bajecznie się prezentują. Brawo!
    P.s.ja do sprawy szczepienia podchodzę bardzo ostrożnie. To nie jest szczepionka jak na odrę, ospę, różyczkę z osłabionym lub martwym wirusem, a preparat zawierający informację genetyczną mRNA (wszak mRNA to kopia DNA). Pytanie: czyją? Koleżanka z pracy była dwukrotnie zaszczepiona i po miesiącu od drugiej dawki zachorowała na covid. Także ten...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po dwóch dawkach. I cieszę się. Mam w rodzinie i wśród znajomych wielu lekarzy... i nie byle jakich. Ufam w to, co mówią :-)

      Usuń
  19. Cieszy oko taka karteczka, jedna i druga :)
    Anuś, trzymaj się zdrowo.
    Ps. już w połowie lutego byłam po 2 dawce szczepionki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka z motywem jak piszesz nie budzącym wątpliwości, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)