czwartek, 6 lipca 2023

Cnota niewieścia... czyli hafciarka na doczesnym ;-)

 Witajcie :-)

Na początku wyjaśnienie.
Dlaczego cnota niewieścia, wszyscy interesujący się polityką i znający, kto to minister Czarnek i jego drużyna - wiedzą.
A dlaczego na doczesnym? Bo pierwotny zamysł zakładał, że ma to być anielica. Ze skrzydełkami. Ale później nastąpiła zmiana decyzji i stanęło na seksownej "babci". Stąd z niebiańskiej ku ziemskiej, doczesnej egzystencji zwrot.
Projekt w postaci figurek ceramicznych - karykaturalnych - zrealizowała Anna Mańkowska, a tamborek z haftem dostarczyłam ja. Jest to część scenki, która powstała na zamówienie. Figurki są bowiem dwie, ale ja pokazuję tylko jedną z nich, bo przy tej drugiej mój udział ograniczał się jedynie do drobnych sugestii. Figurka jest spersonalizowana, wykonana na podstawie zdjęć twarzy :-)
Ma wysokość 13,5 cm, a długość 30 cm. 
Tamborek bambusowy sprowadziłam z Chin i ma średnicę 9 cm.




Ceramikę Pani Ani spotkać można w najlepszych galeriach z rękodziełem w kraju i za granicą.
Pierwszy raz brałam udział w takim przedsięwzięciu i bardzo mi się to spodobało. Mam szczególny, bardzo emocjonalny stosunek do tych figurek :-)  
Na dziś tyle.
Wciąż czekam na oprawę Madame Symfonii i powoli macham sobie igiełką, jak przystało na zakręconą krzyżykoholiczkę :-))
Pozdrawiam Was cieplutko, życzę słonecznego lata, odpoczynku i dużo czasu dla Waszych pasji :-)
Chranna

12 komentarzy:

  1. Urocza figurka no i tamborek pasuje :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale superaśne ;-)
    Słów mi zabrakło, dlatego takie dodałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia hafciarka jest rewelacyjna!!! jestem nią zachwycona:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita jest ta figurka bardzo oryginalna a pomysł z tamborkiem i haftem jest genialny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. No, bosska jest normalnie :) Gratuluję pomysłu i sposobu realizacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cnota niewieścia w szyję nie daje, tylko grzecznie haftuje :D. Genialna figurka i taborek prześliczny do niej <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-D... widzę, że się doskonale rozumiemy ;-)))
      Dziękuję pięknie za miły komentarz :-))

      Usuń
  7. Jeju jakie to rewelacyjne ☺️☺️☺️👋👋👋👋

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam wszystko ze szczegółami i w powiększeniu, w podziwie dla Waszej pomysłowości, talentu i kreatywności. (Pokaż i tę drugą figurkę przy okazji.)
    Współpraca bardzo udana a opis przedsięwzięcia, to osobna wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powstało coś pięknego i też z poczuciem humoru. Ciekawie się figurka prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za poświęcony czas i cenny komentarz. Zapraszam znów :)