czwartek, 6 kwietnia 2023

No, bez jaj... Kartki przecież muszą być!

 Rzekło się, że będą, to i są. 
Zwyczajne. Bez kombinowania. Bo czasu miałam mało, żeby zmierzyć się z czymś oryginalniejszym ;-)
Ale ważna pamięć, prawda?
No i resztki kanwy po metryczkach trzeba było wykorzystać, bo kto mnie zna, ten wie, że nie śmie się u mnie nic zmarnować. Ot, skąpiradło ze mnie ;-)))


A karteczki takie:






I wszystkie razem: 


Kochani, niech te Święta Wielkanocne wleją w Nas otuchę. Niech umocnią w wierze. Niech głębokie ich przeżycie przyniesie owoc najbardziej w naszych czasach pożądany - POKÓJ.
Radosnego świętowania :-)

Chranna

13 komentarzy:

  1. Aniu piękne kartki, takie proste ale pełne uroku i wielkanocnej radości. Dziękuję za życzenia i Tobie je składam. Niech Zmartwychwstały przyniesiesz Ci nadzieję, radość i wiarę, że z Nim wszystko jest piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, haftowane kartki!
    Zdrowych, wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Aniu. Życzę zdrowych, radosnych świąt oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pohľadnice sú nádherné.
    Prajem veselú Veľkú noc!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne kartki! Radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki i kartki z nimi. Pięknych, radosnych Świąt życzę pełnych rodzinnej atmosfery i wiosennego nastroju :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    No i kartki przeurocze wyszły

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż żal, że wiele z tych haftów z kartek trafi do szuflady. Są takie piękne!
    A aranżacja? To już sztuka wysokich lotów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Przepiękne są te prace, wszystkie zachwycają! cuda!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry :-)
      Bardzo miło mi czytać, że się podobają :-)
      Dziękuję serdecznie za taki odbiór. To motywuje!
      Ja również pozdrawiam słonecznie ♡

      Usuń
  10. Fajne karteczki. Czasem nie warto nadmiernie kombinować. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się bardzo :) Podziwiam za to, że każda inna, inaczej oprawiona <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)