piątek, 31 stycznia 2020

...ale nie ryczy... ;-) Choinka 2020 - styczeń

Witam po sporej przerwie.
Dziś już ostatni dzień stycznia i głodna żabka Kasina czeka na jakąś świąteczną strawę. A ja się ociągałam z napisaniem posta, bo pracuję nad troszkę większym zimowym projektem i myślałam, że zdążę umieścić go w styczniu, inaugurując zabawę tegoroczną. 
Nie zdążyłam.
Szybciutko więc, w dwa wieczory powstał projekt karteczki jak niżej.




Ryczący jeleń na rykowisku to niekwestionowany symbol kiczu. Ale ten uroczy, zimowy jelonek stoi grzecznie i ani mu w głowie podobna praktyka. On najwyraźniej adoruje kogoś z inicjałem "E". Elżbietę, Eleonorę, Eulalię... Aaa... to na razie tajemnica ;-)
Karteczka nie jest jeszcze poskładana i sklejona. To przymiarka. Ostateczną decyzję, jak będzie wyglądała, podejmuję zawsze, gdy już wszystkie motywy mam gotowe. Zatem ta wstępna wizja może finalnie nieco się różnić kształtem ramki czy doborem papieru. Ale żadnych dodatkowych ozdób nie przewiduję.
Niżej kilka szczegółów.




Bardzo podoba mi się ten alfabet i w planie są kolejne literki.

Baner Zabawy u Kasi, dopełniający poza wszelką wątpliwość zasadność dzisiejszego wpisu ;-)


I na koniec jeszcze podziękowanie dla Uli z blogu Myszulowy świat za cudną karteczkę, która nie załapała się do zdjęcia razem z innymi, bo dotarła do mnie zza Wielkiej Wody po Świętach i po sesji kartkom poświęconej. Chwalę się więc dziś :-)



Na dziś to tyle.
Dziękuję najpiękniej za wszystkie, tak sympatyczne komentarze pod poprzednim postem.
Serdeczności ślę wszystkim tu zaglądającym, a szczególnie gorące tym komentującym.
Trzymajcie się cieplutko w ten ni to zimowy, ni jesienny czas...
Do sklikania :-)

26 komentarzy:

  1. Wzorek uroczy - a przymiarka bardzo udana.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny hafcik powstał, jak dla mnie w ekspresowym tempie. Zaciekawiłaś mnie tym większym projektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór, nie widziałam jeszcze tego alfabetu.
    A Twoja przymiarka bardzo mi się podoba, Aniu. Delikatne papiery dają haftowi grać główne skrzypce.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lekkości motywu i kreskowania w tych francuskich wzorkach tylko delikatne papierki mi pasują. Miałam małą zagwozdkę przy haftowaniu, bo w kluczu jest informacja, o półkrzyżykach, ale nie powiązano ich z żadnym symbolem graficznym, więc sama zdecydowałam, gdzie je wprowadzić. Mam nadzieję, że intuicja mnie mnie zawiodła i jest Ok....

      Usuń
  4. Piękny haft :) nie spotkałam się jeszcze z tymi wzorami. CIekawa jestem innych literek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz bardziej skłaniam sie w kierunku haftowanych karteczek i Twój jelonek pomimo że nie ryczy to pięknie wygląda, szybko sie uporałaś z tym hafcikiem. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie cieszę, że nie ryczy, bo ryczący jest synonimem kiczu :-))))
      Dziękuję pięknie i pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Jeśli w takim tempie powstaje coś takiego ślicznego, to co powstanie po dłuższym czasie? :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten jelonek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik! Jeleń w takim wydaniu na pewno nie jest kiczowaty. Przymiarka idealnie dobrana kolorystycznie. Jestem ciekawa innych literek z tego alfabetu.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny na blogu, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i bardzo gustowny, czyli nic z kiczem nie ma wspólnego i dobrze. Przymiarka kartki już wygląda na bardzo trafioną, ale poczekajmy na efekt końcowy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardziej pasuje tu okrągła rameczka, ale nie mam żadnych maszynek ani wykrojników... Może uda się wyciąć kółko... Haft wykonałam na ostatnią chwilę i nie było czasu na próby...
      Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Wdzięczny i uroczy hafcik, w sam raz na karteczkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko pasuje, piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeuroczy ten hafcik, bardzo ładnie się kartka prezentuje. Ciekawa jestem pozostałych liter. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Droga!
    Żaba usatysfakcjonowana w obu kwestiach...tej kulinarnej oraz estetycznej ;):)
    Twoja praca jest śliczna, ja zawsze zachwycam się nad klasyczną elegancją kartek
    z francuskimi haftami.
    One są tak piękne, że nie trzeba żadnych dodatkowych ozdób :)
    Jeleń dostojny i bardzo świąteczny.
    Uściski ślę :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, niezmiernie wdzięczna praca. bardzo, bardzo na tak!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny jeleń, i niech sobie ryczy i do E... wzdycha, ma prawo. Projekt kartki świetny, i tak jak piszesz, kolejnych dodatków nie trzeba, haft stanowi jej trzon i nie trzeba go niczym przytłaczać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój jelonek nie ma nic wspólnego z kiczem- jest przepiękny, tak samo jak oprawa:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zwierz, ale tym razem to wieniec wokół niego mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten rogacz :-) Kompozycja idealna, wyważona!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna kartka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kicz? Nie dla mnie;)) Uwielbiam pod każda postacią, a Twój jest bardzo urokliwy, śliczna karteczka powstała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)