poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Choinka 2018 - sierpień i zaległe

Witajcie, po długiej przerwie...
Wpadam tu jak po ogień, bo zaraz ruszam w drogę...
Zaległości mam ogromne w zabawie u Kasi, ale nie zapomniałam i wrzucam, co udało mi się wyszyć ostatnio, mimo bardzo okrojonego czasu na haftowanie... 
Są dwa anioły:




Są pierniczki:



i mały motyw V. Enginger:



Gorąco Was pozdrawiam i życzę wspaniałych, letnich dni...
Do sklikania, gdy będę już w miarę dyspozycyjna i obecna w blogowym świecie... Na razie znajduję czas na odwiedziny, ale nie komentuję, za co bardzo przepraszam... :-(
Wasza Chranna

18 komentarzy:

  1. Wszystkie hafciki naprawdę piękne, ale te anioły są genialne! Skąd te wzory? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Prairie Schooler. Jest ich w sumie osiem.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Hafty ładne ,szczególnie Anioły przyciągnęły moją uwagę - super ***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a ja myślałam, że zostaną odebrane jako "smutne"... Cieszy mnie, że moja obawa okazała się niepotrzebna :-)
      Dziękuję, Beciu i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Bardzo ładne hafciki, a pierniki są cudowne! Zarówno haftowane jak i te pieczone:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :-)
      Pieczone otrzymałam w darze od Kingi (Robótkowe klimaty). To Dziewczyna o złotych rękach :-))

      Usuń
  4. Niby nie powinnam być zaskoczona, bo wiem, czego się po Tobie spodziewać, ale jednak jestem. Kolejne pomysłowe hafty, starannie wykonane i przede wszystkim niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Iwo, za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Niby wiadomo czego sie po Tobie spodziewać , ale zaskoczenie jak zawsze. Wyborem wzoru, perfekcją wykonania, aranżacją. Szkoda, że Ciebie tak mało tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, że różne okoliczności tak bardzo mnie ograniczają... Ale mam nadzieję na powrót do blogowego świata w większym stopniu, niż jest to teraz możliwe :-)
      Nigdy o Was nie zapominam, Iwo...

      Usuń
  6. Cudowne hafy anioły przepiękne a pierniczki po prostu urocze, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Twoje miłe słowa i obecność są mi bardzo drogie :-)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  7. Piękne anioły, wakacje się skończyły, wracaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Anioł z gitarą mnie urzekł. Jest odlotowy :)
    Pierniczki słodziaki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana :)) Cuuudwne prace :))) Mam nadzieje Slonce ,ze wkoncu do nas wrocisz :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)