niedziela, 10 lutego 2019

Amore znaczy miłość

Dzień Świętego Walentego zbliża się wielkimi krokami. A że ja w tygodniu zupełnie nie mam czasu na blogowanie, dziś przychodzę z nową zakładką w mojej kolekcji. Oczywiście z motywem serca, który bardzo lubię, bo to najpiękniejszy symbol :-)
Haftowało się bardzo przyjemnie. Tu filozofii żadnej nie było. 
Cieszę się nią bardzo. Zamieszkała w najpiękniejszej, choć smutnej, opowieści o miłości Tristana i Izoldy :-)












Ze względu na prostotę motywu uznałam, że żadnych ozdób i dodatków nie będzie. I jestem zadowolona z efektu.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających i dziękuję za miłe komentarze.

Zapraszam do wysłuchania i obejrzenia:




Wasza Chranna

34 komentarze:

  1. Powieść rzeczywiście jest piękną historią miłosną.Zakładka jest śliczna , taka jaka jest! Prosta i nie przeładowana w sam raz do takich lektur :} Sama posiadam haftowaną zakładkę z drzewkiem miłości , jest dla mnie bardzo cenna ...bo to prezent od przyjaciółki.Pozdrawiam serdeczni :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, w tej zakładce już jest wszystko.Jak zwykle doskonały wybór wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka, urzeka prostotą. Też mam ją w moich hafciarskich planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. w prostocie siła:))dziękuję za pomysł:))zrobię taka mojemu M na walentynki:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna ta zakładka. Haft na tej kanwie pięknie się prezentuje. Zdjęcia także wspaniałe. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i lektura trafnie dobrana☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się bardzo ta zakładka podoba. Sama kiedyś taką wyszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładka jest subtelna i przez to niezwykle urocza. Masz talent do wyszukiwania takich wzorów.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty i śliczny motyw.
    Piękna zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, delikatna zakładka, Aniu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna,prosta a zarazem bardzo efektowna.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie proste i minimalistyczne prace. Sama takie najchętniej robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie bywa. Czasem mnie pociągnie w stronę czegoś bardziej wymyślnego. Ale prostota to jest to, do czego ciągle staram się dążyć ;-)

      Usuń
  13. Piękna zakładka. W prostocie tkwi siła. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda! Choć czasem ciągnie nas w stronę bardziej skomplikowanych i finezyjnych kształtów, to jednak zawsze do niej wracamy z jakąś dziwną "ulgą" zmęczeni udziwnieniami :-)

      Usuń
  14. Zakochałam się w tej zakładce! Chcę taką samą :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Od dawna o niej myślałam i okazja się nadarzyła. Dziękuję, Edytko :-)

      Usuń
  16. Piękny subtelny wzór... Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie nitką i układanie pasków w symbol :-))
      Dziękuję :-)

      Usuń
  17. W prostocie tkwi piękno, super zakładka. Pozdrawiam gorąco Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Violu. Dziękuję :-))
      Pozdrawiam Cię i ja równie gorąco i serdecznie :-)

      Usuń
  18. Cudna zakładka Aniu! Takie proste hafty mają w sobie coś magicznego...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię taki styl, ale i bardziej wyszukanym nie gardzę. Tu mam pewien ambaras, bo podoba mi się zbyt wiele... :-))
      Pozdrawiam cieplutko, Reniu :-)

      Usuń
  19. Wiadomo, mniej znaczy więcej- idealna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często, choć nie zawsze ;-)))
      Ale z uczuciami chyba jest tak właśnie, że rozdmuchiwanie niepotrzebne, a wyrażać najlepiej prosto... w serce ;-)
      Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  20. Czasami takie wlasnie proste prace maja najwiecej uroku :)) Cudownie wyszlo :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, Agnieszko :-)) Ja bardzo lubię takie maluszki właśnie. Nie lubię długo czekać na efekt, wiec za wielgachne hafty się nie biorę. Hobby ma sprawiać przyjemność, a nie wielki trud... tak myślę... Ale oczywiście to zawsze rzecz indywidualnego podejścia do tematu :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  21. piękności wyszywasz takie wszystko dopracowane i cudnie wykończone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-)
      Ta zakładka tutaj to najprostsza z możliwych forma. Po prostu podklejenie klejem introligatorskim na sztywnym kartoniku :-)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)