wtorek, 21 maja 2024

Pszczoły bąków nie zbijają

 Witajcie w moich progach.
A dziś te progi to zaprzyjaźniona pasieka mistrza pszczelarskiego Jana Lubosa. Pan Jan - Tato mojej Przyjaciółki - napisał opracowanie dotyczące Jego praktyki gospodarowania, doświadczeń i osiągnięć w pracy z pszczołami, a ja to opracowanie redagowałam i dokonywałam korekty. Z tej okazji, w podziękowaniu za Naszą współpracę, wyhaftowałam (a jakże!) zakładkę do tej publikacji.
Promocja i spotkanie Koła Pszczelarzy z Nakła Śląskiego odbyło się na terenie pasieki Pana Jana w minioną niedzielę, a wczoraj obchodziliśmy Światowy Dzień Pszczół ustanowiony przez ONZ.
Okazji jest więc bez liku, bym pasiekę, moją zakładkę i zredagowaną publikację dziś tutaj Wam zaprezentowała :-)
Zatem przechodzę do obrazków.
Na początek pasieka:


Poniżej rzeczona publikacja:



I zakładka podarunkowa:







Zakładkę usztywniłam w środku folią ochronną, jaką stosuje się do przechowywania dokumentów, którą okleiłam z tyłu kretonem z odpowiednim motywem:


Bliższe spojrzenie na detale haftu:




Motywy LBP zestawiłam na zakładce według własnego pomysłu.
A całość dopełniła rypsowa tasiemka i metalowa pszczółka zawieszona na łańcuszku :-)





I dziś to by było na tyle :-)
Pozdrawiam Was słonecznie, majowo...
Pięknego czasu!
Chranna

8 komentarzy:

  1. Świetna zakładka, dopracowana w każdym najmniejszym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa, jak pięknie, słonecznie, sielsko i taaaaaa zakładka. Wyszło idealnie :)
    ps. Aniu, piszę maila do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny dobór motywów; zakładka wyszła cudnie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, motywy wybrałaś idealnie, całość zachwycająca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka. Motyw wypracowany i w sam raz na prezent dla pszczelarza :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta zakładka to fantastyczna ambasadorka rzeczonej publikacji.
    Konkretna, starannie opracowana i wyhaftowana -wisienka w miodzie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna zakładka z motywem plastra miodu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna zakładka jak i jej wykończenie! Wszystko ślicznie dopasowane. Wyszło gustownie i z klasą! Piękny podarunek. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)